-𝑆𝐶𝑅𝑂𝐿𝐿 𝑇𝑂 𝐶𝑂𝑁𝑇𝐼𝑈𝐸 𝐹𝐿𝐴𝑆𝐻𝐵𝐴𝐶𝐾-
---
"𝐔𝐡, 𝐰𝐡𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭." 𝐊𝐨𝐛𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐜𝐥𝐮𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐥𝐭 𝐛𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞. 𝐈 𝐟𝐮𝐫𝐫𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞 𝐛𝐫𝐨𝐰𝐬 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐠𝐮𝐫𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐥𝐭 𝐨𝐮𝐭.𝐎𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐧𝐨 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝. 𝐈 𝐠𝐫𝐨𝐚𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐡𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐮𝐢𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐩𝐮𝐭 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭.
"𝐓𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐰𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐫𝐨. 𝐃𝐨𝐧𝐭 𝐛𝐞 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐡𝐨𝐦𝐢𝐞 𝐈'𝐥𝐥 𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐮𝐩." 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐞𝐡𝐥𝐢𝐧𝐚 𝐚𝐬 𝐉𝐚𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐊𝐨𝐛𝐞'𝐬 𝐠𝐨𝐨𝐧𝐢𝐞𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐮𝐫𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐕𝐢𝐧𝐜𝐞.
"𝐈 𝐚𝐢𝐧𝐭 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐢𝐧𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐠𝐢𝐫𝐥. 𝐀𝐬𝐢𝐚 𝐢𝐬 𝐦𝐢𝐧𝐞. 𝐒𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐥𝐨𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐦𝐞. 𝐀𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐲 𝐩𝐫𝐨𝐩𝐞𝐫𝐭𝐲. 𝐍𝐨𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫'𝐬-" 𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐜𝐮𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐛𝐲 𝐊𝐨𝐛𝐞'𝐬 𝐟𝐢𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐣𝐚𝐰. 𝐈 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐌𝐞𝐡𝐥𝐢𝐧𝐚 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦.
"𝐘𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐰𝐢𝐭𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐥𝐨𝐯𝐞. 𝐒𝐨 𝐈'𝐦 𝐟𝐢𝐧𝐧𝐚 𝐠𝐨 𝐬𝐦𝐨𝐤𝐞, 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐰𝐧?" 𝐒𝐡𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐛𝐥𝐮𝐧𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐚𝐫. 𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐧𝐭𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐢𝐠𝐡𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭. 𝐈 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫.
𝐀 𝐜𝐨𝐮𝐩𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐚 𝐡𝐮𝐠𝐞 𝐚𝐫𝐠𝐮𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐠𝐫𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐨𝐮𝐝𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐮𝐝𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐦𝐲 𝐞𝐚𝐫.
"𝐅𝐮𝐜𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐩𝐮𝐬𝐬𝐲 𝐚𝐬𝐬 𝐧𝐢𝐠𝐠𝐚. 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨 𝐭𝐫𝐚𝐬𝐡 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬𝐬." 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐊𝐨𝐛𝐞 𝐲𝐞𝐥𝐥 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐉𝐚𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐢𝐧𝐠. 𝐈 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐞𝐩 𝐢𝐧 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐜𝐭𝐢𝐜.
YOU ARE READING
||𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐌𝐢𝐧𝐞|| 𝐊.𝐌.
Ficção Adolescente"𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒐 𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆, 𝒔𝒘𝒆𝒆𝒕𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕." "𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉." "𝑶𝒑𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒐𝒅 𝒅𝒂𝒎𝒏 𝒅𝒐𝒐𝒓, 𝑨𝒔𝒊𝒂!" "𝑵𝒐!" "𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒎𝒊𝒏𝒆 𝒓𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒊𝒕 𝒐𝒓 𝒏𝒐𝒕."...