Introducere 1(Clay&George)

113 5 3
                                    

(Scriu asta din școala la ora de muzica, Sfânta mate, și în pauză cu un coleg :'). )
--------------------------------------------------

Bună, sunt Clay..era să ajung la spitalul de nebuni când aveam 17 ani,când sora mea cea mica si dragă a murit. Sunt unul dintre marii CEO (MHM, MHM AȚI AUZIT-O) Nu o să mă iert că nu a supraviețuit. (flashback)

Ea s-a urcat cu mine într-un copac, începuse ploaia, așa că ne-am dat jos, când am vrut să coborâm am alunecat amândoi, eu pe spate iar ea pe mine,nu aveam nimic. Pe drum spre casă un bărbat de vreo 30 de ani s-a arătat in fața noastră, i-am spus Kaotei să fugă dar bărbatul a scos un pistol și a împușcat-o, plângeam in hohote, deabea mai respiram..m-ă lăsase să fug la ea dar, se apropiase de mine...a scos un cuțit și mi-la înfipt in picior. am țipăt cât m-au ținut plămâni,începusem să plang mult mai grav,...vedeam cum o baltă de sânge începea să se formeze in jurul meu și al Kaotei, surioara mea...nu prea respira, glonțul a ajuns in soldul ei, fetița plângea și ea, printre lacrimi și dureri îmi spune:,,Frățioare..nu mă uiți, promite-mi..T-Te iubesc frățioare.. spunei mamei și lui tati că îi iubesc și că o să vă privesc de sus.." plângeam și țipam..,,Kaota..nu am arătat cât te iubesc de mult, iartă-mă."Veazusem că nu prea mai respira, își mișcă capul, se uită la mine și spune,,Vă iubesc, Clay, Ade, Lue și Otta.." Cu cuvintele astea Kaota închisese ochi,,NUUU! SURIOARA, TE ROG NU! "Când am văzut că s-a oprit din respirat, plângeam și țipam că niciodată,viața unei fete de doar 10 ani se termina in modul acesta groaznic..o luasem în brațe, era încă caldă,pusesem mâna pe rană, pentru oprirea sângelui care se termina,..știam că nu mai are șanse, când m-am gândit doar, leșinasem..
Mă trezesc la o lumină extrem de mare, deschid ochii și vad pe cineva lângă mine, primul instinct a fost să îi iau mâna dar nu am putut.
Pe atunci am auzit o voce plânsă, fără speranțe strigându-mi numele:,,C...CLAY!"
Deschid ochii și îl văd pe Nick. Plângea în hohote.
,,CLAY!"
,,Nic-k?.."
,,Clay, te doare ceva? Ești ok? Chem doctorul?"
,,Dar, ce s-a întâmplat?"
,,Ești la spital, Clay. Cineva va văzut c-cu..și erați plini de sânge...Tu aveai in cuțit înfipt în tine, în picior.."(end of flashback)

-Dream? Iar? spune vocea lui Nick
-Mda..
-Ți-am spus să nu te gândești, că după iar bei mult.
-Mhm.. Încă nu știu cine a fost persoana aia...Spune Dream ridicându-se, se ducea la bucătărie, luase o sticlă de bautură.
Merge înapoi, se așează.
-Vrei?
-Ewh, nu mersi! Stai! Spunea Nick înainte că sticla să fie deschisă.
-Hm?
-Nu vrei să mergem la un club, casino, ceva? Doar să te scap de alcool.
-Ugh- bine..
-Ști? Poate atragi ceva, așa te mai distrezi omule.
-Bine, bine..Ne ducem mâine, azi nu am chef..
-Oricând, numa să nu mai pui gura pe sticlele alea.
-Bine,bine..
__________________________________

Ummm hey, sunt George am fost "vândut" la 15 ani de proprii părinți. La un om, nu îl voi uita. În viața urasc trei persoane, mama, tata, si el, numele lui e Oliver... (flashback)

