TxT ~ Yeonjun

22 2 0
                                    

Debütálás előtti napok

Már 2 órája, hogy bejöttem a gyakorló terembe táncolni, de úgy érzem, hogy még mindig nem vezettem le a feszültségeket. A mostani napjaim felgyorsultak a közelgő debütálásom miatt.
A HYBE - nál gyakornokoskodni nagyon szép időszak volt. De két nap múlva már egy másik utat fogok járni.

Egy időszak, amit soha nem fogok elfelejteni, hiszen gyakornoki időm alatt ismertem meg jelenlegi páromat Yeonjunt. 

Gimi utolsó évében jelentkeztem gyakornoknak. Persze a tanulást sem hanyagoltam el. És rendesen készültem az érettségire, de a gyakornok létet is nagyon komolyan vettem.
Meg sem tudom pontosan mondani, hogy mikor döntöttem úgy, hogy idol szeretnék lenni. De talán általános iskolás koromban határoztam el magam erre a döntésre.
Pontosan tudtam, hogy milyen terheket kell majd cipelnem, de ez nem tántorított el az eredeti célomtól.
És tessék 6 hónap gyakornokoskodás után itt tartok. Úgy érzem keményen megdolgoztam az álmomért, de még sok mindent elakarok érni.

A csapatban én vagyok a főrapper így sok figyelmet kapok a dalokban. Őszintén remélem, hogy probléma mentesen tudjuk végig csinálni ezt az időszakot.

Izzadtan feküdtem hanyatt a teremben és éreztem, hogy már nem sokáig bírom. Levezetés képpen eltáncoltam a CROWN-t. Miután az utolsó mozdulat is megvolt hulla fáradtan feküdtem a padlóra. Pár másodperc múlva azonban valaki közeledett felém. Felültem és láttam, hogy csak Yeonjun az.
- Tudod azon gondolkoztam, hogy mégis ki táncolja éppen most a debüt dalunkat és nem tagadom, hogy megleptél.
- Én csak próbáltam elterelni a figyelmem egy olyan zenével, ami nem a miénk.
- Megértem, hogy ez az időszak milyen nehéz, de ha továbbra is ilyen keményen gyakorolsz, nem fogod bírni, ami ezután jön.
- Tudom és ígérem, hogy pihenni fogok.
- Jó kislány - közelebb lépett és adott egy szájrapuszit, ami kissé hosszabbra sikerült, mint tervezte.

Nem engedte, hogy bármit csináljak, helyette felemelt menyasszonyi pózba összepakolt majd megfogta a cuccom és vitt a kocsijához.

Mikor haza értünk rögtön megcéloztam a fürdőt. Yeonjun pedig felhívta Soobint, hogy ma itt alszik nálam. Egy kellemes forró fürdő után készítettem magunknak instant kimchit.

Yeonjun egyik szürke pólója volt rajtam (ami természetesen már jó ideje nálam van) és egy fekete sort.

Egy szál boxerben jött ki, feltehetőleg azt akarta, hogy megbámuljam a szépen kidolgozott izmait. Persze egyből odamentem hozzá és megölelgettem, letapiztam és az összes hát- illetve hasizmát megtapogattam.

Gyors vacsora után ágyba bújtunk és beszélgetni kezdtünk. Közben néha néha elcsattant egy csók vagy egy puszi. Mikor már kezdtem elálmosodni gyorsan odasuttogtam beszélgető társamnak:

- Olyan szerencsés vagyok, hogy vagy nekem - mondtam neki.
- Úgy szintén. Nálad nem is kívánhatnék jobbat - ám ezt a mondatát már halkabban hallottam és mire befejezte engem elnyomott az álom.

 Nálad nem is kívánhatnék jobbat - ám ezt a mondatát már halkabban hallottam és mire befejezte engem elnyomott az álom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Little kpop storiesWhere stories live. Discover now