Astăzi Tina este externată!!! YEYYY!!M-am dus la ea la spital. După ce a fost externată am iesit la o plimbare.
Ne plimbam când deodată îi vedem pe Taehyung si Jin cum ies dintr-o mașină.
Taehyung se uita destul de uimit la noi două. Acesta îl inghionteste pe Jin făcând semn cu capul spre noi.
<<𝙏𝘼𝙀𝙃𝙔𝙐𝙉𝙂 𝙋. 𝙊. 𝙑. >>E fata de la concert. Chiar ea e. Îi fac semn lui Jin spre cele două fete.
-Jin, Jin, Jin, ea e, e fata de care ti-am spus.
-Ok. Ce vrei sa fac? Daca iti place de ea de ce nu te duci sa vorbesti cu ea?
-Jin tu te auzi ce spui? Cum sa ma duc asa dintr-o dată la acea fata săi spun "Buna, sa sti ca te plac chiar dacă nu stiu cum te cheamă"?-Da... Ai dreptate... O vei speria... Dar tot trebuie să vorbesti cu ea.
-Ou nuuu!! Vin spre noi!!
-Tae calmeazate! Esti vedeta! Normal ca când un fan își vede idolul vine spre acesta!
-Ai dreptate.
Fetele vin spre noi.Sau cel puțin una dintre ele vine.
-Buna!!! spune bruneta-Ămmn... Buna.. spun eu
-Tina!! Lasă-i în pace! Haide! striga blonda
-Stai puțin!! tipa bruneta.
-Buna!! Sunt mare fan!! Ma bucur sa va vad!!spune fata care cred ca o cheamă Tina.
-Tina, haide!!
-Acum!! Eu sunt Tina iar ea e prietena mea Kira!
-Cred ca nu mai e nevoie sa ne prezentat.... spune Jin.
Eu ma holbam la blonda... adică la... Kira... E mult mai frumoasa decât imi aduceam eu aminte.-Daca nu ma insel... voi ati fost la concertul nostru, nu-i asa? intreab Jin.
-Da. spune bruneta.Am mai stat ceva de vorba si apoi primesc un mesaj de la Namjoon care ne spune sa venim acasă.
-Ne pare rau dar trebuie să plecam acasă! spun eu.
-Oh... Bine... spune Tina.
-Ce ar fi daca ati veni la noi, la cina?spune Jin fetelor picandule fața.
-SERIOS?!?! spun fetele la unison.
-Daca vreti...spune Jin.
-DAA!!!!! tip cele două fete la unison.
Ne urcam în mașină Jin la volan, eu în dreapta iar cele 2 fete în spate.
Am ajuns acasa iar când am intrat în casa băieți au început să se holbeze la cele 2 fete.
-Băieți, ele sunt Tina si Kira. spune Jin
-Bunaa!!! spun baietii la unison.
<<𝙆𝙄𝙍𝘼 𝙋. 𝙊. 𝙑. >>Când am intrat în casa toți baietii au început să se holbeze la noi.
Jin ne spune să ne așezăm pe canapea până e gata cina. Jung Kook a dat drumul la un film.
După vreo 30-40 de minute cina e gata asa va ne punem toți la masa.
Am mâncat iar apoi dintr-o dată Felix ma suna.
-KIRA!! Unde esti?Am fost si la tine acasa si la Tina si nici urma de voi! tipa baiatul.-Calmeazate! Suntem bine! Venim acum acasa.
-Unde sunte.... nu termină de spun ca inchid telefonul.
-Ce sa întâmplat? ma intreaba Namjoon.
-Nimic. Trebuie să plecam.
-Va duc eu. spune Tae.
-B.Bine.spun eu balbainduma.
-Haide. spune Taehyung luându-și cheile de la mașină.
-Paa băieți! Spun eu cu Tina la unison.
-Paaa!!! Ne răspund baietii.Am urcat în mașină, Tae la volan iar eu cu Tina în spate. Iam dat adresa iar acesta a pornit.
Am ajuns în cam 20 de minute. Iam multumit apoi am coborât din mașină si am intrat în casa.
-Pot sa rămân în seara asta la tine? ma intreaba Tina.-Sigur. Eu ma duc sami fac un dus.
-Bine!
Ies de la dus si ma schimb în pijamale. Ma duc sa vad ce face Tina când o vad ca a adormit pe canapea. Fata asta ar putea dormi si într-un șanț.
****
𝙰𝙽𝙽𝚈𝙴𝙾𝙽𝙶𝙷𝙰𝚂𝙴𝚈𝙾!!!𝙰𝙲𝙴𝚂𝚃𝙰 𝙴𝚂𝚃𝙴 𝙰𝙻 𝚅𝙸𝙸-𝙻𝙴𝙰 𝙲𝙰𝙿𝙸𝚃𝙾𝙻!!
𝚂𝙿𝙴𝚁 𝙲𝙰 𝚅𝙰 𝙿𝙻𝙰𝙲𝙴!!
𝚄𝚁𝙼Ă𝚃𝙾𝙰𝚁𝙴𝙻𝙴 𝙲𝙰𝙿𝙸𝚃𝙾𝙻𝙴 𝚅𝙾𝚁 𝙵𝙸 𝙼𝙰𝙸 𝙻𝚄𝙽𝙶𝙸
𝚅𝙰 𝙿𝚄𝙿𝙸𝙺𝙸 𝙿𝙴 𝚃𝙾𝚃𝙸!!♡´・ᴗ・'♡
IMI PARE RAU DACA SUNT GREȘELI!
ʕ •ᴥ•ʔ
CITEȘTI
FIRST LOVE /KIM TAEHYUNG(In Timp De Rescriere)
RomanceÎn care Taehyung se îndrăgostește de o simplă fană #1-kimtaehyung (14.aug.2022) #1-bangtan (14.aug.2022) #3-fanfiction(30.aug.2022) #6-fanfiction(14 sept. 2022) #7-fanfiction(18 sept. 2022) #3-fanfiction(05 oct. 2022) #2-fanfiction(14 oct. 2022)