He Yan'ın gözlerinde küçük bir inançsızlıktan fazlası vardı. Sesini alçalttı. "...Birlikte olmak?"
Yu Baizhou ruhunu geri kazandı ve o kadar endişeli olduğunu fark etti ki, söylediği sözler tamamen başka bir şeye dönüştü. Panik içinde hemen açıkladı. "Hayır, birlikte olma değil birlikte kal demek istemiştim, seninle daha çok birlikte kalmak istiyorum."
'Kal' kelimesini kasten vurguladı.
Yu Baizhou açıklamasını bitirdi ve He Yan'ın yanıtını bekledi.
He Yan, Yu Baizhou'nun telaşlı ifadesine baktı. Kalbi karmaşık bir düğümle bağlandı.
Dün aldığı basılı aşk mektubunun Yu Baizhou'nun şakalarından biri olduğunu düşünmüştü, ama şimdi sanki...
Mektubu kişisel olarak el yazısıyla yazmaması, tanınmaktan endişe duyduğu için miydi? Panikle açıklaması aynı zamanda görünmekten korktuğu için miydi?
He Yan'ın güzel gözleri düşüncelerle doluydu.
İkisi bir çıkmazdayken, Li Bei çoktan yolunu bulmuştu. Yu Baizhou'nun hâlâ He Yan'ı tutan eline baktı ve şüpheli bakışları ikisi arasında gezindi. "Siz çocuklar..."
He Yan, Yu Baizhou'nun eline bakarak gözlerini kıstı. "Bırak."
Bunu duyan Yu Baizhou sonunda tepki verdi ve çabucak elini geri çekti.
Li Bei, Yu Baizhou'nun He Yan'ın sözlerini gerçekten dinlemesine şaşırdı.
Li Bei, Yu Baizhou'nun tabağındaki yemeklerin soğuk olduğunu gördüğünde, şefkatli bir ses tonuyla, "Nasıl oldu da bugün bu kadar geç kaldın? Da-Wei'den* seni burada gördüğünü ve hatta 'imkânsız' yanıtını verdiğini duydum, ama ben geldim ve gerçekten seni gördüm. Zaten yan taraftaki restorandan sıcak yemek sipariş ettim. Buradaki yemekler zaten soğudu, o yüzden benimle gel yemek ye."
[Ç/N: "大伟": "小"/xiao/little'ın sevecen bir terim olması gibi, "大"/da/big, saygı duyduğunuz birine verdiğiniz bir terimdir, ardından adının bir karakteri gelir]
Li Bei, He Yan'a baktı. "Sen de geliyor musun?"
Yu Baizhou, He Yan'ın kesinlikle reddedeceğini biliyordu, bu yüzden Li Bei'nin nezaketini de reddetmeye hazırdı. Ancak He Yan'ın önce ağzını açıp "Siz ikiniz gidebilirsiniz, yarım kalan bir işim var" demesini beklemiyordu.
Yu Baizhou: "???"
He Yan konuşmayı bitirdi ve gitti.
Yu Baizhou gözlerini He Yan'ın kendisi için bıraktığı sırtta tuttu. Bekle, ge, birlikte yemek yemek için randevu almamış mıydık? Aynen böyle, beni burada yapayalnız mı bıraktın???
Seni bu kadar acımasız olarak mı aldım ?!?
He Yan uzaklaştı. Li Bei onu ikna etmeye devam etmeye pek hevesli değildi, bu yüzden Yu Baizhou'ya "Hadi gidelim" dedi.
Yu Baizhou o kadar sinirliydi ki ağlamak istedi ama sonunda yine de Li Bei'yi takip etti.
Ancak, sıcak yemekle bile, Yu Baizhou'nun ruh hali daha iyiye gitmedi. Bir yandan, He Yan'a hala kızgın olduğu için ve diğer yandan, Li Bei'nin sipariş ettiği tüm yemeklerin asıl sahibinin favorisi olduğu içindi. Ne haşlanmış lahana, ne kızarmış domuz paçası...
Bunları istemiyor, mapo tofu istiyordu!!
Yu Baizhou, gözyaşları içinde bir kâse haşlanmış lahana yedi, ardından kâseyi yere vurarak yanındaki insanları şaşırttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transmigrated into a School Idol and Forced to Do Business
قصص عامةYu Bai Zhou bir kitaba düştü. Yetenekli kahraman okuldaki en iyi öğrenciydi. Her konudaki mükemmelliği nedeniyle birçok kişi ondan memnun değildi, bu yüzden onunla uğraşmak için çeşitli planlar yaptılar, lise yıllarına karanlık bir gölge bıraktılar...