rano ses probudila v objeti jadena , otocila ses na neho a videla si ten jeho nadherny usmev | dobre rano ,, rekla si a dala si mu pusu ,, dobre ,, rekl jaden a pusu ti vratil ,, hele zlato uz jsem vzhuru nejakou dobu a kluci mi napsaly jestli pujdeme s nema do kina ,, rekl jaden ,, jo jasne a na co ? ,, rekla se ,, horor ,, rekl jaden a usmal se ,, zlato vsak moc dobre vis ze horory nemam rada ,, rekla si a vstala si z postele ,, neboj bude to sranda jdeme v 6 ,, rekl a sel se oblict. hele ja pujdu domu a v 6 pro tebe prijedu jo ? ,, rekl jaden ,, dobre tak zatim ,, odpovedela si ,, jojo pa ,, rekl jaden a odesel domu ,, || jaden odesel a ty ses sla oblict , udelala sis skin care - hygienu a sla ses nasnidat , dole v kuchyni byla mamka ktera uz varila obed. | uz o tom vis ? ,, rekla ,, o cem ,, zeptala ses a kousla sis do buchty ,, ze jedete za tyden se skolou zase na vylet na 3 dny do prirody ,, rekla a zamichala polivku ,, pockej to fakt ? ,, rekla si ,, jojo ale potrebujete nejake veci ktere nemame doma , takze je musime nakoupit dobre ? ,, rekla ,, jo ok tak co treba dneska ? po obede ,, rekla si ,, muzeme tak v 1 ,, rekla ,, | dojedla si svoji snidani a sla si mamce pomoct dovarit obed | 13:00 prave ses oblikala , a jeli jste s mamkou do obchodu kde musite koupit veci na ten vylet , prijeli jste k obchodu a sli jste tam , jako prvni si potrebovala velkou chlupatou deku , sla si pro ni a rovnou si vzala i spacak , ktery doma sice mas ale uz neni v dobrym vstavu , nakoupila sis vsechny veci ktery si tam potrebovala a jeli jste zpatky domu.
~~~
kdyz jste prijeli vzala si ty veci a dala si je do garaze , protoze je ted nepotrebujes | sla sis vzit neco na jidlo a prevlict se | 17:00 konecne si vstala z gauce a sla ses pomalu pripravovat , vzala sis na sebe kalhoty a mikinu od jadena , namalovala ses a cekala si do 6 || slysela si prijet auto pred dum , sesla si schody , rozloucila ses s rodicema a sla si za jadenem , pozdravily jste se a jeli jste || u kina , videli jste partu tak jste sli za nema a pozdravily jste se a sli jste , cekali jste asi 10min nez to zacalo , koupily jste si popcorn a kolu a sli jste do salu | sedela si vedle jadena a lexi , horor zacal || ubehlo asi 15min a zatim to nebylo tak hrozny , najednou tam prisla ale cast u ktere ses totalne posrala strachy a lekla ses , pritulila ses k jadenovi ktery se jen uchechtl | kino bylo dobry az na nejaky veci a to ze ses celkem bala , vysli jste z kina a uz byla tma , nasedli jste do auta a jeli jste domu , jaden te vyhodil u domu a odjel || prisla si domu a pozdravila ses s rodici a sla si do pokoje , prevlikla ses a lehla sis do postele , prisla ti zprava od melanie || dneska je party v 9 takze za hodinu prijdes ? parte jsem to uz napsala taky a prijdou az na lexi ktere neni moc dobre ,, napsala melanie ,, | chvilku si premyslela ale nakonec si rekla ze pujdes , sla si to rict rodicum a sla ses pripravit | 21:00 vysla si z domu a sla si rovnou k alexovi u ktereho byla party , prisla si tam pozdravila si je , bylo tam strasne moc lidi , videla si jadena ktery si daval drink s lucasem a alexem
~~~
cauky ,, rekla si jim ,, ahoj zlato ,, rekl jaden a dal ti dlouhou pusu ,, | odesla si za holkama se kteryma sis dala trosku vic drinku a byla si trosku opila , sla sis odskocit na zachod , venku prselo takze sis otevrela okno a sledovala si to , sla si zpatky ale na chodbe si potkala deva | cau ,, rekla si a trosku ses motala ,, cau soph ? hele nechces domu si trosku na sracky ,, rekl v klidu ,, ne nejsem nechci domu nene ,, rekla si a priblizila ses k nemu ,, co delas ? ,, rekl ,, nic ,, rekla si a zacala si ho libat , dave spolupracoval....
