•|1 Tanışma|•

273 10 16
                                    

___-MİNA ANLATIM-___

Sabah güneş doğumu ile kalktım. Çok güzel gözüküyordu. Bebek mavisi elbisemi giydim ve kahvaltıya indim.

 Bebek mavisi elbisemi giydim ve kahvaltıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mina: Günaydın Marry!

Marry: Günaydın efendim.

Marry bana bebekliğimden beri bakan bakıcı ile hizmetçi karışık bir şey yani çokta bilmiyorum. Uzun sarı  saçlı ve sıcak gülümsemesiyle etrafı ısıtmayı başaran bir kadındı.

Ekmeğime reçelimi sürerken kardeşim içeri girdi kardeşim dört yaşında ve orda burda koşuşturuyor gerizekalı.

Daniel: piçiuvvvvvvv

uçakla oynuyorken yanımdan geçti ve geçerken elimden ekmeği itti. Reçelli ekmeğimi yere ters bir şekilde düşürdüm. Hemen ayaklanadım.

Mina: APTAL! NE YAPTIĞINA DİKKAT ET BAK NE YAPTI-

Bayan Thought: KARDEŞİNE BOŞU BOŞUNA BAĞIRMA KARDEŞİN BİR ŞEY YAPMADI. SEN YERE DÜŞÜRDÜN APTAL!

Dedi ve bana tokat attı. Marry fark eder etmez olaya müdahale etti

Marry: Efendim sizin okulunuz var ben sizi hazırlıyım.

Marry ile odama çıktık ve şapkamı falan taktık. Boş işler işte okul yolunda gidiyorduk. Evet okula Marry ile birlikte gidiyorum. Büyüdüğümde kendi başıma gidebilirmişim öyle diyor paşam. Çok garip bir ailede yaşadığımı söylememe gerek yok zaten. Okula geldik.

Mina: Sen artık gidebilirsin Marry. Buraya kadar geldiğin için teşekkürler.

Marry: Rica ederim ayrıca bu benim görevim.

O bana anne sevgisi vermişti. Öz annemin vermediği bir şeydi. Ona el sallayarak sınıfa girdim. Sınıfa girdiğimde en az 3 kişi koşuşturuyordu. Bu hali a normal sayılırdı. Genelde 5 kişi koşuştururdu. Şapkamı ve sepetimi bıraktım. Gölet denilemeyecek kadar küçük olan su birikintisinin yanına oturdum. Kalem kağıt çıkattım. Genellikle agaç vb çizimler yapmayı seviyorum ama bu güzel çizdiğim anlamına gelmez maalesef ki. Her neyse çok boş yaptım. Kızıl saçlı bir kız geldi ardından ise kızlar geldiler. Bir şeyler gevelediler ve gittiler. Ne dediklerini duymamış olsamda kızı üzmüşlerdi. Bu arada kız çok güzel be. Ehm- her neyse. Kız bana baktı. Ona yanıma gelmesi için işaret ettim. Kız yanıma taşa oturdu. Elimi tokalaşmak için uzattım.

Mina: Mina, Mina Thought

???: Anne, Anne Shiley

Mina: Memnun oldum.

Dedim ve sırıttım.

Anne: Ne yazıyorsun? Biliyor musun ben daha çok okumayı çok severim? Aslında okumak insanların ufukunu açarmış. Senin açılıyor mu? Benim açılıyor. Hangi tür yazıyorsun? Ben romanizmi seviyorum. Aslında diğer türleri de severim ama romanizm bir başka. Mesela baksana şu çiçek ne kadarda romantik.

Kısa bir bölüm oldu üzgünüm. Sizi çok beklettim. Telefonum kırıldığı için yazamadım. Bilgisayardan yazmaya başladım ama sık sık bölüm atmaya çalışıcam kısa olsada atıcam görüşürüz. SEVİLİYORSUNUZ.

-2022

Uzun zamandır yazmıyorum ve bunu biliyorum ama şunu söylemek stiyorum bölümler aşırı sarpa sarmış durumda. Bunu düzeltmeyi hep ertelediğim için üzgünüm. Zaman buldukça yazmaya çalışıcağım. SEVİLİYORSUNUZ.

-2023

Diğicek hiçbir şeyim yok...
-Gene 2023

TikTok: yn_byers

İns: partidre_kun

( Kelime sayısı: 421 )

( gücelleme tarihi: 08.04.23/11.07.23


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Anne with an E readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin