Afacere..?..

91 5 1
                                    

Melodie inspirativă(?): Alone-Nico Collins
Enjoy! <3
__________________________________

George pov
~~~~~~~~~
Eram cu șeful meu, Karl, când am văzut o figura înaltă, părea nervoasă, se îndrepta spre noi, eram practic cu fața la Karl iar, Karl era cu spatele.
-Karl, șoptesc
-Da?
-Karl a întrat cineva, e furios cred...
-Cum arată?
-Umm, are două coarne, zgârieturi, destul de înalt și e brunet, văd..-
-Am dat de belea, George..
Hai cu mine în birou, bănuiesc că vrei explicații.
-Ok..?
Mă uit ultima dată la om, și plec cu Karl spre birouri, bănuiesc că mă va duce la el; nu știu, sper să fie bine.
Ajunsesem la ușa de la un birou, nu știam ce, sau unde duce; bine că era secretara lui Karl la el în birou,dacă caută omul.
-George, stai jos, oriunde.
-Ok.
M-am așezat pe o canapea, mai portocalie, se asortează cu pereții, erau un maro-portocaliu.
-Deci, George..Omul ala e Jschlatt, el e persoana de la care am "împrumutat" bani, ca să te scot de la Oliver...Știu că nu îți place să îi spun numele...
-E ok, acum..Și ce vrea Jschlatt?
-Paii, să zicem că ne-a amenințat cafeneaua- Și, ca să ști, e un CEO, decii nu e ok.
-E- Ce ne poate face?
-Umm ori o demolează/cumpăra sau ne da afară, ori îi plătim..
-Nu vreau să pierdem locul asta, Karl....dar nu avem bani..
-Bine, mai era o cale, dar o refuz din prima, când mi-a spus-o am împietrit..
-Ce e?
-...E- era, să t-te duci cu el...în altă țară....
-E-.....Karl?
-Nu te las să pleci! Mai ales cu psihopatu' ăla!
-Karl, trebuie să facem ceva...Nu vrem demolare sau să o cumpere,dar bani nu avem...
-AH! ȘTIU!
-Karl, mai încet! Ne poate auzi.
-Correct, așa ști că ți-am spus de o fată?
-Fata aia ummm- cum o chema- A, Minx?
-Da! Are un prieten, care e prietenul lui Clay NotTaken!
-CEO-ul?!
-Da, am putea să o întrebam de nr lui de telefon, ca să luam legătura cu Clay.
-E o idee bună, dar dacă nu ne ajută?
-Măi, paharul e jumătate plin, nu doar gol.
-Aici ai un punct.
-Oricum, probabil avem o tona de clienți care așteaptă, fugi, te strig eu după ce sun.
-Bine! Sper să fie bine..
-Va fi, nu te îngrijora. Acum du-te și arată-le cele mai bune cafele și prăjituri. Spune Karl zâmbind
-Ok! Spun și plec.

Karl avea dreptate erau vreo 4-5 clienți, așteptau.
Primi 2 au vrut doar o cafea, dar ceilalți și câte o prăjitură.
După ce am terminat de servit, m-am pus pe un scaun de după un mic perete. Mă uitam pe telefon, am văzut un mesaj, de la...Karl!
Îmi ridic privirea spre ușa aceea, mă ridic dar când să plec mă striga cineva. Mă uit in spate și vad un client nou, era familiară, WOLLY!
Mă duc și o îmbrățișez,ea voia un latte cu lapte și caramel sărat.
-GEORGE!!!
-Se pare că te strigă Karl, du-te, aștept aici.
-Mersi surioară!
-Pentru nimic! Spune și îmi zâmbește. Fug spre ușa aceea și dau de Karl. Era in picioare cu telefonul la ureche, vorbind, părea destul de fericit dar..supărat? Închide apelul și se întoarce la mine.

-George!
-Da? Ai reușit?
-Da, dar-
-Mă terorizezi cu acel "dar"
-Îți va scrie ție, pentru că ai zis că, nu poate vorbi cu mine, doar cu tine pentru că tu ești subiectul, George.
-Ok..? Ce au mai zis?
-Păiii, am numărul lui Sapnap, prietenul lui Clay si Minx.. și cam atât, deci cred că facem schimb, o chem pe Rose in locul tău, probabil, ca să te concentrezi, ok?
-Bine.
-Mă duc să îi spu-
-Karl?
-Da?
-Pot să merg la mine în birou? Mă concentrez mai bine..
-Sigur! Mai e ceva? Spune Karl, acum închizând ușa semi-deschisă.
-Umm, pot să o iau pe Wolly? A venit să vorbim și-
-Normal că poți George.. Ai grijă, nu sunt pro, dar nici contra să ii spui despre treaba asta..
-Ok..nu cred că ii spun, e complicat...
-Bine, merg la Rose.
-Ok.

Karl deschide ușa, pleca și mă duc și eu. Am văzut-o pe Wolly, i-am spus să vină și ne-am dus la mine in birou.

-George? Ești ok? Pari cam,..preocupat, trist...?
-Uhm, am ceva treabă cu Karl și, mă gândeam..
-Poți să îmi spui? Poate vă ajut.
-Uite, e foarte complicat..-
-George, sunt mai mare decât tine, cu aproape 7 ani, cred și eu că pot să deslușesc.
-..Ai dreptate...
-George îți spun sincer, ești tânăr, încă, foarte tânăr, nu te preocupa cu prea multe, te stresezi și nu e ok.
-Știu...Apropo, umm, tu ce ai face dacă ai avea de ales, să te "vinzi" singur, sau să pierzi ceva/ pe cineva foarte important?
-Umm păi..o să aleg varianta mea, cum zice inima, și cum cred că e mai bine,eu știu ce e bine pentru mine, nu alți.
-Ai dreptate...
-Asta e ceea ce te preocupă?
-Mda dar nu chiar...
-Ce e, George?
-E pur și simplu, faptul că, clădirea asta poate fi demolata sau cumpărată din cauza mea..pot să îl pierd pe Karl, sau dam faliment, și tot așa închidem locul...
-George, e o parte plină a paharului, în orice situație.. aici sunt convinsă că e, dar problema e că doar problemele te preocupa de fiecare dată.
-Rose e nevoită să stea în locul meu, să se confrunte cu oamenii aia, doar pentru ca mă simt așa..
-Karl a făcut cea mai bună decizie că te-a lăsat aici.

&lt;Tu Si Eu&gt;Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum