BTS ~ Taehyung

27 3 0
                                    

Fotózás


  Fotósként dolgozom emiatt nem ritka, hogy idolokkal is találkozom, sőt. Nem leszünk rögtön puszi pajtások, de ha már sokadik alkalommal találkozunk, megvan rá az esély, hogy több is lehet belőle, mint munka. Így például elmondhatom magamról, hogy nagyon jó kapcsolatot ápolok az Itzy tagjaival. Persze a fiúkat sem hagyhatom ki. Így megemlítem, hogy a GOT7 tagjaival is nagyon jól meg vagyok.

Ám most egy nagy feladat hárul rám hiszen ebben a pár napban igen közel leszek a BTS tagjaihoz.

  A lényeg, hogy megbíztak azzal a feladattal, hogy én készítsek róluk képeket. Nem tagadtam, hogy nagyon örültem, egy ilyen nemzetközileg híres bandával aligha dolgozik az ember. Bevallom én is nagyon szeretem őket, viszont kissé félek a találkozástól. Milyenek élőben? Milyen lesz velük együtt dolgozni? Ezek a kérdések motoszkáltak a fejemben.

...

  Napról napra egyre izgatottabb lettem. Míg végül arra eszméltem, hogy itt a nagy találkozás napja. Elég hosszú lesz a mai napom, de már alig várom. Felkaptam magamra egy sima kék farmert, egy virágmintás pólót és egy lenge kosztümöt. Ehhez egy fekete bakancsot, valamint egy hátizsákot.  

  Sosem gondoltam azt, hogy a munkámhoz ki kéne öltöznöm, hiszen fotózni mégis csak kényelmes ruhában a legjobb. Ellenőriztem, hogy mindent elraktam-e, majd elindultam.
  Út közben vettem magamnak reggelit és egy életmentő kávét. Azután tömeg közlekedéssel bejutottam a munkahelyemre. Mindig is nagy volt itt a sürgés forgás, de most...

  Beszálltam a liftbe és felmentem a műteremig, ahol a fotózás lesz. Amikor benyitottam, nem nagyon vettek észre, hiszen sminkesek, a stylist és a személyzet is nyakig volt a munkában.

...

  Készen álltam a feladatra és a fényképezőgéppel a kezemben fotóztam. Tudtuk, hogy már a vége felé közeledünk, de még kaptunk 5 perc szünetet, hogy utána gyorsan lemenjen ez az egész.
  Nagy meglepetésemre egészen kommunikatívak voltak a fiúk, főleg Hoseok és Jimin. Velük beszéltem a legtöbbet. Korban közel álltam hozzájuk, így elég jól meg volt köztünk az összhang. Alapvetően mindenki nagyon kedves és aranyos volt velem. Namjoon-nal is sokszor beszédbe elegyedtem. 

...

  A fotózás végeztével, amikor a fiúk elvonultak átöltözni én pedig elpakoltam a fényképezőgépemet, megláttam magam mellett Taehyung-ot. Nagyon meglepett, hiszen Yoongi-t leszámítva, vele beszéltem a legkevesebbet. Egy kicsit idősebb voltam nála, ezért így szólított meg:
- Y/N noona, itt van a telefon számom - adott nekem egy kis cetlit, majd folytatta - eljönnél velem meginni egy kávét? - kérdezte aranyosan.
  A kérdésén kicsit meglepődtem, de hamar válaszoltam neki.
- Igen, természetesen. Engem is kifárasztott ez az egész - mondtam neki mosolyogva.

...

  Szöul egyik legeldugottabb negyedébe vezetett. Ahol sok idol fordul meg, hiszen itt akár maszk nélkül is lehetnek. Nem sokan járnak ide (a hírességeken kívül).
  Pontosan tudtam, hogy magánéletük az szinte nincs. Ezért is furcsállottam, hogy miért hívott el.
  Sokat beszélgettünk különböző témákban, de tényleg sok mindenről. A művészettől az animékig szinte mindent meg illetve átbeszéltünk.

  Elképesztően felemelő volt a vele töltött már már délutánom. Mikor az elköszönésre került a sor minden szó nélkül megölelt, majd egy röpke pillanat erejéig adott egy szájra puszit.
   Épp, hogy csak összeért az ajkunk, de a belsőmben elindult egyfajta folyamat. A hasamban valami furcsa érzés keletkezett. 

- Tudod, amikor megláttalak már akkor megmozgattál bennem valamit, de kezdelek egyre jobban megkedvelni. Ez után a mondata után kissé elpirultam és szégyenlősen oldalra fordítottam a fejem. Végül egy kis cetlivel zárta le a találkozásunkat.

Tudtam, hogy az a kis cetli, amin a telefonszáma van, még igen hasznos lehet az elkövetkezendő időkben...

Tudtam, hogy az a kis cetli, amin a telefonszáma van, még igen hasznos lehet az elkövetkezendő időkben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Little kpop storiesWhere stories live. Discover now