v utrey rano te probudily holky ktery se nejakou zahadou obejvily u tebe v pokoji | vstavej soph jdeme na zapas ! ,, rekla mia a drcla do me ,, kam ? komu ,, rekla si ospale ,, jaden ma zapas a zacina asi za 20min takze si pohni pokud mu chces udelat radost ,, rekla melanie ,, ou ajo ja malem zapomela ,, rekla si a rychle ses zacala pripravovat , stihla ses trochu namalovat , hodila si na sebe teplaky a crop a sli jste ,, ~ prisli jste tam a uz se hralo , sedli jste si za klukama kteri tam byli taky , celou dobu si koukala na jadena a prisel cas na to aby se to rozhodlo , na jadena letel micek ktery chytl a hned ho dil pres cely hriste hraci ktery ho chytl. jaden to dokazal a vyhrali - cela parta jste zacali nahlas kricet [ go jaden go , yes , ] no proste jste ho podporovali , sesli jste dolu ze sedadel a sli jste k satne | najednou zacali vychazet ostatni hraci a ty si zahledla to co si nikdy videt nechtela....
~~~
videla si jak si jaden dava pusu s nejakou holkou , byla na nem prilepena , zavreli se dvere. do oci ti nabehly slzy | rozbehla ses pryc a za tebou hned holky || colou cestu si bezela az domu , brecela si a nemohla si tomu uverit , protoze tohle by jaden nikdy neudelal , ale asi bylo lepsi zjistit to ted a ne pozdeji | 15:00 lezela si v posteli a mela si opuchly oci protoze si brecela od doby co si to videla , najednou nekdo zaklepal...nic si nerekla ale dvere se otevreli , stal tam jaden cely udychany...zlato to co si videla neni pravda , s nikym jsem si nic nezacal , prisel jsem do satny a ta holka tam stala tak jsem se ji zeptal co tady dela a ona se na me pritahla a zacala me libat , hned jsem se odtahl. prisaham miluju jen tebe ,, rekl jaden a sel smerem k tobe ,, ty si nic nerikala a jen ses koukala do zdi....jaden si k tobe sedl a pritahl si te k sobe , pritulila ses k nemu a rekla si ,, verim ti ,, |miluju te ,, rekl jaden ,, | jaden byl u tebe cely den.
~~~
vecer s jadenem jste se rozhodli ze se pujdete projit , oblikly jste se a sli jste , chvilku jste se prochazely a pak jste sli jste do obchodu - prisli jste zpatky domu , sli jste se kazdy umyt , ty sis sla udelat skin care a rozhodla ses ze ji udelas i jadenovi , sedla sis na postel vedle jadena a zacala si mu trhat oboci , pak si mu udelala celou skin care kterou delas i sobe a sli jste spinkat...[ strasne moc se omlouvam ze je tenhle dil sm kratkej ale neni mi uplne nejlip , a taky nemam ted uplne inspiraci co se tady bude dit takze mi uricte napiste do komentaru co chcete aby se tady delo atd dekuju , zitra budu vic aktivni slibuju ] <3