Bugün okula gittim. Sadece sınava yani. Tarih sınavım vardı, bilirsin tarihi çok severim ve de başarılıyım bu derste fakat yapamadım. Neden mi? Klasik gelebilir ama ne kalbimden ne de aklımdan bi türlü çıkamadın.
Sevgilinle konuştuk. Sadece ikimiz vardık. Lafın açılmadı. Mesela sevgilin ayakkabı konusunda çok takıkmış bunu öğrendim.
O kızla konuşmam suç mu? Ama onun ne suçu var ki? Bana bir zararı yok.
En azından şimdilik.
Arkada Sezen çalıyor sevgilim. Diyor ki, seni kimler aldı.
Seni kimler aldı benden? Dün sana yazdım. Dayanadım çünkü. Ama askerde olduğun için telefonun sende değil ve attığım mesajı çok sonra göreceksin belki de bu yüzden rahattım o cümleleri yazarken.
Sensiz geçirdiğim bu gecelerin sabahına nasıl çıkacağım?
Ayağım çok ağırıyor biliyor musun? İltahaplı romatizmadan dolayı. Sen olsan kafamı dağıtır acımı unuttururdun. Senden sonra o kadar zayıfladım ki... Evin içinde yemin ederim ölü gibi geziyorum. Babam sürekli neyim oldugunu soruyor. Ne diyeyim ona? Cevabını bana verebilecek misin?
Benden aldıkların niye bu kadar çok ki?
Annem biliyor her şeyi ve üzülmeme izin vermiyor. O kızla yani sevgilinle konuşmamı o da doğru bulmuyor. Canını daha çok acıtacak diyor.
Zaten şu sıralar acıdan besleniyorum. Dert değil.
Neyse çenem düştü yine. Gerçi daha neler neler yazmak isterdim de şimdilik bu kadar olsun. Dikkat et sevgilim. Seni Allah'a emanet ediyorum.
04.04.2022
Seni seviyorum sevgilim 🫀