Günün ilk ışıklarıyla güne uyanan öğrenciler hep birlikte kahvaltı yapmak için yemekhaneye inmeye başladılar fakat küçük kız ortada yoktu yine aşağıya inip küçük kızı aramaya başkadırlar fakat hiç bir yerde yoktu... bir süre sonra öğrencilerden biri bahçede dolaşırken ağacın altında oturavn küçük kızı gördü ve yanına gitti şöyle dedi; herkes seni arıyor senin burda ne isin var demiş fakat küçük kız sesini çıkarmamış öylece orda oturmuş ve çok uzaklara dalmış bi ara uyuya kalmış bir gün ormanda gezerken tekrar o yaratıklar karşına çıkmış ve şöyle demişler; küçük kız bizi hatırladın mı? Diye sordular ve kız başını sallarayarak evet demiş... küçük kız yürümeye devam etmiş yaratıklar pesinden gelmiş küçük kız arkasına bile bakmadan yürüyormuş Ve bir ağaca çarpmış yere düşmüş tam o anda uyanmış etrafında öğrencileri görmüş ve hepsinin bir rüya olduğunu öğrenince rahatlamış sonra bütün öğrenciler eğlenmek için tiyatro salonuna gitmişler orda çok eğlenmişler ve mutlu bir şekilde uyumaya gitmişler küçük kızda mutlu olmuş...
Ve kısa bir süre sonra öğrenciler evlerine ailesinin yanına dönmüş hepsi çok mutluymuş hepsinin bu okulda.bir çok anısı varmış fakat hepsinin ayrılma zamanı gelmisti
Ne kadar ayrı kalsalarda ara sıra buluşup hasret gideriyorlardı hepsi çok mutluymuş ve mutlu son...Bu hikâye de bu kadar umarım beğenirsiniz hoşçakalın 🤗❤