~~~
- pohled jadena -
sel jsem si pro drink a videl jsem soph odchazet na zachod , po nejake dobe se porad nevracela tak jsem se sel podivat a videl jsem to co jsem videt nechtel , libala se s davem...vbehly mi slzy do oci , odesel jsem domu | kdyz jsem prisel domu tak jsem probrecel celou noc , asi si myslite ze kluci nebreci ale jste na omylu kluci breci nekdy skoro vis jak holky...
- konec pohled jadena -
~~~
odtahly jste se od sebe a ty si pokracovala ve smeru k holkam , rekli ti vsechno , ze vas jaden videl... byla si v soku || rano po party , nevedela si jak ses objevila doma ale nejakym zahadem si tam byla...koukla ses na mobil a tam si mela zpravu od jadena | dnes v 13 v parku ,, jaden ,, | popravde si byla celkem mimo jeste z party a uz bylo 12:30 takze si vysla rychle z postele a zacala ses pripravovat , vysla si do parku || videla si jadena ktery stal u stromu a psal neco na mobil , prisla si tam | ahoj ,, rekla si a sla si k nemu ,, cau ,, rekl ,, deje se neco ? ,, rekla si ,, aha takze ty nevis ? ty nevis co si delala na te party ,, rekl nasrane zaroven smutne ,, ne , byla jsem opila ,, rekla si udivene ,, to ze si byla opila te neomlouva soph , libala ses s davem ,, rekl ,, coze !? zlato prosim ja nechtela ne prosim promin mi to omlouvam se , jadene prosim ,, rekla si se slzama v ocich ,, hele ne , myslim si ze bude lepsi kdyz si dame pauzu a pokud to nepomuze tak asi konec ,, rekl a ochazel ,, jadene ne prosim ja te miluju prosim ,, rekla si a zacali ti tect slzy po ocich ,, | jaden odesel a ty ses svalila na zem a zacala si brecet...
~~~
v parku si sedela na zemi u stromu asi dalsi 3 hodiny a brecela si tam , zvedla ses a sla si domu...cely tyden si probrecela a nevychazela si z pokoje , mela si hodne zprav od party ale zadna nebyla od jadena , zitra je den kdy odjizdite se skolou do te prirody , vubec se ti tam nechce ale musis protoze to mas zaplaceny a vsechny veci nakoupeny.....| mela si napuchle oci , kruhy pod ocima a bylo ti na zvraceni, zbalila sis veci a sla si spat... || rano v 6 ti zazvonil budik , vykopala ses z postele a sla si do koupelny , stala si tam a koukala si na sebe , vypadala si hrozne , namalovala ses ale moc to nepomohlo , oblikla sis na sebe teplaky a mikinu [nebyla jadenova] vzala sis batoh a veci a sla si ke skole kde uz stal autobus , videla si tam jadena a nabehli ti slzy do oci , ani se na tebe nepodival... parta te zahledla , ty si sedela ale nejaky kus od nich a cekala si dokud neprijde ucitel a nerekne at si jdeme sednout do autobusu....asi za 10min prisel a vy jste mohli jit... sla si do autobusu jako posledni... koukla ses dozadu a videla si tam partu jak tam sedi..chtela si tam jit ale nesla, sedla sis k nejake holce dopredu a jeli jste.....