Саске біситься, сам не знаючи, чому. Чортів найманець ігнорує його вже тиждень, не відповідаючи навіть на повідомлення, а йому нудно. Банально нудно, навіть на лекції довелося сходити, правда там все знову закінчилося черговою бійкою з якимись ідіотами, що почали благати про помилування через хвилину ж, проте встигли поставити садну. Якої миті Учіха звик до нічних візитів, він не розумів. А може, інтерес розігрався після спарингу, що тривав близько години, все ж таки вперше таке, і Саске навіть не брехав, коли сказав Наруто, що той перший, кому вдалося знерухомити хлопця. Але у вихідні не буває лекцій, як і настрої в Учіхи, а за вікном похмуро і тужливо.
Хмари пливуть по сірому небу, відбиваючись у скляних хмарочосах, і, здається, незабаром почнеться гроза. Саске лежить на ліжку, вже здавшись у спробі спровокувати Наруто на візит, то хоч би було з ким розвести дискусію. Фугаку звично не відповідає на дзвінки, а Ітачі винно посміхається і каже, що хвилюватися нема про що: до Саске, як і до нього, приставлені висококваліфіковані охоронці. А Учісі насправді похуй на безпеку, і він знову повертає голову до вікон, думаючи, може підійти до них і хоч так змусити Наруто зреагувати. Але потім розуміє, що це занадто по-дитячому, і взагалі краще б випити чогось.
Позапланове стеження вдень це так... нудно, але основних охоронців викликали на захід за участю важливих осіб, тож доводиться миритися. Наруто в оптику бачить, як Саске збирається і йде, хоча раніше, здається, нікуди не планував. Але яка Узумакі взагалі справа: втручатися не належить, та й варто було б послухатись Шизуне, що він і намагається робити. Шум гарнітури перекриває вітер, і Наруто з підозрою натискає кнопку відповіді.
- Узумакі, — шипить та.
- Так, — озивається снайпер, скрипучими зубами.
- До Учіхи. Швидко. Ліфт піднявся, ми не можемо зв'язатися з охороною. У Наруто всередині все перевертається, коли він, не відповівши на наказ, зривається з місця, проігнорувавши занадто повільний офісний ліфт, і влітає на сходи, що майже не використовуються. Єдине, проноситься в голові, що добре, так це те, що сьогодні він тримає ціль з найближчої відстані, до будівлі з квартирою Саске два підземні переходи.
Місто тривожно гуде пробками, і починається дрібний дощ, а Узумакі проноситься крізь неквапливу різносортну юрбу, розстебнута камуфляжна толстовка дзвенить собачкою блискавки. У будівлю підіймається вже через запасний вихід для персоналу ресторану, що знаходиться на першому поверсі. Саске живе на тридцятому, у Наруто вперше починається паніка тому, що він може не встигнути, а ще тому, що придурок пішов кудись і тепер однаково може бути як на будь-якому з поверхів, так і на вулиці, пройшовши головний хол.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Deja vu
FanfictionНаруто перечитує принесені відомості про Учіху вже, напевно, раз десятий, лежачи на своєму ліжку і жмурячись від сонця, що світить у вікна. Узумакі звик до хитросплетінь чужих таємниць і людських чвар, звик до секретів і прихованих мотивів, що спон...