Tizenkét éves lehettem amikor észre vettem hogy többet és főleg másképp figyelem a lányokat mint a fiúkat. A fiúk inkább csak haverok voltak, hozzájuk egyáltalán nem vonzódtam. Persze voltak akik bepróbálkoztak, járni akartak velem, mindig mondták milyen szép zöld szemű lány vagyok miközben a melleim fogdosták volna, ha hagyom. De nem hagytam! Ez ment egészen addig amíg el nem terjedt hogy én nem a fiúkat szeretem. Kicsit sem foglalkoztam azzal hogy mit beszélnek rólam. Örültem hogy a fiúk békén hagytak és végre nem úgy néztek rám, mint akit mindenképp meg kell dugni. De a legérdekesebb az volt hogy a lányok is másképp néztek rám! Volt egy-két lány akik már nem jöttek oda hozzám, gondolom taszította őket a másságom de viszont sokkal többen voltak azok, akik elfogadtak olyannak amilyen vagyok.
A szüleim akkor még nem tudták hogy a pici lányuk a lányokról fantáziál szinte minden éjjel. Két évvel idősebb bátyám, Bryan meg már akkor játszotta a nagy védelmezőt. A másságomról nem beszéltem vele, de nem is kellett neki sok idő hogy rájöjjön nem a fiúktól kell majd megvédeni engem. Azonnal elfogadta a helyzetet, nem kellett mondania, éreztem a támogatását.És hogy mennyire is voltam biztos, még csak tizenkét évesen, abban hogy nem az izmos macsók taperolása, kőkemény farkuk markolása és belém hatolása lesz életem velejárója???
Szerintem úgy 100%-ra voltam biztos benne. Mert hát...
Miközben mindenki szépen aludt, én, szüleim pici Jessicája, a kedvenc sorozatom néztem a tabletten, a "Lüktető szenvedély"-t. Ez egy romantikus, de inkább pornónak is nevezhető sorozat volt leszbikus csajok kapcsolatairól, vágyairól. Mindegyik rész más párról szólt, a storyk különböztek de a végén mindig jött az amit a legjobban szerettem ebben a sorozatban. És azok a leszbikus szex jelenetek voltak! Mikor a vágyak kiteljesedtek, a meztelen női testek egymáshoz simultak, szenvedélyes csókokkal halmozták el egymás testét, mellbimbók gyengéd nyalogatása... Ahhhh... Ilyenkor én sem tudtam és nem is akartam ellenállni a kísértésnek. Levettem a pizsama nadrágom és figyeltem a csókolózó leszbiket. Puncim ekkor már be is volt egy picit nedvesedve, mellbimbóim keményen álltak és várták hogy őket is simogassam. Meg is kapták a kényeztetést miközben a másik kezemmel a puncimat simogattam, először csak szépen lassan fel-le a nyílás körül majd kör-körös mozdulatokkal a csiklóm kapta az élvezetet. Imádtam a csiklómmal játszani! Mikor a filmben már jött a kedvenc 69-es póz és egymás punciját nyalogatták, ujjazták, én ilyenkor már a takarót is ledobtam magamról és anyaszült meztelenül, szét tárt lábakkal a heves nyögéseket hallgatva, behunyt szemmel adtam át magam az élvezeteknek! Már két ujjal is benne voltam forró, lüktető puncimban. Éreztem ahogy sikamlós puncim egyre jobban szorítja a ki-be hatoló ujjaim, ilyenkor tudtam hogy közel a csúcs. De még tovább akartam masztizni. Kihúztam ujjaim a puncimból majd a számba csúsztattam őket hogy finom nedvét érezzem. Imádtam a puncim ízét! Mikor ujjaztam magam, mindig megnyaltam ujjaimat majd vissza csúsztattam puncimban. Ekkor már sóhajtásaim egyre erősödtek. A csiklóm is kívánta a törődést, így heves ujjazás közben a csiklómat is egyre erősebben és gyorsabban dörzsöltem. Melleim simogatása, forró nedves puncim ujjazása, a csiklóm... aaahhhh... és mikor a lányok az ollózásba kezdtek, mikor már a szétnyalt puncik egymást dörzsölik egyre intenzívebben amit a lányok és én is nagyon élveztünk... Már csak néhány mélyre hatolás, csikló szorítás és ekkor jött a lányok elélvezése amitől olyan orgazmushoz juttattak hogy a puncim szétnyílva lüktetet, az egész testemen pedig a gyönyör élvezete ment végig. Alig bírtam visszafogni magam, muszáj volt a kispárnámba kiadni hangos sóhajtásaim! Még pár percig ott feküdtem, behunyt szemmel, meztelenül és mikor elmúlt az érzés, vissza sem vettem a pizsamám, csak betakartam magam és elégedetten elaludtam.
DU LIEST GERADE
Csak Õ számít!
RomantikEgy fiatal leszbikus lány vágyai megvalósításáról szóló történet. Néhol erősen 18+!