Nights

4 0 0
                                    


Узумакі дивиться на час і зітхаючи, підіймається, розминаючи трохи затеклі м'язи: скоро знову підставляти обличчя нічному вітру, вдивляючись через прилад тепловізора в бінокль, переконуючись у безпеці Саске. 


Наруто відкидає всі зайві думки й надягає маску на обличчя, хоча цілком міг би обійтись без неї – справжня маска завжди при ньому. У Сакури вихідні, і він би склав їй компанію в якомусь барі, але зобов'язує борг, а Наруто обіцяє собі напитися наступного разу: приблизно через два місяці, як стеження підійде до кінця. Внизу виє, ледь доносимо до дахів хмарочосів, сирена реанімації, і Узумакі примружується, оглядаючи заповнені автомобілями магістралі. 

Той, хто й так однією ногою в могилі, швидше за все, остаточно відкинеться сьогодні через пізні пробки. Наруто не відчуває співчуття до цієї аморфної істоти, але сирена починає трохи дратувати. Тепловізор не ловить нічого підозрілого, крім Саске, що знову лежить на ліжку. Узумакі хмикає і майже рефлекторно перемикає бінокль на нічне бачення, застигає, коли бачить спрямований прямо в оптику погляд.

 - Виродок, ти не можеш мене бачити, — шепоче Наруто, даючи собі послаблення у витримці. У відповідь він ловить глузливий погляд і підіймає власний у засіяне зірками нічне небо. 

- Наскільки ж, чорт забирай, тоді хороші в тебе очі? – риторичне, по суті, звернення, і Узумакі розуміє, що знову несе маячню – Саске його не бачить, просто зберігає той вираз обличчя за будь-якого випадку. Насмішкувате. Пихате.

 У кишені штанів вібрує телефон, і Наруто дивом не прострілює миттю підкинутий у повітря пристрій, ловлячи його за кілька секунд. Який пиздець, думає хлопець, відсапавшись. Якщо це Сакура, їй краще взяти витрати за заспокійливе на себе — Узумакі вже стає смиканим. Про причини зміни своєї вічно холодної позиції на щось схоже на те, яким він був у підлітковому віці, Наруто не думає: його думки, як і раніше, під його контролем. Але це не Харуно. 

 "Не зайдеш?" - Узумаки не потрібно знати відправника, тому що його номер за секретним тарифом тепер є лише у двох людей. 

 "Номером помилився?" - тут і генієм не треба бути, щоби зрозуміти, з яким скепсисом звучать ці слова в голові самого Наруто.

 «Дай їм вистрілити» - Узумакі знайома приреченість, що сочиться крізь слова. Він зітхає і докоряє себе за всі наступні дії, тому що, попередньо прикріпивши до легкого бронежилета бінокль, хлопець вже зістрибує на залізобетонну перемичку, чіпляючи карабін і стрибаючи в прірву. Вчити самогубців життя, з його долею, здається просто смішним, але якщо від цього залежить його заробіток ... 

Deja vuWhere stories live. Discover now