bölüm 4

3 1 0
                                    

Bir süre küçük kızı takip etmeye karar verdiler bir gün küçük kız  rüyasında o yaratıklardan birini görmüş ve ona şöyle demişler sen küçük kız bizimle beraber olursan onları yok edebiliriz demiş ve küçük kız sabah herkes uyurken kalkıp ormanın derinliklerine yürümüş ve birden karşısına o yaratıklardan biri çıkmış küçük kızı alıp götürmüşler küçük kız neye uğradığını şaşırdı herkes uyandığında küçük kız yerinde yoktu herkes panik içinde onu aramaya başladılar ve öğrenciler toplandı kimse küçük kızı bulamamıştı öğrencilerden biri daha gelmemişti o şuan ormanın derinliklerine gitmişti orda küçük kızın sesini duydu ve o sese doğru gitmeye başladı ve sese ulaştığına ise o yaratıklara yakalandı öğrenciler paniklendirler ve arkadaşlarını ve küçük kızı aramaya başladılar ama bulamıyorlar gece çökünce aramaktan vazgeçtiler ve geri döndüler bir süre onlardan hiç bir haber alamamışlar  tam ümitleri kesilmisken bir anda ortaya çıkmışlar o yaratıkların elinden kurtulmayı başarmışlar ve neye uğradıklarını şaşırmışlardı çok yorucu bir günün ardından herkes uyumak için yataklara girdi ama küçük kız korkuyordu uyumaya ateşin başında  oturup düşünmeye başladı bir süre düşündükten sonra uykusu gelmiş ve yatmaya giderken ayağı taşa takılır ve düşer sonra dizi kanar canı yanıyordu bağırıyordu ama herkes uyuduğu için kimse onu duymuyordu sabaha kadar yerinden kalkamamış ve olduğu yerde uyuya kalmış ve o kadar bağırmış ki sesi kısılmış sabah öğrenciler yürüyüşe çıkmak için toplandıkları zaman küçük kız tekrar yoktu sonra biraz yürüyüdükten sonra küçük kızı bulmuşlar  küçük kızı bulduktan sonra kamp yerine geri dönmüşler  ve  biraz dinlendikten sonra yola çıkmak için hazırlanmaya başlamışlar yolda otobüste bütün öğrenciler müzik eşliğiyle birlikte okula dönmüşler ve herkes çok yorulduklari ıçın hemen uyumuşlar...

Lanetli Okul 🏫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin