IDOL 🍓 ep ⁴ Ⓤ

634 33 0
                                    

BTS ဆိုဒါ လက်လှမ်းမမှီတဲ့နေရာရောက်နေပြီ
အရှိန်အဝါနဲ့ကိုတောက်ပနေကြတယ် ....
ဒီခါ ထွက်တဲ့ MV ဟာဆိုလည်း Hot ဆန်ဆန်နဲ့ မိုက်နေပြန်ရော ... တစ်ရက်အတွင်းချိုးလိုက်တဲ့စံချိန်တွေလည်းမနည်းဘူး ...

Taehyung ကစိတ်ပေါက်ရာလုပ်တက်တယ်လေ
ခုလည်းJungkookကိုသူ့ပေါ်ထိုင်ခိုင်းပြီး ခါးကနေလည်းဖတ်ထားသေးဒါ ဖုန်းတစ်လုံးကိုဘဲပေါင်းကြည့်နေကြတယ် ... ဘေးကmembers တွေကိုမှအားမနာ နှစ်ယောက်ထဲကမ္ဘာကြည်နူးနေကြပြန်ရော ...

RM:"Jungkook ကောင်းကောင်းထိုင်လို့မရဘူးလား MV reaction လုပ်တော့မှာလေ"

Jungkook က ထလာပြီးဘေးကိုထိုင်လိုက်တော့ ...
Jungkook ခြေထောက်ကိုဆွဲပြီးပေါင်ပေါ်ထပ်တင်တယ် ...

"Jamjoon hyung ဆူလိမ့်မယ် "ဆိုပြီး
တိုးတိုးတီးတီးလေးနဲ့အချက်ပြနေတယ်

Taehyung ကစချင်နေဒါ ရတယ်မကြောက်ဘူးဆိုတဲ့သဘော...

လီဒါကြီးကလည်းဘယ်ရမလဲ တစ်ယောက်ကိုတောင် တစ်ယောက်ကိုမြောက်ခွဲပေးလိုက်တယ် ... ဘာမှတ်လဲ လီဒါတို့ကစလို့မရဘူး ... ဆော့ချင်အုံး ဆော့ချင်အုံး ...

.

.

.

"Jungkook နင့်အခန်းမှိုတွေတက်တော့မှာဘဲ ဘာလို့ငါနဲ့နေ့တိုင်းလာအိပ်နေဒါလဲ "

အဝတ်တွေပါသယ်လာလို့ရရင်သယ်လာလောက်ပြီ ...

"hyung ဘဲခေါ်ခေါ်အိပ်ဒါလေ "

"ရားး ငါဘယ်မှာခေါ်မိလို့လဲ"

"hyung မခေါ်ပေမဲ့ hyung နှလုံးသားကခေါ်သံကြားလို့လာလိုက်ဒါ"

"ဟက်! မှော်ဆန်လိုက်ဒါ"

"အချစ်ဆန်ဒါ မှော်ဆန်ဒါမဟုတ်ဘူး ... hyungကလေ ro ကို မroတက်ဘူး"

"ဆိုပါတော့ "

in weverse **

JK:"ARMY တွေဘာလုပ်နေကြလဲ"

ARMY: "ပဲခေါက်ဆွဲစားနေပါတယ် Jungkook oppa ရောဘာစားပြီးပြီလဲ "
JK:" ကောင်းကောင်းစားပါ ကျနော်ကဝက်သားထမင်းစားခဲ့ပါတယ်"

ARMY:"Oppa ပြောဖူးတယ်လေ မှတ်မိလား ဝက်သားကလူဖြစ်ရင်ဝက်သားနဲ့လက်ထပ်မယ်ဆိုပြီး"
JK:"ခ်ခ်ခ် အခုတော့နင်နဲ့ဘဲလက်ထပ်ချင်တော့တယ်"

𝙄𝘿𝙊𝙇  : [ Completed ]Where stories live. Discover now