😔💦 මේක jonghyun ඔප්පගෙ අන්තිම letter එක..
**************************************
"මම ඇතුලෙන් කැඩිලා ගියා.
මානසික අවපීඩනය මාව ටිකෙන් ටික ඉවත් කළා, අවසානයේ මාව ගිලගත්තා.
මට නිෂේධාත්මක බව පරාජය කළ නොහැකි විය.
මම මටම වෛර කළා. ‘අවදි වෙන්න’ දිගින් දිගටම කපා හරින මගේ මතකයන් ඉල්ලා මම දැඩි උත්සාහයක් ගත්තද, මට ආපසු ලැබුණේ නිහඬතාවය පමණි.
මට හුස්ම ගන්න බැරි නම් මම නතර වෙනවා.
මම ඇහුවා කවුද මට වගකියන්න පුළුවන් කියලා.
ඔබ එකම එකා.
මට සම්පූර්ණයෙන්ම තනිකමක් දැනුණා.
"මම එය අවසන් කරන්නම්" යැයි පැවසීම පහසුය.
ඇත්ත වශයෙන්ම එය සමඟ ගමන් කිරීම ඉතා අපහසුය.
මම දුෂ්කරතා සමඟ පොරබදමින් සිටිමි.
හැමදේකින්ම පැනලා යන්න ඕන මට විතරයි කියලා මම මටම කියාගත්තා.
එය ඇත්තයි. ඇත්තටම මට පැනලා යන්න හිතුනා.
මගෙන්.
ඔබගෙන්.
මම ඇහුවා "කවුද ඔතන ඉන්නේ?" ඒ මමයි. එය නැවතත් මමයි. ඒ වගේම මම තුන්වෙනි වතාව.
මම ඇහුවා “ඇයි මට දිගටම මතක නැති වෙන්නේ?” ඒ අය කිව්වේ මගේ පෞරුෂය නිසා කියලා. මට පේනවා. ඒ සියල්ල මගේ වරදකි.
මට අවශ්ය වූයේ යමෙකු (මගේ දුක් වේදනා) දැකීමටය, නමුත් කිසිවෙකු දැන සිටියේ නැත. ඇත්ත වශයෙන්ම, ඔවුන් එසේ නොකරනු ඇත. ඔවුන් මට මීට පෙර කිසි දිනෙක හමු නොවීය.
මම ඇහුවා ඇයි මිනිස්සු ජීවත් වෙන්නේ කියලා. යන්තම්. යන්තම්. ඔවුන් ජීවත් වන්නේ "පමණක් නිසා" ය.
මිනිසුන් මිය ගියේ මන්දැයි මම ඇසුවොත්, ඔවුන් පවසන්නේ ඔවුන්ට තවදුරටත් එය දරාගත නොහැකි බවයි.
කරදරකාරී සිතුවිලි මගේ හිසට ගලා ගියේය. අඳුරු වේදනාව පිරිසිදු සතුටක් බවට පත් කරන්නේ කෙසේදැයි ඉගෙන ගැනීමට මට කිසිදා අවස්ථාවක් නොලැබුණි.
YOU ARE READING
A flower that blooms from heaven[jonghyun]
Non-FictionA call to heaven 😔💦 Started : 220406 Completed : 220408 For jonghyun day 🌸⌛️❤️