"𝐊-𝐤𝐨𝐛𝐞" 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐛𝐚𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐚 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫. 𝐀𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐢𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐲 𝐩𝐚𝐥𝐦𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐰𝐞𝐚𝐭𝐲."𝐓𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐚𝐛𝐲. 𝐇𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐞𝐧." 𝐇𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐮𝐩 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐦𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐝𝐨𝐨𝐫.
"𝐍𝐨 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐫𝐮𝐧 𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐮𝐡?" 𝐇𝐞 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐯𝐞𝐧𝐨𝐦 𝐥𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐨𝐧𝐠𝐮𝐞. 𝐈 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐣𝐚𝐰 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐤𝐢𝐬𝐬. 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤.
𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡. 𝐓𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨 𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐲𝐞𝐭 𝐬𝐨 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 . 𝐌𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐩𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐞𝐱𝐜𝐢𝐭𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐩𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐮𝐩.
"𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 4 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐡𝐬 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭?" 𝐇𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐞𝐥𝐲 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐦𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝.
"𝐍𝐨𝐩𝐞 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐅𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐡𝐬 𝐚𝐧𝐝 1 𝐰𝐞𝐞𝐤." 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐩𝐫𝐨𝐮𝐝 𝐨𝐟 𝐡𝐨𝐰 𝐟𝐚𝐫 𝐈 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐢𝐭.
"𝐒𝐨 𝐰𝐡𝐲 𝐝𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐮𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐦𝐞." 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐥𝐭. 𝐎𝐡 𝐠𝐨𝐝, 𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐈'𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐮𝐧𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝.
"𝐊-𝐤𝐨𝐛-" 𝐈 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐜𝐮𝐭 𝐦𝐞 𝐨𝐟𝐟.
"𝐀𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫 𝐦𝐲 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧." 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐨𝐟𝐟 𝐨𝐟 𝐦𝐞.
"𝐈 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮. 𝐘𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐠𝐚𝐧𝐠 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐥 𝐨𝐮𝐭. 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐝𝐞𝐚𝐥 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐦𝐨𝐯𝐞 𝐈 𝐦𝐚𝐤𝐞." 𝐈 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐟𝐢𝐝𝐝𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐲 𝐧𝐚𝐢𝐥𝐬. 𝐘𝐞𝐬, 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠.
"𝐒𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐫𝐮𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐦𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐝𝐨?" 𝐡𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐛𝐞𝐝. 𝐈 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝. 𝐀 𝐡𝐚𝐫𝐬𝐡 𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐟𝐥𝐢𝐧𝐜𝐡. 𝑫𝒊𝒅 𝒉𝒆 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒉𝒊𝒕 𝒎𝒆?
YOU ARE READING
||𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐌𝐢𝐧𝐞|| 𝐊.𝐌.
Teen Fiction"𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒐 𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆, 𝒔𝒘𝒆𝒆𝒕𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕." "𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉." "𝑶𝒑𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒐𝒅 𝒅𝒂𝒎𝒏 𝒅𝒐𝒐𝒓, 𝑨𝒔𝒊𝒂!" "𝑵𝒐!" "𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒎𝒊𝒏𝒆 𝒓𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒊𝒕 𝒐𝒓 𝒏𝒐𝒕."...