Bölüm 22

554 54 33
                                    

Yu Baizhou'nun gözleri hilal şeklini aldı ve He Yan'a teşekkür etti.

He Yan ancak Yu Baizhou'nun sesini duyduktan sonra gerçeğe döndü.

Bu sırada Pan Yi de bu alana doğru yürüdü, hayır, sonunda bu alanı bulabildiğini söylemek daha doğru olur.

Az önce oyunu izlerken, ailesinin Yan-ge'si hâlâ onun yanında duruyordu. Peki oyun bittiğinde neden yanındaki kişi birdenbire ortadan kaybolmuştu? Neyse ki He Yan uzundu ve son derece tanınabilir yüzüyle onu bulmak için fazla çaba harcamaya gerek yoktu.

Sadece He Yan'ın Yu  Baizhou'yu bulmaya gelmesini beklemiyordu ve Yu Baizhou'nun başındaki şapkayı gördükten sonra, kafasında küfürler etmekten kendini alamadı.

He Yan, başkalarının kişisel eşyalarına dokunmasından her zaman hoşlanmamıştı, peki bugün nasıl bir rüzgar esiyordu*? Gerçekten şapkasını Yu Baizhou'ya mı ödünç verdi?!

[Ç/N: yada 'ne oluyor']

Bekle, bekle, bu şapka, Yu Baizhou onu alt etmiş olabilir mi?

Ancak hemen ardından Pan Yi saf düşüncelerini reddetti. Ne eğlenceli bir şaka, sonuçta, mevcut He Yan artık eski He Yan ile aynı değil.

Ailesinin başkanının ürkütücü kişiliğiyle, o-- kimse onu yerinden oynatamaz, sadece o başkalarını harekete geçirebilir.

Her ne kadar öğlen kafeteryadaki durum ve şimdiki basketbol maçı nedeniyle Pan Yi'nin Yu Baizhou hakkındaki izlenimi bir dereceye kadar değişsede. Yu Baizhou'nun daha önce yaptıklarını hatırladıktan sonra, hala ona karşı temkinliydi.

Tu Gaoming, Yu Baizhou'nun sahadaki kötü tenini hatırladı ve ihtiyatla konuştu, "Patron, az önce hasta görünmüyor muydun? Neyin var? Hemşirenin ofisine gitmen gerekiyor mu?"

Tu Gaoming bundan bahsetmeseydi muhtemelen sorun olmazdı, ama Tu Gaoming ona hatırlattığında, Yu Baizhou midesinin tekrar titremeye başladığını hissetti.

Ellerini karnının üzerine koydu. Şimdi o kadar acıtmasa da, güvende olmak için geri dönmeden önce yine de ilaç almaya gitmesi gerektiğini hissetti.

Yu Baizhou ağzını açamadan He Yan döndü ve Tu Gaoming'e, "Onu hemşirenin ofisine götüreceğim" dedi.

Yu Baizhou ve Pan Yi dahil diğerleri, onun bunu söylediğini duydu ve olduğu yerde dondu kaldı.

He Yan, Yu Baizhou'ya baktı ve "Hadi gidelim" dedi.

Li Bei geldiğinde, Yu Baizhou ve He Yan çoktan ayrılmışlardı.

He Yan olduğunu bir kez daha duyunca, Li Bei'nin kaşları onun farkında olmadan kalktı.

Yu Baizhou için hazırladığı elma suyunu Tu Gaoming'e verdi. "Bunu daha sonra patronuna ver."

"Tamam." Tu Gaoming çabucak aldı.

Li Bei gittikten sonra, Tu Gaoming geri çekilen şekline baktı ve diğerinin birdenbire bu kadar mutsuz olduğunu merak etti.

Yu Baizhou hemşireyi görmeye gitti. Gerçekten büyük bir sorun yoktu, sadece kötü bir şey yemişti, bu yüzden biraz ilaç aldı ve He Yan ile birlikte ayrıldı.

Ders saati boyunca, okul kampüsü çok sessizdi ve etrafta dolaşan birkaç kişi vardı. Dönüş yolunda ikili yan yana yürüdü.

Bir süre sonra He Yan, "Bir dahaki sefere bu kadar düşüncesiz olma" dedi.

Yu Baizhou tam olarak anlamadı. "Ne?"

He Yan ona, "Yi Tan'ın kimliğini bilmiyor musun? Eğer ona böyle davranırsan, sana hiçbir fayda sağlamaz" dedi.

Transmigrated into a School Idol and Forced to Do BusinessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin