Witajcie kochani
Ten rok był zwariowany, ale dziękuję z calego serca ,ze jesteście ze mną. Bez was bym niczego nie osiągnęła. To wy dajecie mi siłę. Przeszliśmy już dużo, dziękuję, ze ze mną walczyliście wśród różnych plagiatów oraz niesłusznych oskarżeń, które się wyjaśniły.Nie mogę uwierzyć, jak ten rok tak szybko zleciał. Pamiętam, jak zaczynałam dopiero przygodę tutaj. Bałam się, że to nie dla mnie, jednak wy mi pokazaliście, że można wiele zdziałać. Bez was by się nigdy nie udało być w tym miejscu, w którym jestem. Jest was ze mną tak wiele już 1300, niesamowite, pod każdą historią jest tak wiele wyświetleń, dziękuję z całego serca za to. Naprawdę wiele to dla mnie znaczy. Mam nadzieję, że kiedyś uda nam się zobaczyć i którąś moją książkę zobaczymy na papierze ❤️
Chciałabym każdemu podziękowań, ale pewnie by mi nie straszyło miejsca. Wszyscy jesteście dla mnie ważni ❤️
LukeDaff dziękuję za wszystkie słowa. Pamiętaj, że pięknie piszesz i nigdy się nie poddawaj i w siebie nie wątp. Wróć szybko.
-agresywnosc dziękuję za każdy cudowny wpis i komentarz. Dziękuję, że jesteś.
agulek_hej_ dziękuję Aguś za tak wspaniale i kochane słowa, że jesteś i mogę na ciebie liczyć.
-Yelanne dziękuję, że jesteś siostrzyczko, za każde kochane słowo i że mogę ciebie tak nazywać.
-Konwalia za każde kochane słowa na tablicy i nie tylko. Dziękuję, że jesteś.
BloodyRose2021 dziękuję kochana za każdą kochana i niezwykłą odpowiedź na tablicy. Dziękuję, że jesteś.
Gwiazdka0 za wszystkie kochane słowa i wsparcie. Dziękuję, że jesteś.
cathunterprof dziękuję różyczko, że mogę być w twojej grupie żelusiów. Dziękuję za każde kochane słowo. Cieszę się, że jesteś.
_Show_You_World_ dziękuję ślicznie za wszystko co dla mnie robisz. Dziękuję za wybieranie imion i kart postaci oraz zwykłe rozmowy. Za całe wsparcie. Pamiętaj, że jesteś wspaniałą i kochana osobą. Nigdy się nie zmieniaj. Dziękuję, że jesteś.
_DoreQ_ dziękuję za każdą nominacje od ciebie i że o mnie nie zapominasz. Za wsparcie, Dziękuję, że jesteś.
ciociaherbatka dziękuję ciociu za każde kochane słowa i wsparcie. Cieszę się, że jesteś.
-_estera_- dziękuję, że zawsze mi odpiszesz i za wsparcie. Dziękuję, że jesteś.
Zuzanna_Potter_31 dziękuję kochana za każde kochane słowo na tablicy. Dziękuję, że jesteś i dajesz mi wsparcie.
PIANOMYLOVE dziękuję za tak kochany i wspaniały wywiad. To był wielki zaszczyt. Dziękuję, że jesteś.
tiffanyforest dziękuję pięknie za każde słowo. Za wszystkie rozmowy i że jesteś.
aaambeeer dziękuję za wszystkie kochane słowa na tablicy i wsparcie. Dziękuję, że jesteś.
CZYTASZ
"𝗧𝗼 𝘁𝘆𝗹𝗸𝗼 𝗷𝗮"
Short StoryTworząc to książkę chciałam bardzo bardzo podziękować wszystkim wspaniałym osobą, które przyczyniły się do powstania mnie... Dziękuje, że jesteście przy mnie ❤️