Shot

6 0 0
                                    


«Швидше за все, це моя вина» - каже Наруто, і Какаші не питає про подробиці, але якщо вже хлопець, який звик завжди працювати на далеких дистанціях, раптом зголосився сам йти, суперечити не стане. Якесь просторе приміщення з напіврозваленим дахом, покликане колись служити гаражем при приватному будинку, чудово проглядається з двох точок, і Наруто посидів би кілька годин, спостерігаючи, але й так занадто зволікав, дозволивши Саске піти з-під спостереження. Звук кроків розноситься по порожньому простору досить чітко, щоб знизити темп ходьби й обережно, але Какаші ще з дитинства нарікав на те, що хлопець ходить надто впевненим кроком, коли треба було б підігнути коліна і йти по стінці. 

Узумакі радий хоча б тому, що на ньому зараз маска, адже якби не було її — і було б не так весело: не кожен наважиться вставати проти людини з такою люттю в потемнілих очах. 

 - Чудово, — він зупиняється посередині приміщення, і луна розносить його хрипкий голос, змушуючи той відскакувати від стін, — і що вам треба? Гроші?

 - Навіть звучить смішно. Натискається затвор. Наруто обертається на звук зброї, шкодуючи тільки, що снайперку ​​залишив Хатаке, так хоч би прикладом кого уклав. Крім нього в гаражі знаходяться ще люди: чоловік років сорока з жахливими шрамами на обличчі, природу яких Узумакі міг би визначити під час детального розгляду, підривник, віддалено знайомий Наруто, і ще з десяток озброєних. 

 Один з них легко тримає Саске за лікоть, а другий спрямовує пістолет акурат у скроню, притримуючи чорні пасма. Наруто стискає руки в кишенях, намагаючись не показати своїх емоцій, як це робить зазвичай, і відвертається від Учіхи, стаючи обличчям до чоловіка зі шрамом. Саске слабо посміхається, і єдине, що його зараз хвилює, формується на думку, ось придурок, знову в масці.

 - Радий, що ти правильно зрозумів наше попередження... Гроші, — посміхається чоловік, — мені вони не потрібні, — підривник фиркає, — спочатку, зізнаюся, було цікаво, скільки дадуть за синка Фугаку, який не раз підставляв, користуючись нашими послугами, — кивок на Саске, — але потім ми зрозуміли, хто його охоронець. Узумакі стискає зуби, чорно-червоні вирізи на місці очей якнайкраще передають усю його зневагу. 

 - Чи не так, Наруто Узумакі, — хмикає, — не думав, що тепер ти елітний сек'юріті. З цього монологу Саске, з деяким інтересом спостерігає картину, що розгортається, підчіплює єдино важливу для себе інформацію — прізвище Наруто — Узумакі. Тепер, у разі чого, і по базі можна пробити. Хоча вважаються там такі, як він... 

Deja vuWhere stories live. Discover now