Kochani nawet nie wiecie jak się ciesze, ze jest was że mną 600 tak wspaniałych osób. Wzruszyłam się tym jesteście najlepsi i kochani ❤️
Chciałam wam jeszcze raz z całego serca bardzo bardzo podziękować za to wszystko. Nigdy nie sądziłam, że tyle osiągnę. Z małego pokoiku, w którym zaczęłam pisać pierwsze opowiadania do tyłu wyświetleń na wattpadzie.
Nigdy nie sądziłam, że poznam tak wspaniale i kochane osoby. To dzięki wam się tyle osiągnąłam. Gdyby nie wy to mnie tutaj nie było. To wszystkich zasługa. Nigdy w siebie nie wątpcie, dążcie do marzeń.
Nie słuchajcie nigdy osób, które chcą wam to zabrać lub upokorzyć. Na własnym przykładzie wiem, że to trudno się przestawić i uwierzyć w siebie, jak się słuchało, że na pewno się nie uda.
Dziękuję wam z całego serca, że mi pokazaliście, że zawsze warto być sobą i nie zmieniać się dla innych. Dzięki wam moja niska samoocena się poprawiła troszku. Dziękuję za to ❤️
Dziękuję wam każdemu z osobna za to, że tutaj jesteście i mnie wspieracie. Dziękuję pięknie ❤️
LukeDaffdziękuję za wszystkie słowa. Pamiętaj, że pięknie piszesz i nigdy się nie poddawaj i w siebie nie wątp.
-agresywnosc dziękuję za każdy cudowny wpis i komentarz. Dziękuję, że jesteś.
agulek_hej_ dziękuję Aguś za tak wspaniale i kochane słowa, że jesteś i mogę na ciebie liczyć.
-Yelanne dziękuję, że jesteś siostrzyczko, za każde kochane słowo i że mogę ciebie tak nazywać.
-Konwalia za każde kochane słowa na tablicy i nie tylko. Dziękuję, że jesteś.
BloodyRose2021 dziękuję kochana za każdą kochana i niezwykłą odpowiedź na tablicy. Dziękuję, że jesteś.
Gwiazdka0 za wszystkie kochane słowa i wsparcie. Dziękuję, że jesteś.
cathunterprof dziękuję różyczko, że mogę być w twojej grupie żelusiów. Dziękuję za każde kochane słowo. Cieszę się, że jesteś.
_Show_You_World_ dziękuję ślicznie za wszystko co dla mnie robisz. Dziękuję za wybieranie imion i kart postaci oraz zwykłe rozmowy. Dziękuję, że jesteś.
_DoreQ_ dziękuję za każdą nominacje od ciebie i że o mnie nie zapominasz. Dziękuję, że jesteś.
ciociaherbatka dziękuję ciociu za każde kochane słowa i wsparcie. Cieszę się, że jesteś.
-_estera_- dziękuję, że zawsze mi odpiszesz i za wsparcie. Dziękuję, że jesteś.
Zuzanna_Potter_31 dziękuję kochana za każde kochane słowo na tablicy. Dziękuję, że jesteś i dajesz mi wsparcie.
PIANOMYLOVE dziękuję za tak kochany i wspaniały wywiad. To był wielki zaszczyt. Dziękuję, że jesteś.
tiffanyforest dziękuję pięknie za każde słowo. Za wszystkie rozmowy i że jesteś.
aaambeeer dziękuję za wszystkie kochane słowa na tablicy i wsparcie. Dziękuję, że jesteś.
CZYTASZ
"𝗧𝗼 𝘁𝘆𝗹𝗸𝗼 𝗷𝗮"
Short StoryTworząc to książkę chciałam bardzo bardzo podziękować wszystkim wspaniałym osobą, które przyczyniły się do powstania mnie... Dziękuje, że jesteście przy mnie ❤️