IDOL 🍓 ep ⁴ Ⓩ

220 5 0
                                    

BTS ဆိုဒါ လက္လွမ္းမမွီတဲ့ေနရာေရာက္ေနၿပီ
အရွိန္အဝါနဲ႕ကိုေတာက္ပေနၾကတယ္ ....
ဒီခါ ထြက္တဲ့ MV ဟာဆိုလည္း Hot ဆန္ဆန္နဲ႕ မိုက္ေနျပန္ေရာ ... တစ္ရက္အတြင္းခ်ိဳးလိုက္တဲ့စံခ်ိန္ေတြလည္းမနည္းဘူး ...

Taehyung ကစိတ္ေပါက္ရာလုပ္တက္တယ္ေလ
ခုလည္းJungkookကိုသူ႕ေပၚထိုင္ခိုင္းၿပီး ခါးကေနလည္းဖတ္ထားေသးဒါ ဖုန္းတစ္လုံးကိုဘဲေပါင္းၾကည့္ေနၾကတယ္ ... ေဘးကmembers ေတြကိုမွအားမနာ ႏွစ္ေယာက္ထဲကမာၻၾကည္ႏူးေနၾကျပန္ေရာ ...

RM:"Jungkook ေကာင္းေကာင္းထိုင္လို႔မရဘူးလား MV reaction လုပ္ေတာ့မွာေလ"

Jungkook က ထလာၿပီးေဘးကိုထိုင္လိုက္ေတာ့ ...
Jungkook ေျခေထာက္ကိုဆြဲၿပီးေပါင္ေပၚထပ္တင္တယ္ ...

"Jamjoon hyung ဆူလိမ့္မယ္ "ဆိုၿပီး
တိုးတိုးတီးတီးေလးနဲ႕အခ်က္ျပေနတယ္

Taehyung ကစခ်င္ေနဒါ ရတယ္မေၾကာက္ဘူးဆိုတဲ့သေဘာ...

လီဒါႀကီးကလည္းဘယ္ရမလဲ တစ္ေယာက္ကိုေတာင္ တစ္ေယာက္ကိုေျမာက္ခြဲေပးလိုက္တယ္ ... ဘာမွတ္လဲ လီဒါတို႔ကစလို႔မရဘူး ... ေဆာ့ခ်င္အုံး ေဆာ့ခ်င္အုံး ...

.

.

.

"Jungkook နင့္အခန္းမွိုေတြတက္ေတာ့မွာဘဲ ဘာလို႔ငါနဲ႕ေန႕တိုင္းလာအိပ္ေနဒါလဲ "

အဝတ္ေတြပါသယ္လာလို႔ရရင္သယ္လာေလာက္ၿပီ ...

"hyung ဘဲေခၚေခၚအိပ္ဒါေလ "

"ရားး ငါဘယ္မွာေခၚမိလို႔လဲ"

"hyung မေခၚေပမဲ့ hyung ႏွလုံးသားကေခၚသံၾကားလို႔လာလိုက္ဒါ"

"ဟက္! ေမွာ္ဆန္လိုက္ဒါ"

"အခ်စ္ဆန္ဒါ ေမွာ္ဆန္ဒါမဟုတ္ဘူး ... hyungကေလ ro ကို မroတက္ဘူး"

"ဆိုပါေတာ့ "

in weverse **

JK:"ARMY ေတြဘာလုပ္ေနၾကလဲ"

ARMY: "ပဲေခါက္ဆြဲစားေနပါတယ္ Jungkook oppa ေရာဘာစားၿပီးၿပီလဲ "
JK:" ေကာင္းေကာင္းစားပါ က်ေနာ္ကဝက္သားထမင္းစားခဲ့ပါတယ္"

ARMY:"Oppa ေျပာဖူးတယ္ေလ မွတ္မိလား ဝက္သားကလူျဖစ္ရင္ဝက္သားနဲ႕လက္ထပ္မယ္ဆိုၿပီး"
JK:"ခ္ခ္ခ္ အခုေတာ့နင္နဲ႕ဘဲလက္ထပ္ခ်င္ေတာ့တယ္"

𝙄𝘿𝙊𝙇  : [ Completed ]Where stories live. Discover now