🥀~1500 obserwacji~🥀

65 14 49
                                    

Witajcie kochane różyczki

Wzruszyłam, nigdy naprawdę nie sądziłam, że będzie was tyle że mną. Jestem zwykłym szarym człowieczkiem. Naprawdę dziękuję za wszystko. Sama bym nie dała rady. Dziękuję za każde kochane i wspaniałe słowa. Jesteście dla mnie wszyscy ważni, dajecie mi siłę i dzięki wam pisze co chwila nowe powieści i wiadomości. Przepraszam, że czasami tak z opóźnieniem odpisuje, ale zawsze wam odpisze. Nie mogę uwierzyć w to, że jest was tyle ze mną. Jesteście niesamowici, dziękuję za wsparcie oraz wszystko ❤️

Jak zawsze podziękowania dla was ❤️

LukeDaff dziękuję za wszystkie słowa. Pamiętaj, że pięknie piszesz i nigdy się nie poddawaj i w siebie nie wątp. Wróć szybko.

-agresywnosc dziękuję za każdy cudowny wpis i komentarz. Dziękuję, że jesteś.

agulek_hej_ dziękuję Aguś za tak wspaniale i kochane słowa, że jesteś i mogę na ciebie liczyć.

-Yelanne dziękuję, że jesteś siostrzyczko, za każde kochane słowo i że mogę ciebie tak nazywać.

-Konwalia za każde kochane słowa na tablicy i nie tylko. Dziękuję, że jesteś.

BloodyRose2021 dziękuję kochana za każdą kochana i niezwykłą odpowiedź na tablicy. Dziękuję, że jesteś.

Gwiazdka0 za wszystkie kochane słowa i wsparcie. Dziękuję, że jesteś.

cathunterprof dziękuję różyczko, że mogę być w twojej grupie żelusiów. Dziękuję za każde kochane słowo. Cieszę się, że jesteś.

_Show_You_World_ dziękuję ślicznie za wszystko co dla mnie robisz. Dziękuję za wybieranie imion i kart postaci oraz zwykłe rozmowy. Za całe wsparcie. Pamiętaj, że jesteś wspaniałą i kochana osobą. Nigdy się nie zmieniaj. Dziękuję, że jesteś. Pamiętaj,że możesz zawsze na mnie liczyć. Jesteś ślą mnie jak siostra i mam nadzieję, że cię nigdy nie zawiodę.

_DoreQ_ dziękuję za każdą nominacje od ciebie i że o mnie nie zapominasz. Za wsparcie, Dziękuję, że jesteś.

ciociaherbatka dziękuję ciociu za każde kochane słowa i wsparcie. Cieszę się, że jesteś.

-_estera_- dziękuję, że zawsze mi odpiszesz i za wsparcie. Dziękuję, że jesteś.

Zuzanna_Potter_31 dziękuję kochana za każde kochane słowo na tablicy. Dziękuję, że jesteś i dajesz mi wsparcie.

PIANOMYLOVE dziękuję za tak kochany i wspaniały wywiad. To był wielki zaszczyt. Dziękuję, że jesteś.

tiffanyforest dziękuję pięknie za każde słowo. Za wszystkie rozmowy i że jesteś.

aaambeeer dziękuję za wszystkie kochane słowa na tablicy i wsparcie. Dziękuję, że jesteś.

_kocham_miraculumdziękuję ślicznie, że mogę z tobą pisać książki i nie tylko. Dziękuję za wsparcie i że po prostu jesteś.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 11 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

"𝗧𝗼 𝘁𝘆𝗹𝗸𝗼 𝗷𝗮"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz