Ma trezesc din cauza razelor de lumină care imi intrau în camere. Ma ridic din pat si ma duc la baie sami fac rutina.
Hainele:
Imi iau telefonul si ma duc în parc sa alerg puțin.
Ajunsă în parc încep sa alerg dar dau peste cineva.
-Imi pare foarte rau!! spun eu jenata
- Nu e nimic dar fi mai atentă! imi spune acel tip.
Continui sa alerg până vad un om care vinde inghetata.
-Buna ziua! O inghetata de vanilie va rog! spun eu către acel bărbat.
-Poftim tânără domnita.imi spune bărbatul reușind să scoată un zâmbet de la mine.
-Multumesc!!
Ma așez pe o bancă pentru ami savura inghetata când deoadata primesc un mesaj. Imi deschid telefonul si vad ca e un mesaj de la acel tip.X:Ce faci? Esti bine?
Eu: Ăm... Da... Tu ce faci..?
X: Eram cu prietenii mei.
Eu:Oh...
X: As vrea să mai vorbesc cu tine dar trebuie să plec.
X: Paaa!!
Eu:Pa...
Continui să-mi mananc inghetata dar de dată asta ma suna Felix.
-Kiraaa!Unde esti? Esti bine?
-Ămm... Da sunt bine. Sunt în parc.
-Care parc?-Cel de lângă cinema.
-Ok. Stai acolo. Ajung imediat.
-Bin.... nu mai apuc să răspund ca Felix imi închide telefonul în nas.
Îl văd pe Felix cum aleargă spre banca unde sunt eu.
-Kira! Trebuie sati spun ceva foarte important!-Ce e? Ce sa întâmplat?!?
-Tina a fost călcată de o masina!!!!
-CUM?!??-Cum ai auzit!
-La ce spital e?!!?
-Vino ca te duc eu.
Urcam în masina si pornim spre spital.Am ajuns la spital. Felix ma dus la salonul unde stătea Tina. Intru în salon si o vad pe fata pe acel pat de spital si o groază de aparate în jurul ei.-Oh Tina... De ce nu esti si tu atentă?!spun eu printre lacrimi..
-Acum e mai bine. imi spune un doctor venind lângă mine.
-Când o veti externa?îl intreb eu stergandumi lacrimile.
-Mai trebuie să o ținem cel puțin o saptamana să ne asiguram ca e bine.
-Bine....
-Kira.... Hai să te duc acasă..spune Felix punându-și mâna pe umărul meu.
-NU!! Nu ma duc nicăieri fără Tina!!!-Bine.....
Felix a plecat să ia ceva să mâncăm iar eu am rămas cu Tina.Deodata ușa se deschide, eu crezând că a venit Felix.
-Oh.... Voi erați... spun eu vara vlaga.
-Cine credeai ca e? intreaba Han.-Felix. A plecat acum o oră si nu a mai venit.
-Unde a plecat? ma intreaba Yeji.
-Să cumpere ceva să mâncăm. le răspund eu celor doi.
Au trecut mai bine de două ore si Felix nu a mai venit. Ma hotărăsc să-l sun.Acesta numi răspunde asa ca-l pun pe Han să-l sune. Nici lui nu-i răspunde. Dacă i s-a întâmplat ceva?ma intreb eu în minte.
Deodată ușa se deschide pe ea intrând Felix.
-UNDE AI FOST.......ma rastesc eu la el până vad ca e plin de vanatai pe fata.
-CE SA ÎNTÂMPLAT CU FAȚA TA?!!? mi-o i-a Yeji înainte.-Nu mai conteaza. spune Felix întinzându-ne mancarea.
-Cu cine te-ai bătut?intreaba Han.
-Am spus că nu mai conteaza.
Au trecut 5 ore da când Felix a venit dar Tina tot nu sa trezit.Yeji si Han au plecat acasă.
Eu stăteam pe telefon iar Felix dormea pe canapeaua din salon.
Deodată primesc un mesaj de la ciudatul ala.
X:Ce faci? Esti bine?Eu:Ce tot vrei de la mine??Nici nu stiu cine esti sau cum te cheamă sau cum arati!!
X:Hmmm.Bine...
X:Ce ar fi dacă ne întâlnim maine în parcul de lângă cinema la fantana?
Eu:Ămmmm... S.Sigur...
X:Ne vedem acolo la 13:00, bine?
Eu:O.Ok.X:Acum i-a si odihneștete . Noapte buna!!
Eu:Noapte buna....
Ma duc la baie si apoi ma culc si eu.Maine îl voi întâlni pe tipul misterios.
****
𝙰𝙽𝙽𝚈𝙴𝙾𝙽𝙶𝙷𝙰𝚂𝙴𝚈𝙾!!!𝙰𝙲𝙴𝚂𝚃𝙰 𝙴𝚂𝚃𝙴 𝙰𝙻 𝚅-𝙻𝙴𝙰 𝙲𝙰𝙿𝙸𝚃𝙾𝙻!!
𝚂𝙿𝙴𝚁 𝙲𝙰 𝚅𝙰 𝙿𝙻𝙰𝙲𝙴!!
𝙽𝚄 𝙱𝙰𝙶𝙰𝚃𝙸 𝙸𝙽 𝚂𝙴𝙰𝙼𝙰 𝚃𝙸𝚃𝙻𝚄𝙻. 𝚂𝚃𝙸𝚄 𝙲𝙰 𝙴 𝙽𝙰𝚂𝙿𝙰.
𝚄𝚁𝙼𝙰𝚃𝙾𝙰𝚁𝙴𝙻𝙴 𝙲𝙰𝙿𝙸𝚃𝙾𝙻𝙴 𝚅𝙾𝚁 𝙵𝙸 𝙼𝙰𝙸 𝙻𝚄𝙽𝙶𝙸.
𝚅𝙰 𝙿𝚄𝙿𝙸𝙺𝙸 𝙿𝙴 𝚃𝙾𝚃𝙸!!♡´・ᴗ・'♡
IMI PARE RAU DACA SUNT GREȘELI!
ʕ •ᴥ•ʔ
CITEȘTI
FIRST LOVE /KIM TAEHYUNG(In Timp De Rescriere)
RomanceÎn care Taehyung se îndrăgostește de o simplă fană #1-kimtaehyung (14.aug.2022) #1-bangtan (14.aug.2022) #3-fanfiction(30.aug.2022) #6-fanfiction(14 sept. 2022) #7-fanfiction(18 sept. 2022) #3-fanfiction(05 oct. 2022) #2-fanfiction(14 oct. 2022)