-2-

3 0 0
                                    

" V první části výcviku zjistíme jak jste mrštní a jaké máte strategie. Před sebou vidíte dva pásy. Což znamená dva pásy dvě skupiny. Myslím že počítat umíte ale projistotu v jedné skupině bude PĚT lidí."
Prohlásil Dafoe a rozřadil nás do skupin. Já byla s Longwejem, Isadorou[Izadorou], Kayou[Kejou] a Emmettem[Emetem]. Takže s číslem 2,3,4,5 a já jako číslo 1. Druhá skupina se skládala z větších jak to říct podivínů? asi... No byli to poněkud zvláštní osoby vypadali drze, zle a všeobecně hrubě a nesimpaticky.
"Takže jste konečně rozřazeni a teď vám robotické ruce rozdají pistole no vlastně se to bude hodně podobat paintballu.
Skupina 1-5 bude mít barvu červenou a skupina 6-10 zase modrou. Pásy se budou libovolně pohybovat a budou se tady různě hýbat popelnice atd. Něco jako v reálném životě při hurikánů nebo tornádu. Simulace bude trvat zhruba půl hodiny pak bude večeře a pak ještě jedna aktivita. Přeji hodně štěstí"
Po zhruba 25 min co jsme hráli ten *paintball* tak na mě někdo zakřičel
"Hej Kai bacha!" Byl to Emmett ukazoval za mě někdo z druhého týmu skákal z popelnice za mnou s pistolí namířetnou na mě... Trochu sem znejistila a namířila pistol přímo mezi jeho nohy a střelila. Borec se svalil na zem a já jen viděla jak měl na jeho intimním místečku červenou barvu. Najednou zazvonil zvon a my šli na večeři. Byla to nějaká hnusná,zelená,slizká hmota která smrděla a chutnala odporně. Po večeři jsme šli opět do haly kde už ale nebyli pásy ale byli tam dva velké bílé stoly. Na balkónku stal opět Dafoe a četl si manuál. Po pár minutách co si nás všiml lehce zakašlal a začal mluvit.
"Ehm ehm vítejte na další části vašeho výcviku. Doufám že vám večeře chutnala..."
"Byla odporná..." řekla jsem potichu na ráz s Chrisem[Chrisem]. Oba jsme se na sebe zaujatě podívali po tom co se stalo minulou část výcviku. Mylseli jsme že sme to řekli potichu ale očividně né dost .
"Děkuji za váš názor ale teď mi dovolte vám oznámit další instrukce..."
Řekl Dafoe a začal něco říkat ale samozřejmě já i Chris sme na sebe koukali že sme měli stejný názor a nezačali se hned hádat po tom co se stalo.
"Dobrá tedy... Můžete jít ke svím stolům."
"Kai jdeš?" Zeptala se mě Isadora. Já jsem přikývla a šla za ní ke stolu.
"Co máme dělat?" Zeptala jsem se a ostatní se na mě podívali s otevřenou pusou a začali se smát teda až na jednu výjimku. Emmett stál a smutně se na mě díval. Teď jsme to neřešila a čekala až mi ostatní řeknou co budeme dělat.
" No abych řekl pravdu taky jsem to moc nepochopil" řekl Longwej a šel za Dafoem se zeptat jestli by mu to nevysvětlil.
"Dobrá tedy...Od někoho jsem zaslechl že moc nechápete zadání další části výcviku tak vám to vysvětlím ještě jednou..." Řekl a začal...
"Na stole se vám za několik vteřin objeví různé věci které by se vám mohli hodit do dalších částí výcviku různě si je berte a dávejte do košíků co máte u pravé nohy. Máte 5 minut na to si vybrat co budete chtít. Takže nějaké lepší zbraně atd. Ale to je pouze kus z této části... Přeji hodně štěstí ať získáte to co chcete..." Řekl Dafoe a najednou jsme slyšeli zvuk který ohlásil začátek...

Spát v moři hvězdKde žijí příběhy. Začni objevovat