byla si celou noc vzhuru , nemohla si spat , videla si jak ti ten kluk rozbil mobil aby se ti nikdo nemohl dovolat....najednou si usla.....
~~~
probudila ses , protoze si slysela nejakou ranu , jak kdyby nekdo strelil z pistole a slysela si jak na tebe vola jaden || SOPH SOPH SOPH KDE SI || to ale nebyla pravda , jen se ti to zdalo...probudila ses a zacala si brecet, byla si cela opuchla, nebylo ti dobre, bylo ti ze vseho zle, najednou se v pokoji objevil oscar a hodil po tobe obleceni, byli to nejaky saty s velkym vystrihem a k tomu tanga....musela sis to na sebe dat takze si tak udelala a pak ses musela nalicit...vsechno si to udelala , protoze kdyby si to neudelala mela by si problem a neco se ti stalo , vysla si z pokoje , oscar te drzel za ruce , najednou si videla lexi jak ma uplne to samy na sobe akorat v jiny barve...zakricela si na ni a ona udelala to samy....zacala si mit slzy v ocich protoze si videla jak ma vsude modriny , to samy ona videla taky ale na tobe, oscar a nejaky kluk te odvedli s lexi do mistnosti kde byli nejaci kluci , bylo jich tam asi tak 10, byl tam nejaky kruh a tyc, moc dobre si vedela co musite delat, zacali jste se tam tocit a oni na vas sahaly.....vadilo vam to ale museli jste to delat, asi po 3h jste konecne prestaly a donesli vam nejaky jidlo a piti, s lexi jste zacali jeste a hodne pit aby jste meli co nejvice veci v sobe a meli jste energii....pak vas odvedli zpatky do pokoje kde vas privazaly jen za jednu ruku a odesli, byla si zase sama v pokoji a lexi hned naproti tobe v pokoji, zkousela ses rozvazat a povedlo se ti to, vzala sis telefon do ruky a zkousela si ho zapnout, neslo to, rychle si vstala si bezela si ke dverim. chtela si je otevrit ale byli zamceny...
~~~
zacala si do nich kopat a nakonec si je rozbila a mohla si otevrit, otevrela si a rychle si bezela k lexi, vbehla si k ni do pokoje a videla si jak sedi svazana v koutu u postele a breci...rychle si za ni sla , jenze vysel z jeji koupelny oscar ktery byl cely nahy, | ale ale soph se k nam jde pridat ? no super ,, rekl a usmal se ,, nech nas doprdele byt ty uchyle debilni ,, zakricela si ,, nenecham protoze jste moje a tebe soph jaden nenajde takze se o nic nesnaz a tebe lexi nikoho nezajimas , vy dve mate uz ted jen me a kluky takze si uzivejte tady protoze tam se uz nevratite ,, rekl a sel k vam ,, | ty si rychle vstala a zacala si rozvazovat lexi jente oscar k tobe prisel a vrazil ti strasne velkou facku , upadla si na zem a on zacal delat *** s lexi, k tobe prisel jeden z tech jeho kamosu a chytl te za ruku a zatahl do pokoje, hodil te na postel a zacal na tebe sahat , nemohla ses branit protoze byl strasne moc velkej a silnej....chytl te za vlasy a zacal te vsude libat.....pak udelal to samy jak oscar lexi....strasne moc te to bolelo a nemohla si to vydrzet, zacala si strasne moc kricet bolesti a brecela si.... pak si odpadla a usla si....
~~~
- pohled jadena-
uz je to 3dny co neni soph doma, jeji mamka to nahlasila na policii ktera ji hleda ale nemuzou ji nikde najit, to samy s lexi. oni dve budou urcite spolu....mam o soph strasne moc velky strach takze jdeme dneska s partou je hledat, nasli jsme nejaky budovy v lese a nejaky mista tak tam se pujdeme podivat jestli tam nekde treba nejsou....asi za 10min mam byt v parku takze uz jdu, prisel jsem tam a byla tam uz cela parta az teda na soph a lexi , vzali jsme si i nejaky veci do batohu kdyby nahodou , vyrazili jsme...jako prvni jsme sli do lesa ale tam nic nebylo , jediny co jsme nasli byl nas bunkr ktery jsem si postavil s alexem kdyz nam bylo tak osm , hezka vzpominka - hledali jsme asi 30min a porad nic ale najednou jsme odbocili do nejake ulici kde byla celkem vyjezdena cesta tak jsme tam sli , ta cesta byla cela bahnita takze nase boty a taky kalhoty byli uplne spinavy , po ceste jsme se hlavne hodne rozhlizeli jestli neco nevidime nebo tak , najednou jsme ale prisli k velke budove , vypadalo to jak v hororu nebyl na to hezky pohled
~~~
jako prvni jsme si ji obesli kolem dokola , a videli jsme tam nejaky 3 auta , poznali jsme ze jedno bylo od oscara protoze nim jezdi kazdy den do skoly ale ty dalsi dve jsme nepoznali , s klukama jsme se rozhodili ze se tam pujdem podivat a holky at radsi zustanou venku a my jim pak dame vedet , rekli jsme jim at jdou za stormy a hlavne at se neukazuji kdyby se nahodou neco delo , s klukama jsme chteli otevrit dvere ale byli zamceny , sli jsme okolo a tam bylo rozbyty okno tak jsme ho jeste vic rozmlatili a vlezly jsme dovnitr , sli jsme nejakou chodbou kde nic nebylo ale strasne tam foukalo a byla tam zima , otevreli jsme dvere a videli jsme tam nejakyho kluka , nastesti si nas nevsiml , hned jsem zavrel dvere a koukl jsem na kluky , s nema jsme se domluvili na tom ze se tam nekdo musi dostat a nekdo musi neco provest , ja a alex se tam dostaneme a oni pujdou neco udelat aby si nas nikdo nevsiml a my by jsme to tam mohli prozkoumat , lucas jim hodil na auto kamen a harry bouchl dverma , skoro vsichni co tam byli se tam sli kouknout a my meli sanci se dostat na vrchni patro kde byli nejaky dvere rozmlaceny a jedny vcelku , rychle jsme vbehli nahoru , stali jsme kazdy u dveri ja pujdu do tech rozbitich a alex do tech druhych , otevrel jsem je a vbehl jsem tam...videl jsem tam soph tricko ktere bylo od krve a na posteli jsme videl louzi krve a pouta a spoustu kapesniku , hned se mi vsechno vybavilo pred ocima , koukal jsem na to misto a citil jsem se tak ze jsem se nemohl ani pohnout v tom me ale probudil alexe krik kterej na me zakricel " JADENE "
~~~
vbehl jsem do druhyho pokoje a tam jsem videl soph a lexi jak lezi obedve u postele a sedi tam spolu, soph byla cela pomlacena a mela na sobe jen nejaky odporny saty a to samy lexi , ktera ale nebyla tak domlacena jako soph , videl jsem jak me soph spatrila a zacali ji tect slzy , rychle jsem k ni pribehl a odvazal jsem ji od postele , vzal jsem ji do ruk a dal ji pusu na celo , alex vzal lexi a utikali jsme dolu, ale najednou....