Ugh, iar m-a trimis mama să ii iau toate prostiile ei, și a lui tata..
Uneori ii urăsc, dar totuși sunt părinții mei..chiar dacă ei voiau o fată tot trebuie să îi iubesc..
,,Ey! Fi atent pe unde mergi, copilule!"
,,O-...ok" Nici măcar nu sunt un copil...oi fi eu de 1.73 dar totuși...
Când o să ajung in casă, mă trântesc in pat probabil...
Stai- AIA SUNT OAMENI!, Am văzut doi o-oameni o fata mică și un băiat,am dedus că erau f-frați..săracii. Fetița era in bratele băiatul, era o-o b..baltă de sânge sub ei...băiatul avea un cuțit înfipt in picior..încă se scurgea sânge...Îmi luasem telefonul,apăs 112..și sun...după vreo 15 minute poliția, ambulanța vin..săracii oameni..
Pe la 5, am terminat cu politia si toate..sper că mă duc acasă.
,,COPILE! AI AJUNS! "strigase tata..
,,Da-" Spun și vad un om, se uita la mine ca un psihopat..
,,George, el e Oliver du-te și fă-ți bagajele, pleci cu el!"
,,CE?! CÂND AM ACCEPTAT ASTA?! NICI NU V-A PĂSAT DE MINE, ȘI IN CONTINUARE NU VĂ PASĂ, AȚI VRUT O FATĂ, ȘI SUNT DAR NU VĂ AMINTIȚI, ȘTIȚI BINE CÂT AM PLĂTIT PENTRU VOI,..Nu plec nicăieri, voi la spital-"
,,COPILE DACĂ SUNI LA SPITAL TE OMOR CUM TE-AM FĂCUT,TE VEI DUCE CU VIITORUL TAU SOȚ ȘI GATA! EȘTI UN GUNOI! AI FOST FATĂ, MAI BINE BEAM DE MAI DE MULT"tata mă făcuse deja mai nervos, da sunt un gunoi.Dar niciodată nu am crezut că o duce atât de departe, incepeam să plâng teribil...
,,FUGI GEORGE!" aud o voce de femeie, țipând cu toți plămânii..
Venea de jos, de sub casă (beci).
Fug repede înainte ca tata să mă prindă, încui ușa și fug in locul de unde a venit țipătul.
Am văzut că ușa incepea să se zguduie, probabil tata voia să ajungă la mine..Deschisesem ușa,...după ea era o femeie, pe un scaun..legată de mâini și picioare, avea "scoci" in jurul gurii.
Arata ca sora mea cea mare, parul ciocolatiu, ochii în două culori..gri și căprui, și cei neuitați pistrui, și eu îi am. Semnam deja cu ea..
,,C-Cine ești?"
,,GEORGE! FUGI GEORGE!"
,,Nu, răspunde-mi la întrebare! Cine ești?"
,,George e greu, fugi până poți, te vor prinde, acel om v-a fi calvarul vieții tale, ascultă-mă! Te rog!"
,,Cine ești?! De ce să te cred? "
,,GEORGE!!! FU-"
Ușa se deschide și se aude o bubuitură. Mă panichez, incep să o dezleg pe femeie, și când a doua ușă s-a deschis l-am văzut pe tata cu o rangă.
,,GEORGE!" Femeia se pune in fața mea fix înainte ca tata să dea cu ranga. O lovise pe biata femeie, era la pământ..eu urmam..
,,Copile, vrei să mori de durere? Sau te duci cu el?"
,,...m-..Mă duc cu e-el" Cea mai proastă decizie în viața mea..
,,Hai aici, copilule~"a spus băiatul, ce băiat, bărbatul de lângă mama..
,,Înainte să pleci, George, am să vorbesc ceva cu tine între patru ochi.."spune mama
,,Ok.."
Mă ia de mână mă duce in viitoarea veche cameră a mea,și spune.
,,George te iubesc cât de mult nu îți imaginezi, singurul meu băiat, cel mai unic. Nu am realizat cat de proastă am putut fi din cauza alcoolului, și a tatălui tău..
George ești singurul și cel mai prețios băiat pe care îl am, când vei avea 21 de ani, vei scăpa de el, voi fi liberă să sun la poliție, după ce tatăl tau ajunge la închisoare. Oliver nu va mai fi la tine în viață. Regret foarte mult că am fost o mamă groaznică, și încă sunt, am băut mult, nici nu știu cum ai arătat la primele 2 cifre din viața ta, când ai avut 10 ani. Îmi pare rău că nu ai avut o copilărie ca toți ceilalți, e vina mea că nu am realizat cât de beat poate fi tatăl tău..George știu, știu că nu mă vei uita niciodată, nu mă vei ierta, pentru copilăria aspră, pe care ai trăit-o....Când scapi, du-te unde stă mătușa ta, voi fi acolo cu ea, dacă ai nevoie de ajutor...Singurul meu băiat, e mare și sper să nu mă uiți, nu mă ierta, nu o merit. Te iubesc George, foarte mult!"
Nu aveam cuvinte..mama, nu era beată, ci din contră părea mult mai la viață decât înainte.
,,M-Mamă...te iubesc. M-ai lăsat fără cuvinte...am o întrebare totuși..."
,,Spune!"
,,C-Cine era acea femeie din beci?"
,,George,.. ea era, mătușa ta, din partea mea. De aceea seamănă cu noi trei, tu, eu și Wolly..."
,,M-Mai ști cum o cheamă pe Wolly? "
,,Normal, nu o să uit cele mai prețioase nume din viața mea"
,,De ce nu pot rămâne cu tine?"Mama se uita la mine, își pune mâna pe fața mea, și lasă capul jos.
,,George, fiindcă ne va omorî..."
tatăl meu, despre el e vorba..
,,Mamă te iubesc, lasă-mi numărul tau ca să putem vorbii"
,,Bueno mi querida, 07***********"(trad:Bine dragul meu)
,,Madre, te iubesc" (Trad:madre-mamă:).)
(end of flashback)

Acum trăiesc singur, lucrez la o cofetărie, semi cafenea, unde mă simt bine, șeful meu este defapt cel mai bun prieten al meu.
__________________________________

Da, am făcut-o la ora de muzica, mate și în pauză cu un coleg prost:') A întrebat te Accelerate si Monster ultra (:']), și am postat capitol la 1 noaptea :'). Sunt nocturnă :').
Așa, o introducere scurtă, câteva flashbacks, și asta e primul capitol.
La părțile cu smut, (pentru cei care citesc doar smut🙄) o să fie in titlu de ex:,,Nu iar(S)"
(S)-E smut
(D-T)-Death Thoughts
Dacă, nu citiți descrierea, pentru voi:

WARNINGS ON STORY!!!

-smut(Părțile vor fi în engleză, puțin în română)
-alcool
-limbaj vulgar
-sânge
-12+
-mențiuni de moarte(death thoughts)

Bun, oameni faini ,seară /după-amiază/zi făină(mhm)! <3
1543 cuvinte<3
(Scuze dacă am greșeli)

&lt;Tu Si Eu&gt;Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum