𝘖𝘯𝘦

67 9 0
                                    

Úristen el sem hiszem! Felvettek! EZ ÉLETEM LEGJOBB NAPJA! Én leszek a McLaren csapatánál Lando Norris fotósa 2022-ben!! Éppen most kaptam az emailt, hogy engem jelöltek ki a munkára. Kiskorom óta követem a sportot es most végre felvettek az álom munkámra. Mindig is a McLaren volt a kedvenc csapatom, igy mégjobban örülök, hogy megkaptam a fotós szerepét.

Ott álltam Woking-ban a McLaren épülete előtt. Nagy levegő! Huhh! Menni fog! Beléptem az épületbe es hatalmas tér fogadott. Egy szimpatikus hölgy odajött hozzám.
- Jó napot kívánok! Miben tudok segiteni? - kérdezte.
- Jó napot! Én lennék Lando Norris a fotósa erre a szezonra.
- Egy nevet kaphatok?
- (Teljes név).
- Erre tessék, kérem! - vezetett be egy folyosoba, majd egy fekete ajtóhoz, amin Zak Brown neve állt. Jézusom! Ez tényleg megtörténik! - Csak kopogjon be! - segített a hölgy.
- Köszönöm! - mondtam, majd bekopogtam.
- Tessék! - szólt egy mély hang. Óvatosan benyitottam es benéztem.
- Üdvözlöm! (Teljes név) vagyok, az egyik fotós erre a szezonra.
- Oo, tessék csak! Üljön le nyugodtan! - mutatott az előtte lévő székre.
- Köszönöm! - mondtam, majd megbeszéltük a szerződést es alá is írtam.

Az első találkozásom a pilótákkal. Nagyon izgulok es várom már. Az első pillanattól megszerettem mind a két versenyzőt. Kíváncsi vagyok milyenek élőben. A narancs csapat épületében várakoztunk a két srácra. Nagyjából mindenki ott volt a csapattól. Megjelent egy narancssárga póló, barna, gondor haj, kisfius arc, amit egyből felismertem, Lando Norris.
- Sziasztok! Bocs a késésért, egy galamb nem akart elmenni az útról, es nem akartam elütni, igy inkább megvártam, amíg elment. Beletelt egy kis időbe. - szólalt meg a fiatal pilóta.
- Nem jutott eszedbe, hogy esetleg dudálj egyet? - kérdeztem.
- Hát látod...ez nem. Várj...te ki vagy? - érdeklődött felőlem.
- A fotósod.
- Az enyém?
- Igen.
- Zak! Tényleg egy ilyen kiscsaj fog fényképeket csinálni?
- Hééé! Idősebb vagyok nálad!
- Akkor is kiscsaj vagy!
- Lando! Moderáld magad! - szólt rá a csapatfőnök.
- Bocsánat!
- Igen, tényleg egy "kiscsaj" fog képeket csinálni. Talán valami problémád van vele? - kötöttem bele.
- Nekem aztán semmi. - tette fel kezeit védekezően. Megérkezett a másik pilóta is, Daniel Riccardo. Magas, barna, göndör haj, az az ikonikus orr.
- Hello bello mindenki! Új emberek vagy ennyire öreg vagyok már, hogy rosszul látok? - kerdezte.
- Semmi gond, elnézzük a késést. - szólalt meg Zak.
- Oh tényleg! Bocsánat! - esedezett.
- Ő itt az egyik uj fotósunk, (Teljes név). - mutatott be a csapatfőnök, majd a többi új csapattagot is.
- Hali! - koszont nekem az ausztrál pilota, miután mindenkit bemutattak.
- Szia! Bocsánat, egy pillanat. Lando!
- Szólítottak? - kérdezett vissza Norris.
- Itt! - integettem, hogy észrevegyen. Daniel nem nagyon értette mi történik. Odajött hozzánk a fiatalabb versenyző, kérdőn nézett rám. - Daniel tudja, hogy kell köszönteni.
- Lemaradtam valamiről?
- Most miért nem jó az, ahogy én csináltam?
- Igen, lemaradtam valamiről. - állapította meg Riccardo.
- Azt mondtad kiscsaj vagyok.
- Hoppá! Micsoda beszólás! - szólt közbe megint, mire szúrós pillantást vetettem rá.
- De hát kiscsaj is vagy. - akadékoskodott Lando.
- Nagyon vicces vagy. Még mindig idősebb vagyok nálad, de ne zavarjon.
- Nem is zavar. - mondta, amire a reakcióm csak egy nagy sóhajtás volt.

Ma indultam a tesztelésekre. Az első napom, amikor csinálok is valamit. Előbb érkeztem Barcelonába, hogy tudjak készülődni. 2 nap múlva kezdtük csak el a munkát, így volt még egy kis időm megismerni a másik fotóst is. Benito Vicatio. Kiderült, hogy egy nagyon kedves, spanyol fickó, tehetséges, van érzéke a fotózáshoz, megmutatta egy pár képét. Ő van az ausztrál pilótánal. Lando szép időt ment. Csináltam egy pár képet is. Daniel a következő nap fogja tesztelni az autót, így nekem lesz egy kis szabadidőm és Benito fog fényképeket készíteni. Azt terveztem, hogy beszélek Landoval. Jó lenne megismerni, hiszen sok időt fogunk együtt tölteni. Oda is mentem hozzá a paddockban, hogy megkérdezzem tőle.
- Szia, Lando!
- Oh, szia!
- Zavarok?
- Nem, dehogy, csak meglepődtem, hogy önként hozzám szóltál.
- Honnan tudod, hogy nem munka ügyben jöttem?
- Igaz. Azért jöttél?
- Nem. - mondtam, es mindketten felnevettünk. - Azért jöttem, hogy meghívjalak egy kávéra.
- Ooo, miért hívsz meg egy kávéra?
- Mert sok időt fogunk együtt tölteni es jó lenne egy kicsit megismerni.
- Tényleg nem rossz ötlet. Benne vagyok. Holnap írok, jó?
- Okés. Szia!
- Szia! - köszönt el tőlem. Visszamentem a hotelba, hogy kihasználjam a szabadidőm és dolgozzak egy kicsit. Amikor visszaértem a szobámba elővettem a laptopom es felültem az ágyra, hogy kényelmesen csinálhassam a munkámat. Átnéztem a képeket, szerintem nem lettek rosszak. Kiválogattam a legjobbakat, kicsit alakítgattam rajtuk és elküldtem a csapatnak. Mire befejeztem már besötétedett. Megnéztem a telómat, és egy olvasatlan üzenet fogadott Landotól.

Lando Norris:
Üdvözletem M'lady! Mikor lenne szabad egy kávéra?

(Teljes név)
Üdvözletem Monsieur! Reggel 9 megfelel?

Lando Norris
Szerény személyem még tejekről készült álmodni, esetleg 10:30?

(Teljes név)
Tökéletes! A paddock kávézójában találkozzunk?

Lando Norris
Nekem jó

(Teljes név)
Remek, akkor holnap tali, jó éjszakát Monsieur

Lando Norris
Jó éjt M'lady!😙

Leraktam a telefont, bementem a fürdőbe, hogy fogat mossak és átöltözzek, majd elmentem aludni.

Csak egy újabb képDonde viven las historias. Descúbrelo ahora