ANT

19 0 0
                                    

Yurda gelmistim. Yatakta uzaniyor ve olanlari dusunuyordum. Gercekten beni ozledigi icin mi gelmisti? Dogru soyluyor olabilir miydi? Hem gercegi soyluyor olmasi neyi degistirirdi ki?

Hicbir seyi.... Hicbir seyi degistirmezdi.

Beni birakip gitmisti. Arkasina bakmadan,  aciklama yapma geregi bile duymadan olece gitmisti.

Off kafayi yemek uzereydim. Neden geldi ki? Neden?  Neden ha? Su anda burda olmasi buyuk hataydi.

Off kafami toparlayamiyorum. Bu yil benim son yilim. Seneye universiteye baslayacagim. Ve ben kafami toparlayamiyorum. Ne yapacagim ben?!

Belki muzik dinlersem kendime gelebilirim. Kulakliklarimi buldm ve takil dinlemeye basladim.

En sevdigim seydi. Muzigi son ses acip kendi dunyama gitmek.

Orada hicbir problem yok. Orada mutluyum, huzurluyum, sakinim.

Ama bazen kendi dunyamdayken bile uzulebiliyorum. Cunku gercegi biliyorum. Hayatimdaki en buyuk gercegi.

Babam bi polisti. Yakaladigi bir adam soz vermis. Hapisten ciktiginda sevdigi herkesi öldürecekmiş. Ama isine erken baslamis. Hapisteyken Gook Jong'un (hapisteki kotu adam) adamlari once annemi zehirlemisler ve onun kanser olmasini ve ölmesini sağlamışlar. Babamin oldugu o kaza ise kaza degildi. Bir suikasti. Kisacasi Gook Jong isini hapisten cikmadan halletmisti. Yani ol ole saniyordu.

Ben hala hayattayim. Ve o benim hayatta oldugumu ve intikam alacagimi bilmiyor.

Kaza arastirilirken kaza olmadigi ortaya cikti ve bende boylece butun gercegi ogrenmis oldum.

Adami guzelce arastirdim. Ismini, nerede dogdugunu, kac yasinda oldugunu...
Isin garip tarafida bu  1994 dogumlu yani su anda 21 yasinda . Aramizda cok fazla fark yok. Ben 1998 dogumluyum. Bu kadar genc olmasi beni cok sasirtti.

AMa her ne olusra olsun kendime ant ictim. O adami bulacak ve intikamimi alacaktim......

Y/N: Biliyorumm. Uzun zamandir yazamadim. Ozur dilerimm. Beni affedin. ÇEBALL!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ottoke??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin