𝑁𝑜𝑟𝑚𝑎𝑙 𝑑𝑎𝑦~
*𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚜𝚘𝚗𝚐 𝚕𝚞𝚟*𝐈𝐭 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 12:00 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐚𝐫𝐫𝐢𝐯𝐞. 𝐈 𝐟𝐥𝐢𝐧𝐜𝐡 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐨𝐩𝐞𝐧. 𝐈 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐬 𝐢 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐦𝐲 𝐠𝐮𝐧 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐦𝐞.
"𝐁𝐚𝐛𝐲, 𝐰𝐡𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐮𝐩." 𝐈 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐦𝐲 𝐠𝐮𝐧 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝. 𝐇𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐰𝐫𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐮𝐧 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐩𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝. 𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐫𝐞𝐥𝐢𝐞𝐟 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝑲𝒐𝒃𝒆.
"𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒐 𝒍𝒐𝒏𝒈! 𝑰 𝒘𝒂𝒔.." 𝒉𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒄𝒖𝒕 𝒎𝒆 𝒐𝒇𝒇 𝒃𝒚 𝒈𝒓𝒂𝒃𝒃𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒏𝒆𝒄𝒌 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒖𝒔𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒆 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒍.
"𝑭𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒐𝒇, 𝒂𝒅𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒖𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐𝒏𝒆 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝑰 𝒉𝒆𝒍𝒑 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆. 𝑮𝒐𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕" 𝐈 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐈 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐚 𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐚𝐬𝐬 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐦𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐦𝐩𝐞𝐫 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲.
"𝑰 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅." 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐠𝐨. 𝐈 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐫𝐮𝐛 𝐦𝐲 𝐚𝐬𝐬 𝐢𝐧 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐥𝐚𝐫 𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐢 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐮𝐩𝐬𝐭𝐚𝐢𝐫𝐬.
~~~
7:30 𝑎.𝑚.
𝐈 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐚𝐥𝐚𝐫𝐦 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐊𝐨𝐛𝐞'𝐬 𝐚𝐫𝐦𝐬 𝐰𝐫𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐢𝐬𝐭. 𝐈 𝐬𝐡𝐢𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐜𝐨𝐜𝐤 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧𝐬𝐭 𝐦𝐲 𝐰𝐞𝐭 𝐩𝐮𝐬𝐬𝐲.
𝐈 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐮𝐩 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐨𝐰𝐧 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐰𝐚𝐲. 𝐈 𝐜𝐥𝐢𝐦𝐛 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐬 8 𝐢𝐧𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐜𝐨𝐜𝐤 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡. 𝐇𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐭𝐨 𝐬𝐪𝐮𝐢𝐫𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐫𝐨𝐚𝐧 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐦𝐞 𝐠𝐨 𝐟𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫.
"𝑨𝒉~! 𝑨𝒔𝒊𝒂 𝒎𝒉 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒕-𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒉 𝒇𝒖𝒄𝒌~!" 𝐢 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐡𝐢𝐦 𝐫𝐞𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐨𝐚𝐝 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐚𝐬 𝐈 𝐬𝐰𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐬𝐮𝐜𝐤 𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐨𝐫𝐞, 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐩𝐮𝐥𝐥 𝐢𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐬 𝐦𝐞 𝐮𝐩 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐫𝐦𝐬.
YOU ARE READING
||𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐌𝐢𝐧𝐞|| 𝐊.𝐌.
Teen Fiction"𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒐 𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆, 𝒔𝒘𝒆𝒆𝒕𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕." "𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉." "𝑶𝒑𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒐𝒅 𝒅𝒂𝒎𝒏 𝒅𝒐𝒐𝒓, 𝑨𝒔𝒊𝒂!" "𝑵𝒐!" "𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒎𝒊𝒏𝒆 𝒓𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒊𝒕 𝒐𝒓 𝒏𝒐𝒕."...