BÖLÜM 2

9 1 0
                                    

Ve sabah olduğunda ise kampım bu 2.günü bütün öğrenciler hep beraber toplanıp bir plan yapmaya karar verirler ve hepsi bir kenara çekilip düşünmeye başlarlar 1saat sonra herkes fikrini söyler ve okula gitmek için hazırlanırlar ama müdür bey izin vermez öğrenciler ise gece olmasını beklemek zorunda kalırlar gece olduğunda  herkes uyur ve kalkıp okula giderler önce plan yaptıkları gibi herşeyi araştırıp sonra okula girerler ama küçük kız yanlarında yoktur okula girdiklerinde bide ne görsünler okulun içinde acayip Yaratıklar görürler bunlar ne insana benziyor nede cinlere benziyor dıştan insan gibiler ama sanki başka biseyler çözemiyor öğrenciler bunların ne olduğunu küçük kız hala ortalıkta görünmüyordu sonra bu Yaratıklar birden kayboldular ve okul sallanmaya başladı kapılar pencereler açılıp kapanıyor herkes panik içinde kaçmaya çalıştılar ama okuldan çıkamıyorlar sonra birde bakmışlar ki sabah olmuş her şey normale dönmüş müdür bey okula geldiğinde bütün öğrenciler yerde baygın halde yatıyormuş hepsini hastaneye götürmüşler ama doktor da ne olduğunu anlamamış korkudan mı bayıldılar yoksa o yaratıklar mı bişey yaptı kimse ne olduğunu anlamıyor öğrencilerde bişey hatırlamıyordu hatırladıkları tek şey okulun sallanması idi ondan sonrasını hiç biri hatırlamıyor müdür bey ise ne için okula geldiklerini sorunca kimse bisey anlatamıyor sanki büyülenmiş gibi hepsi konuşamıyordu bir süre böyle bişey hatırlamıyorlardı öğrenciler...

Bu bölümde bu kadar devamı için oylamayı unutmayın ❤👋

Lanetli Okul 🏫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin