-3-

1 0 0
                                    

Přeji hodně štěstí ať získáte to co chcete..." Řekl Dafoe a najednou jsme slyšeli zvuk který ohlásil začátek...

Sebrala jsem ze stolu různé pistole a nějaké nože a pytlíky. Zazvonil opět zvon a přišel Dafoe. Ukončil tuto část "výcviku" a odešel.

Když jsme odcházeli na pokoje a byli ve výtahu někdo nebo něco se dotýkalo mé ruky. V pokoji jsem si všimla že to něco byl papírek který mi někdo dal do dlaně když jsme byli ve výtahu. Nejdříve jsem to ignorovala a papírek hodila na stůl. Trvalo mi asi 30 minut se převléknout ze "skafandru", udělat si cop a všeobecně se upravit. Netrvalo to nejkradší dobu ale alespoň jsem měla dostatek času si rozmyslet zda si daný papírek přečtu... Rozhodla jsem se to přečíst ale to co bylo v papírku mě překvapilo....

Když jsem dočetla vzkaz byla jsem v šoku a v hlavě se mi honilo spoustu otázek. Chvíli jsem přemýšlela ale nakonec jsem se vydala do hlavní haly kde na mě už čekal...
"Tak si přišla..."
"No jo přišla...ale uvažovala sem že se uleju a zůstanu v pokoji..."
"Jsem rád že jsi přišla... akorát jsem myslel že..."
"Hele prostě sem přišla tak mi řekni co si chtěl a já zase půjdu... Pro náš tým by asi nebylo dobré kdyby sme se stýkali"
Přerušila sem ho. Bavili sme se asi půl hodiny a já pak už na něj neměla nervy tak jsem bez jakéhokoliv slova odešla. Ty omluvy byli zvláštní vlastně celé to bylo zvláští. Celou dobu se koukal kolem nás a dělal různé gesta rukama obličejem atd. Když jsem přišla na pokoj byla tam vystrašená Isadora, Longwej a Kea. Byl tam i Emett ale ten byl úplně v poho a tvářil se arogantně. Kea ke mě s brekem přiběhla a objala mě.
"Co se stalo? Proč jste všichni tak smutní?"
"Mysleli jsme že se ti něco stalo nemohli sme tě najít. Plus ještě k tomu tu byl Dafoe a oznámil nám že tu bude za chvíli malé překvapení ať si nachystáme ty věci co jsme si vzali z těch stolů." Jen to Longwej dořekl a začal zvonit zvon. Najednou se z rozhlasu ozval Dafoův hlas
"Mysleli jste že jsem zapoměl? Slíbil jsem vám že bude část výcviku pokračovat. Jestli jste si mysleli že jediný co budete dnes dělat je sbírat si ty věci ze stolů? Mysleli jste špatně."
Jen dořekl tuhle větu a za dveřmi začalo něco běhat. Vyhrnula jsem žaluzie a všimla jsem si tam že z hlavní haly se valí světlo. Podívala jsem se před dveře a bylo t něco co připomínalo vlka nebo nějakou takovou kočkovitou nebo psovitou šelmu.
"A máme tu problém pánové🤡"
Řekla jsem a běžela do mého pokoje pro vak s věcmi co jsem si dnes stihla sebrat ze stolů. Všem jsem řekla co jsem viděla a oni si vzali věci. Když jsme odevřeli dveře nikdo tam nebyl. Bylo to zvláštní nic jsme neslyšeli se pohybovat mezitím co jsme si brali věci. Chvíli jsem přemýšlela ale pak jsem slyšela jak něco běží za mojema zádama. Stihla jsem se sklonit na zem aby mě to něco nepovalilo. Ale byla to chyba teď jsem stála v tváři v tvář té obludě c stála před dveřmi Longwej s Isou stáli za to obludou a vypadali vystrašeně. Chvíli jsem přemýšlela co dělat ale najednou sem ucítila z hlavní haly kouř. Rychle jsem se tam rozběhla a ta obluda za mnou.  Kea už byla v hale a bránila se tam jedné z těch oblud. Po chvíli se k nám přidali už uklidnění ostatní. Chvíli jsme s těmi obludami bojovali. Najednou z ničeho nic na mě a na Keu někdo zakřičel.
"Holky pozor..."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 18, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Spát v moři hvězdKde žijí příběhy. Začni objevovat