capitolul 2-v.2

204 16 1
                                    

  Kira POV

Ma plimbam prin parc cu soțul meu și cu copilul meu până vad o persoană ce semăna cu... Tae....

Nu poate fii el. Cum ma găsit? Și de ce are lacrimi pe fața? Sper ca nu ma văzut.

As vrea să ma duc acum la el si să-l i-au în brațe. Imi lipsește prea mult.

Tae, mai asteapta puțin. Vom fi din nou împreună.

*În urma cu 2 ani*

-Kira, el va fii soțul tau. spune mama eu având lacrimi in ochi.

****

-Lee Kira, nesilita de nimeni, îl iei de bună voie ca soț pe Choi Junghyun?

-D.Da.. spun abtinandumi lacrimile.

-Choi Junghyun, nesilit de nimeni, o iei de buna voie ca soție pe Lee Kira?

-Da. spune bărbatul din fața mea.

-Atunci, prin puterea investită în mine va declar soț și soție. Felicitări!

****
-Eu... Sunt însărcinată... spun lasandumi capul în jos.

-Voi fii tată!! Presupun ca ai vreo 2 luni. Am făcut-o înainte de nunta.

-Da..

*Prezent*

În momentul de față, copilul meu, Minho, este singurul care încă ma tine în viața.

Am încercat să mă omor când eram însărcinată, doar din cauza dorului față  de Tae hyung.

Defapt, Minho e copilul lui Taehyung. Dar dacă îi spuneam lui Junghyun ca nu este copilul lui mar fi omorât.

Copilul incepe să semene din ce în ce mai mult cu Tae. Are același zâmbet și aceeași ochi ca el.

Nu vreau ca Tae să afle ca are un copil. As vrea să tip în gura mare ca Minho e copilul lui Kim Taehyung.

————

Mam gândit și voi face capitolele mai scurte s-ar voi posta câte 2-3 pe zii. :))

Scuzati greselile

FIRST LOVE /KIM TAEHYUNG(In Timp De Rescriere) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum