Vă ador, de aceea fac smut capitolu viitor ✌️.
__________________________________
George pov:
~~~~~~~~~~
Eram în camera mea când am simțit două mâini reci pe talia mea. Am ajuns ieri la mine acasă, cu Clay, sau Dream, din fericire Karl mi-a dat o zi liberă, nu puteam să mă mișc de colo-n colo, nu puteam să mă mișc in general.-Claaay,termină. Spun. Clay mă săruta pe gât, unde mi-a lăsat o urmă.
-Mmm, nu. Spune și începe iar.
-Haidee, trebuie să plecăm. Spun.
-Ughh, bine.. Spune și mă lasă in pace.
-Du-te și schimbă-te.
-Ok, mă aștepți?
-Da.
-Mersi. Spune ClayÎl așteptam pe Clay să vină, când mă sună Karl.
(Karl, George)
-Heey! Ce faci?
-Bine, îl aștept pe Clay. E vreo problemă la cafenea?
-Welll, te așteaptă cineva aici.
-Uhm, ok. Vin imediat.
-Okk, pa George.
-P--Clay!
-Hmm?
-Dă-mi telefonul înapoii. Mă plang eu.
-Hmmm, ce zici de, nu?
-Haiiiide, trebuie să mergemm. Îi spun.
-Ok, ok. S-ar putea să vin la cafenea mai târziu,am puțin de lucru azi. Spune luându-mă de talie și zâmbind.
-Ok, nu plec de acolo.
-Mhm. Spune Clay și mă sărută.-Haide in mașină.
-Vin. Spun.Eram pe drum când Clay începe să cânte. Nu știu ce cânta, dar era superb!
-Hey, uhm Clay?
-Hmm?
-Ce cânți?
-92 Explorer (:)))))).)
-Oh. Well, ai o-o voce frumoasă Clay.
-Mersi I guess. Am ajuns. Spune Clay oprind la cafenea.
-Mersiii, Clay. Spun și zâmbesc. Încerc să ies dar Clay mă trage de mână și mă sărută.-Poți să pleci acum. Spune Clay zâmbind.
-Paa.
-Paa. Spune și plec.-Hey Karl! Spun văzându-l pe Karl.
-Hey George! Haide! Te așteaptă cinevaaa. Spune Karl foarte entuziasmat. Mă trage de mână până la biroul lui.-Ok, ok cine e așa d-
Spun dar o văd pe mama. MAMA-MAMĂ! Spun și o îmbrățișez tare strâns
-George!
-Mamă! Cum de ai venit? O întreb pe mama.
-Păi, am venit să vă văd pe tine și pe Wolly. Spune zâmbind.-Totuși, George... spune mama uitându-se la mine cu o privire, nu știu e ciudată.
-Hmm?
-Cine te-a adus? Întreabă.
Nu pot să îi spun că sunt împreună cu un CEO, și și cel mai mare..-Păi, uhm am venit cu taxi-ul. D-De ce? Întreb eu.
Sper să nu își dea seama, nu am încredere in ea încă, poate mă v-a folosi pentru că sunt cu Clay...
-Well, nu cred că săruți taximetristul. Spune uitându-se urât la mine.
Fuck, ce mă fac? Dacă a aflat și mă v-a folosi o să încerce să se aproprie de Clay ca să îl șantajeze.-Uhm, n-nu am sărutat pe nimeni. Spun uitându-mă la Karl. Se uita la mine. Nu știa dacă trebuia să o ia pe mama sau nu.
-Și atunci...asta ce e? Mă întrebă. Era o poză cu mine și Clay sărutându-ne! Fuck.
-De unde o ai?!
-Eu am făcut-o. Deci? Cu cine vi la muncă și te săruți înainte să pleci?
-Ți-am spus! Cu nimeni, doar taximetristul! Nici nu ne-am sărutat! Îmi luam haina. Spun.-George, fi sincer! Am numărul mașinii! Dacă trebuie o să o caut! Spune mama.
E nebună, nu s-a schimbat...Mă uit la Karl și dau din cap.-Uhm, ce ar fi să bem ceva? Spune Karl îndrumând-o pe mama.
Plec, și mă duc la tejghea. Îmi pun șorțul și încep să iau comenzile.
Cred că am luat mai mult de 30 de comenzi. Eram obosit și de abea mă țineam pe picioare. Venise un client, nici nu mă gândesc să mă mai uit la ei.-Bună ziua..ce ați dori? Întreb.
Nu răspunde, dar își pune mâna ps umărul meu.-Uhm. spun, și îmi deschid ochii, era o persoana înaltă, foarte înaltă.
Nu apuc să îmi ridic capul, că mă apucă de bărbie și mi-o ridică.-Clay! Spun și îi zâmbesc.
-Aș vrea un sărut dacă nu te deranjează. Spune Clay, eu înroșindu-mă, foarte vizibil.-Haide la mine in birou, Oricum mi-se termina tura. Spun și îmi dau șorțul jos.
-Ok, vin. Spune Clay zâmbindu-mi cu o privire caldă.
-Stai aici, merg să îl anunț pe Karl că poate să o ducă pe...uhm pe mama.
-Stai liniștit,. v-a fi ok. Spune Clay.-Karl!
-Hey George. Spune Karl venind spre mine.
-Trebuie să o duci pe mama, a venit Clay și nu vreau să afle de faza de azi-dimineață, ok? Spun
-Ok. Pot. Spune Karl
-George! Spune mama. Vreau să îmi arăți biroul tău! Am auzit de la Wolly că e frumos! Spune mama. Acolo e Clay, fuck.-E.. E Murdar! Spun uitându-mă la Karl.
-Haidee! Am curățat după taică-tu, nu poate fi așa de rău.
Spune uitându-se la mine.
Se pare că trebuie sa afle adevărul, o să fie furioasă.-O-Ok... Spun. Haideți...
-Aici e! Spune mama.
Deschid ușa și Clay era pe canapeaua din birou. Mama se uita nedumerită la el.-Bună ziua Doamnă Davidson! Spune Clay ridicându-se. Era foarte foarte înalt pe lângă mama.
-Uh- Bună! Clay Not Taken! E o placere să te întâlnesc! Spune mama zâmbind. Totuși ce cauți aici?.
-Am să plec. Spune Karl, dând din cap.
-Pa Karl!
-La revedere Doamna Davidson!
Spune Karl și pleacă.-Deci? Ce vă aduce pe aici domnule Not Taken? Întreba mama. Clay se uita la mine, eu dând din cap.
-Am venit să îl văd pe George. Spune Clay
-Ooh, George... Spune mama, și se uită la mine.
-Mamă, am să îți spun că, da m-am sărutat cu cineva azi-dimineață, era Clay. Eu cu Clay suntem împreună...Îmi pare rău că nu ți-am spus....Spun dintr-o dată.-E-eu...George...de ce nu mi-ai spus? Întreabă mama tristă.
-Uhm, nu am avut încredere în tine, mamă. Nu știam de ce erai capabilă să faci...Îmi pare tare rău...dar nu am avut încredere in tine până azi...-Te înțeleg George..E-Eu am să plec, să ști că vreau nepoți Clay. Spune mama.
-MAMĂ! Țip eu.-Pa dragă, pa Clay, sper să ți minte, vreau nepoței. Spune mama și pleacă. Eram tot roșu. Clay se uita pervers la mine, ca de obicei.
__________________________________
NU CRED CĂ AM AJUNS CU SURPRIZA AȘA DE DEPARTEEEE.
CITEȘTI
<Tu Si Eu>
FanfictionViețile complicate a doi tineri, de 23 și 26 de ani, se întâlnesc. CITIȚI DESCRIEREA PENTRU INFORMAȚII DESPRE PERSONAJELE PRINCIPALE ȘI WARN-URI LA POVESTE!!!! Introducere: Tras dintr-o familie Spaniola, jumătate Americană, Clay NotTaken un băiat d...