Ok. These are sample questions for the Q/A. If you would like for your own questions to appear then comment or send me a private message.
Me: Ok then! First question:
Question 1: What is your birthday?
Me: June 23
Mew: *appears through a portl* oh, so your a Cancer!?
Me: HOW DID YOU GET HERE?!!?
Mew: TRANSDIMENTIONAL PORTALS ARE NOTHING TO THE GREAT MEW
Me: *sweatdrop*Question 2: Favorite Color?
Me: purple and black.
Mew: *looks around room* Purple bedspread, purple rugs, purple pillow, and-O MA GOAWSH PURPLE CURTAINS TOO!??!!?
Me: You are forgetting the chair and pillow.
Mew:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!Question 3: RebelVGaming has joined the party.
Rebel: Wait what?
Me: HELLOW *bear hugs*
Rebel: TURTDDHRYTYTFURRFTYUUYFTRFRYTFYUTRRYUTFUYRFTRYITFYTRFIFGHVFHGVCSWHJGVFERCUFKFYBTKUYRBFYKBTUWRFEYBUKTWERFBYJTRECTBKYJWREFKBGHJREFGJHBKCERSFBHKGJCBWKERJHGSKBGJHCERFHJBGCKERSFGHJBKERFGBHKJCSERFKBHJGSECRFKHBJGCERSFGJHKBERFKGHBJRCESKBTBJGBKJHDSAFGBKJYDSACFTKYBUCADSFTUBKYARSFTKYUBSRFBYKTUERFYBKUTASRYUKTBFBKYBUYTKERFGKYTUARSFYTGUKUGTKYEARFGYUTKRAEFTGKUYAERFYUGKTAREFKYUTGAERFKGYUTGYTKUARCETYHJKAERCFHKJGACERFBGKJHCRAEGBKJFHAKBJHGREFVHBGJKAERFVCHJBKGAERCFKJHGBJBHKGCAREFKBHGJEFRKJBHGEFARGBHKJEFRHKBJAERFKHBGREHFKJBGEJGHKRBFJYGBEARJLYAERLYGJBAERFGLJYBBGJLYEARFJYGLBECARFBNCCVBBMCGBCVMBMCVNBVCBMDGDHKGDHKG!!!!!
Mew: AHH ANOTHER HUMANQuestion 4: Favorite dessert?
Me: *holding cheesecake and laughing evily* EHEHEHEHHEHEHEHHEHEHHEHEHHEHEHHEHEHEHEHHEHEHE.
Mew: I just like homemade icescream.
Rebel: I don't knowQuestion... Wait, what question are we on again?
Mew: *scrolls up on ipad* question 5
Thanks. Question 5: What are you doing currently?
Me: video games
Mew: Floating in mid air
Rebel: Reading manga@&$@@&$&$@$@&&&$$&@$&&$@@&$@&$&$@&@$@&$@&$&@$@&$@&$@$&$&@$@&$&@&$9
Well, that's all for this chapter. For future reference, when I put your questions in I will mention the user. And of course, LIKE, READ, COMMENT, VOTE, AND ENJOY