Po hodině čekání na pizzu se konečně rozzvonily dveře a já se rozešel ke šatníku vyhrabávat peněženku. Tu jsem našel a mohl tak otevřít dveře s tím, že v klidu zaplatím, vezmu pizzu a odejdu za Dreamem, ale poslíček to chtěl zřejmě jinak. ,,Kolik to bude stát?" Zeptal jsem se. ,,Když jsi to ty, tak nic" Svůdně se usmál a já začal pátrat v mysli, protože si nepamatuji, že jsem mu nabídl tykání. ,,Omlouvám se, ale tohle nemohu příjmout." Natáhl jsem se pro pizzu, ale to mi bylo zamítnuto odtažením, takže já instantně klopýtl k němu a on mě silně chytl kolem pasu. Zrudl jsem. Neříkám, že není pohledný, ale na Claye nemá...Na něho nemá nikdo. ,,P-Pusťte mě, prosím." Vykoktal jsem. Chci aby přišel Dream. Hned teď. ,,dej mi telefoní číslo a pak tě za menší prácičku pustím." Zavrněl mi do ucha, které jemně skousl. Jako odpověď jsem mu zavzdychal do ucha. ,,P-Přestaň!" Vykřikl jsem nahlas a tím přilákal Claye, který se se slovy, zda je vše v pořádku rozešel za mnou. Měl jsem na krajíčku. Ono když vás svádí nějakej random chlap před vaším přítelem, tak by jste ho určitě nepozvali do bytu na přátelskou partii šachů a vína.
Clay přišel zrovna v tu chvíli, když se nademnou nakláněl, aby mě mohl políbit. Já bych tu mohl pořádat býčí zápasy, nebo já nevím. Dre se podrážděně nadechoval s tím, že se uklidní, ale místo toho to dělalo úplně jiný opak. Stejně jako poslíček, který se znova sehl k mému uchu a zašeptal: ,,Počkej tu kotě, musím něco zařídit." Já nejsem ničí kotě! Je odporný. On je odporný a šahal na mě! Ach můj bože, fuj. Co když od něj něco chytím?! Jsem na to náchylný!
Moje myšlenky ustaly v tu chvíli, když se rozeznělo zaskučení a já ihned vyhledal zdroj onoho zvuku. Byl to Clay, který ho právě dusil. ,,Clayi přestaň!" Snažil jsem se ho odstrčit od jeho středu zájmu, na to on ihned pochopil a s propalovaným pohledem do jeho očí ho pustil. On se sípavě rozešel a snažil se dojít ke dveřím. ,,Teď by jsi měl zdrhat mladej." Zákeřně se zasmál a zaťal pěst s tím, že mu dá do ciferníku. Já ho jemně obejmul kolem paže.
Parazit v podobě poslíčka si vzal pizzu, která se válela na zemi a rychlím krokem se vydal směr dveře a se slovy, že si mě jednou najde odešel. Dream po chvilce zamkl až nadoraz a ihned si mě přimáčkl k sobě. ,,Omlouvám se, že jsem nepřišel dříve, omlouvám se." Pofňukl a zabořil se mi do ramene. ,,To je v pořádku. Teď...teď ti musím ošetřit zranění." Dal jsem mu pusu na tepnu u krku. ,,Pojď." Odtáhl jsem si ho na gauč, kde se v depakách uvelebil a já si to nejistě odkráčel do koupelny. Jak myslel, že si mě najde? To jako, že mě bude stalkovat- Ach můj bože, vždyť on ví, kde bydlím!
Přepadla mě panika. Co když si najde někoho, aby mě dostal k němu do sklepa a tam mě bude znásilňovat? Překryl jsem si ústa dlaní a snažil se uklidnit. Pohledem jsem hledal nějaký objekt zájmu a zhluboka dýchal přesně tak, jak mi říkal psycholog při mé poslední návštěvě před čtyřmi lety.
Mým zájmem se stal Dreamův kufr. Rychlým krokem jsem k němu přešel a otevřel ho. Začal jsem se v něm přehrabovat. Potřebuju jeho vůni. Ne, já ji chci. Musím ji vlastnit! Vyhodil jsem několik jeho triček až jsem našel jedno, vzal a převlíkl se do něj. To stejné jsem udělám s teplákama. To mě trošku uklidnilo, ale ne dostatečně. Začal jsem prohrabávat druhou stranu, kde byly mikiny, bundy a svetry. Vyházel jsem asi tři, dokud se neobjevila černá krabička s nějak barevným provázkem. Ten jsem rozbalil a rychle ho zavřel. Fuj. Asi mu ji přibalil Sapnap. Krabičku plnou kondomů jsem hodil zpět do kufru a vzal si mikinu, která po něm hodně voněla, takže musela být jeho nejoblíbenější. ,,Gogy? Je všechno v pohodě? Já jen, že tam jsi dlouho." hlas se stejně jako kroky pohybovaly blíže k ložnici. Dveře se rozrazily a já mohl čelit Dreamovu pohledu, který byl nešťastný. ,,J-já se omlouvám." Pípl jsem a neohrabaně si ji sundal. ,,Ne, to je v pořádku, nemusíš si ji sundávat."
Rychle jsem vystřelil do vzduchu. Od doby, co jsem přiletěl od Claye zpět domů do Británie se mi podobné sny zdají častěji. Za poslední týden čtyřikrát. Což je na mě, jakožto milovníka spánku, hodně.
Zvedl jsem se z postele a kouknul na hodiny, které ukazovaly pět ráno. Super. Protočil jsem panenkama a hmátl po telefonu, kde se po zapnutí objevily notifikace ze všech sociálních sítí a tři zprávy od Claye.
Clayton líná americká prdel I.
Spíš? 3:20
Je to důležitý 3:20
A to kurva hodně 3:21Vy
Už ne. Proč? 5:03Clayton líná americká prdel I.
Koukni se na instagram 5:04
Hned teď 5:04
Dělej 5:05Dělá si ze mě srandu? Rozlámaně jsem zakňučel a našel instagram, který jsem otevřel. Ne, wow Georgi, vymazal jsi ho. Vyskočilo na mě mnoho označení na několik obrázků, kde chodím vedle kluka. Je to týden starý. TÝDEN! A hlavně to je tak dobře zaostření, že to vypadá, jak Clay. Doprdele. Ten, jako kdyby věděl, že chytám depky mi zavolal a já to pro moje neštěstí příjmul. Instantně na mě spustil horu nadávek, u kterých ani nevím jejich význam. Byl nasranej. ,,Promiň." přestal nadávat a shodil nějakou random věc z poličky. ,,Promiň? Ty mi říkáš promiň hned potom, co mě vidělo tisíce lidí? Tohle si přehnal Georgi. Nasral jsi mě, ale takhle to skončit nemuselo." Ťípl to a o pár minut později se mi začaly objevovat zprávy typu 'uživatel/ka Dreamwastaken vás vyhodil/a ze skupiny Dream smp' nebo 'uživatel/ka Clayton líná americká prdel I. si vás zablokoval/a'.
Přidržel jsem si dlaň na ústa. Podělal jsem to. Ne, to on to podělal! Kdyby mi to nenavrhl, tak by všechno bylo ještě v pohodě a nebylo už dávno v kytkách. On za všechno může. Jen on...
Děkuju za pozotnost <3
-Leův Cody ^~^
ČTEŠ
Promiň Mi To
FanfictionOno když vás svádí nějakej random chlap před vaším přítelem, tak by jste ho určitě nepozvali do bytu na přátelskou partii šachů a vína. ### ,,Kudy teď?" Zeptal jsem se ho, když jsme stáli na parkovišti. ,,zahrajeme si jednu hru, ano? Najdi zelený au...