TxT ~ Hyung line

23 2 0
                                    

Mint klisés történetek

Choi Soobin
childhood friend

Általános iskolában ismerkedtetek össze, egy tavaszi napon

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Általános iskolában ismerkedtetek össze, egy tavaszi napon. Éppen tanítás után játszottál a barátaiddal, de az egyik osztálytársad, akivel rosszban voltál meglökött. Soobin a közelben volt és észrevette, ezért rögtön odament hozzád. Felkarolt és elvitt az orvosiba. Csak egy kis seb lett a térdeden, de a doktornő a biztonság kedvéért leragasztotta egy sebtapasszal.
Azóta nagyon jóban lettetek és együtt felvételiztetek egy gimnáziumba. Ott ismerkedtetek meg a legjobb barátnőddel, Iseullal. Ő mindig is azt mondta, hogy összeilletek, de te csak legyintettél rá. Valójában mindketten iszonyatosan vakok voltatok és nem vettétek észre, hogy fülig szerelmesek vagytok egymásba.
Még a gimnázium alatt lett gyakornok és te természetesen mindenben próbáltad őt támogatni. Amiért mellesleg elképesztő hálás volt. Bemutatott a bandatársainak is. (Bár akkor még nem volt teljesen biztos, hogy együtt fognak-e debütálni)
Miután elballagtatok akkor is tartottátok a kapcsolatot, de fél év után már egyre ritkábban irogattatok egymásnak, és utána már egyáltalán nem. Ő neki már nyakában volt a debütálás meg ugyebár mindkettőtök részéről az egyetem.
Nem igazán követted őket. Persze azért néha ránéztél az insta oldalukra, de kb. 2 hetente egyszer vagy amikor egyáltalán időd akadt.
Azonban a debütálásuk után három évvel összefutottatok a munkahelyeden.
Vagyis kicsit másképpen zajlott. A város eldugott részén dolgozol egy kávézóban, ahol nem egy idol megfordult már.
Így történt, hogy egyszer Soobin és Kai elmentek oda. Az elején nem láttad őket, mert nem te vetted fel a rendeléseiket, de téged kértek meg, hogy vidd ki. Kai szúrt ki előbb, amikor vártad, hogy kész legyenek a kávék.
- Hé - szólította meg Soobint.
- Igen? - kérdezett vissza a leader.
- Az ott esetleg nem T/N?
Soobin csak nézett, mint Rozi a moziban és megszólalni sem mert. Amikor odaértél már te is felismerted, de nem mertél szólni. Attól féltél, hogy már nem emlékszik rád. Viszont amikor a fizetésre került a sor. Akkor  a pulthoz jöttek oda és Soobin nemcsak a kézpénzt nyújtotta oda, hanem egy szalvétán az elérhetőségét is. Így történt, hogy attól a naptól kezdve elkezdtetek ismét beszélgetni, találkozgatni. Erre rá egy hónapra Soobin bevallotta, hogy mit érez irántad és azóta egy pár vagytok. (Természetesen egyelőre még titokban.)

Choi Yeonjun
bestie's brother

Még a gimnáziumban történt, amikor a legjobb barátnőd megbetegedett

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Még a gimnáziumban történt, amikor a legjobb barátnőd megbetegedett. Mindennap átjártál hozzá egyrészt, hogy megnézd hogy van. Másrészt vittél neki mindig valami kaját illetve a házikat is. Két hétig hiányzott, ezért a második héten megkérte Yeonjunt, hogy órák után kérje el tőled a házikat. Ami meg is történt, de eközben Yeonjun szemet vetett rád. Csak rá kell nézni és máris látszik, hogy az iskola felsőbb rétegébe tartozik. Az a karizma és dominancia, ami belőle áradt teljesen levett a lábadról. Már azon a héten elhívott randizni. Persze titkosan, mert egyikőtök sem akarta, hogy megtudják, hogy kavartok. Főleg nem a legjobb barátnőd. Féltél hogyha megtudja akkor már nem lesz olyan a kapcsolatotok.
A legjobb baránőd ebből persze semmit sem érzékelt, még akkor se amikor visszajött a betegségből. Már másfél hónapja, hogy randiztatok, amikor az egyik randitok alkalmával lebuktatok. Mesélt ő is valami srácról, akivel egy osztályba jártatok. És a srác (név szerint Beomgyu) elhívta randira. Így találkoztatok össze miközben ti is ugyanott töltöttétek az időtöket. Egy fagyizóban voltatok, amikor megláttátok egymást. A szituáció eléggé kínos volt, ugyanis pont akkor láttak meg titeket, amikor egy csók is elcsattant.
Amint megláttad őket csak ijedten figyelted a barátnőd arcát, amiről semmilyen érzelmet nem lehetett leolvasni. Miután megette Beomgyuval a fagyit, csak azután jött oda és invitált meg téged magához, hogy tisztázzátok a dolgot.
Az étkezőben a barátod mellett vártad a halálos ítéletet, miután már mindent elmondtatok. De ő csak felnevetett és gratulált nektek. Persze ezek után még kettesben is várt rátok egy csajos pletyizős délután.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: May 27, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Little kpop storiesOnde histórias criam vida. Descubra agora