4. - ,,Moc rád."

212 12 0
                                    

Bella' s POV

Přijeli jsme ke mně domů, sedli jsme si na sedačku a pustili telku.
,,Tak, co budeme dělat teď?" Řekl Liam a podíval se na mě s otazkou ve tváři.
,,Nevím. Máte hlad?" ,,Já jo"
,,Proč mě to nepřekvapuje Nialle?" Řekl se smíchem Zayn, dívajíc se na něj. ,,No co, už jsem dlouho nejedl." podotknul uraženě a na Zayna vyplaznul jazyk.
,,Vy máte taky hlad?" ,,Ano" řekli kluci jednohlasně ,a pak se začali smát.
,,Tak já objednám pizzu." Navrhla jsem a podívala jsem se na Harryho, který se na mě usmíval. Úsměv jsem mu oplatila a šla jsem do kuchyně pro telefón.
Objednala jsem pizzu, šla do obýváku a chtěla se posadit na sedačku, ale už tam nebylo místo. Chtěla jsem se posadit na podlahu, ale něčí ruka mě zastavila.
,,Posad se mi na klín!" Řekl Harry a stáhl mě k sobě. ,,Ne, já..." nenechal mě doříct větu. ,,Žádné protesty. Pojď." Řekl klidným hlasem. ,,Ale já jsem těžká." Chtěla jsem to zašeptat, aby to nikdo neslyšel, ale nepovedlo se. ,,Co? Ty musíš váži tak 45 kilo." Ozval se Louis. ,,To mi lichotíš, ale určitě to tak není." Řekla jsem s pohrdavým úšklebkem. ,,No tak to ne, schválně, kolik vážíš?"
,,Nezměníme téma?" Zeptala jsem se a v ten moment zazvonil zvonek.
,,Já zajdu zaplatit." Řekla jsem, zvedla se z Harryho tak pohodlného klína a hledala peněženku.
,,V pohodě, já to zaplatím." Podtkl Harry, zvedl se ze sedačky a šel k vstupním dveřím. ,,Děkuji" zavolala jsem za ním.

Po večeři jsme si rostáhli sedačku, lehli si a pustili film.
Ležela jsem úplně na kraji 'postele' a hlavu jsem si opírala o Harryho hruď.
Byla jsem naprosto šťastná. Ležela jsem tady s pěti bezva kluky a užívala si tuto chvíly plnými doušky, protože jsem věděla že to nebude napořád.

Probudila jsem se v 09:24, s Harrym jsme leželi pořád stejně.
Všichni ještě spali, tak jsem vstala a šla udelat snídani.

,,Dobré ráno" přišel do kuchyně Louis. Sedl si ke stolu a vzal si palačinku.
,,Dobré ráno."
Po chvíli přišel Zayn s Liamem a Niallem v závěsu.
,,Kde je Harry?"
,,Ještě spí" odpověděl mi Niall strkajíc si do pusy palačinku.
Protože jsem se už nasnídala, tak jsem šla do obýváku, kde na 'posteli' spal Harry. Sedla jsem si k němu a neodolala sledovat jeho klidně spící tvář. ,,Ahoj" zašeptal najednou, se stále zavřenýma očima, až jsem sebou leknutím trhla. ,,Ahoj" vyhrkala jsem ze sebe. ,,Jak dlouho už tady sedíš?"
,,Mmm, chvíli?" Řekla jsem s širokým úsměvem na tváři a odešla do kuchyně, kde se kluci stále cpali palačinkama. Po chvíli přišel Harry a já věděla že přišla chvíle kdy se musím zeptat na onu obávanou otázku. Už jsem se nadechovala, když v tom mě Niall předběhl. ,,Mohli by jsme tady zůstat ještě dneska a vynahradit si ten včerejšek, když nás včera u London Eye překvapily ty fanynky." ,,To by jsme mohli" odpověděl Niallovi Louis a podíval se na kluky. ,,To beru" vyhrkl Liam s ůsměvem na tváři.
Přesměrovala jsem svůj pohled na Zayna a Harryho. ,,Oka" podotkl Zayn, ale nezdálo se mi, že se mu tady chtělo zůstat další den.
,,Moc rád" doplnil Harry s úsměvem.

Ahojky, máme tady další kapitolu. Nevím jak vám, ale mě se zdá strašně 'přeslazená'. Pište mi prosím názory do komentů. DĚKUJI ŽE ČTETE Why? (One Direction)

Hope you like it :-)

Why? (One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat