Už je to nějakej ten pátek, co jsme se pohádali. I když to na streamech či manhuntech nevypadá, tak si vždycky řekneme nenávidím tě, občas k tomu přidáme nějaké to sprosté slovo a nebo to vynecháme a pošleme se navzájem do prdele. Samozřejmě že až se všichni odpojí. Jinak se chováme jak nejlepší přátele.
Takhle to trvalo dva roky do doby, co si toho všiml Sap a nezačal se v tom vrtat. Tím padem zjistil, že jsme se pohádali. Spíš usoudil jak má v oblibě.
Poposedl jsem si na židli a koukl se na datum. 6.6.... Dneska to byli přesně dva roky od naší hádky.
Vstal jsem a protáhl se. Sezení celý den u počítače není dobrý nápad. Beru na vědomí.
Kulhavým krokem jsem si to odkráčel k ledničce. Jogurt. Jogurt. Vajička. Máslo. Mléko. Jogurt. Dort. Dort?! Přitáhl jsem si dort k sobě. Můj dort. HeHe. (Náš dort :^) Položil jsem ho na linku a šel hledat příbor vhodnej pro dort. Nůž? Ještě si uříznu jazyk a pojedu do špitálu. To tak. Vidlička? To samý jen s tím rozdílem, že si to zabodnu do krku.
Natáhl jsem se pro lžíci junior (vypadl mi název :^) A s dortem si to odcupital směr gauč. Cestou jsem zatáhl závěsy. Srát na slunce. Ještě to vypálí má drahocenná očíčka a já bych přišel o pěkné věci.
Zapl jsem televizi a ihned najel na youtube. Sap mi říkal, že vyšel nový manhunt. Beze mě. CHÁPETE TO? bez mé maličkosti, která tomu dodávala správný šmrnc.
***
Musím uznat, že se jim to povedlo. Až moc...Posmutněl jsem a narval do sebe kus dortu. Dobrej, jahodovej.
Zacinkal mi telefon. Ohnal jsem se po něm a zapl ho. Najednou se mi na obrazovce ukázal Nickova zpráva
Sapy Napy <3
Čau Gogy,
Vím, že ti to bude proti srsti ale je mi líto co se stalo mezi tebou a Clayem (neukamenuj mě za to, že to vím...mám svůj život docela rád) a tak jsem se chtěl zeptat zda by jsi nebyl ochoten za námi přiletět? Letenku máš dávno zaplacenou, Takže by byla škoda ji nechat propadnout...nemyslíš?
-Sap :]
Vy:
Milej Sapnape,
Jsem velmi nadšen z toho že uvidím někoho kdo BYL můj nejlepší přítel s tím, že mě bude chtít zabít. A jelikož jsi už od narození svině a všechno si dopřemýšlíš dopředu-
No prostě ta letenka nebude jen tak, co?Sapy Napy <3
Nebude, o to se nemusíš bát.
Zbytek měsíce tvého pobytu budeš sdílet celej dům s Clayem protože jsem Karlovi slíbil, že ho navštívím.Btw odjíždíš zítra... letenku ti pošlu e-mailem
Sap <:
Vypl jsem telefon. Zítra odjíždím...ZÍTRA?! však já nemám ani zabaleno a prostě nic! Rychlostí hlemýždě jsem se rozešel do svého pokoje. Tam jsem zahučel do postele a čekal na zpravu od Sapa 'Dělám si prdel lol' nebo něco v takovýmhle stylu, ale místo toho mi přišla letenka, kterou jsem si přeposlal do tiskárny a nechal ji vytisknout. Posadil jsem se do tureckého sedu. Nick je fakt kokot. Proběhlo mi hlavou a vzal si polšář, který jsem hodil o stěnu a nasraně zakřičel
***
V předávkovaném stavu z léků jsem se rozešel od ledinčky směr předsíň ve které byla skříň s kuframa.
Šáhl jsem po prvním nejvetším a pro sportovní tašku, kdyby se mi tam něco nevešlo, o čemž pochybuju, když tam budu trčet 71 dní (matikář by byl hrd a pyšen na můj výkon lol) což znamená že plus bambus tři měsíce a to je docela hodně. Docela mě zajímá kolik stojí Nickův hulící material, protože letenky jsou drahý jak kráva.
Přešel jsem zpátky do ložnice a otevřel šuplík se spodním prádlem. Vytáhl jsem ho z ramen a vysypal ho na postel. To stejný jsem udělal i s tričkama, kalhotama, mikinama a zamířil do koupelny. Tam jsem vzal zubní kartáček, pastu a hřeben protože co jsem myslel tak Clay vyhodil všechny moje věci co mi patřili.
Při psaní této kapitoly obětovala život jedna pizza ze které Cody udělal packmana a trouba :[
ČTEŠ
Promiň Mi To
FanficOno když vás svádí nějakej random chlap před vaším přítelem, tak by jste ho určitě nepozvali do bytu na přátelskou partii šachů a vína. ### ,,Kudy teď?" Zeptal jsem se ho, když jsme stáli na parkovišti. ,,zahrajeme si jednu hru, ano? Najdi zelený au...