Sabah alarmın sesi ile gözlerimi açmam bir oldu genelde gözümü açtığım ilk an tavana bakıp hayatı sorgulamak olurdu ama bugün böyle bir şey yapmaya vaktimin olmayacağını bildiğim için direk yatağımdan kalktım.
Saat 7.24 dü annem büyük ihtimalle daha uyuyordu onu uyandırmamak için hızlı ve sessiz afımlarla mutfağa yöneldim mutfaktan okul çantama koymak için su ve kraker aldım yeni okulumun ilk günüydü ve ben hala hazırlanmaya başlamamıştım.Onama hızlı afımlarla gidip üzerimi değiştirdim okulun ilk günü olduğu için ne giymem gerektiği hakkında bir fikrim yoktu altıma düz bir pantolon ve üzerimede kırmızı kazağımı giydim hızla bir not kağıdı çıkarıp yazmaya başladım ' anne ben çıktım sen uyuyordun uyandırmak istemedim" hızla buzdolabına magnet yardımıyla astım ve evden çıktım.
Yolda yürürken en sevdiğim aktivite kulaklık ile müzik dinlemekti çantamdan bulaklığımı çıkartık kulağıma taktım telefonumdanrast gele bir müzik açtım "onu bir görseniz sanırsınız o bir deniz" diyordu şarkı. Kulaklarımda bu şarkıyı duyunca içimde kelebekler uçuşuyordu huzur veriyordu bu şarkı. Ağlarken gülerken üzgünken her duygumda bu şarkıyı dinlerdim bana huzur verirdi bu şarkı ve her bu şarkıyı dinlerken gözlerimi kapatırdım ve yine her zaman yaptığımı yaptım gözlerimi kapattım ve birden patt! Diye bir ses duyuldu gözlerimi açtığımda kendimi yerde buldum ahh gerçekten bir malım yolda yürürken gözümü kapatılır yere düşmüştüm neyseki etrafta insan yoktu tenha bir yerdeydim. Ayağa kalkıp yürümeye devam ettim ve yeni okulumu gördüm dışı kahverengi ve taş rengini arasında bir şeydi okulun orta kısmı tamamını camlar kaplıyordu dışı bu kadar güzelse içi nasıldır kim bilir diye düşünmeye başladım yaklaşık 2 saniye süren düşünmemden ayrılıp yürümeye devam ettim 2 dakika sonra okulun önünde durmuş etrafıma bakınıyordumki omuzlarımda bir el hissedene kadar birden yerimden sıçradım arkamı döndüğümde 35 yaşlarında bir adam duruyordu.
Birisinemi bakmıştın kızım?
— ıı şey ben bu okula yeni geldimde..
Demek yenisin gel seni müdürün odasına götüreyim
— ismini bile bilmediğim adamın peşine talmış müdürün odasına gidiyordum. (Müdür Ahmet BOZDAĞ) yazılı kapının önüne geldiğimizde adam tekrar konuşmaya başladı
Müdürün odası burası sana sınıfını söyleyecek içeri geç
Adamın sözü üzerine kapıyı tık layıp odaya girdim içeride 50 yaşlarında adam oturuyordu adı Ahmet'ti kapıda öyle yazıyordu.
— Merhaba hıcam ben yeni öğrenciyimde sınıfım neresi acaba?
Hoşgeldin kızın gen şöyle. Adın ne senin ?
— müdürün isteği üzerine masasının önünde duran koltuğa oturdum ve sorusunu cevaplamaya başladım
— adım cemre okul kayıdımı 3 gün önce yapılmış olmalı sınıfım neresi
Öncelikle okulumuza hoşgeldin cemre'cim sınıfın 12/B. Sunanda sınıfın Türkçe dersindeler ders zili az önce çaldı çok geç kalmadın direk sınıfına gidebilirsin öğretmenlerinin yeni bir kız geleceğinden haberleri var yabancı değilsin yani
— tamam hıcam teşekkürler
Müdürün odasından çıktıntan sonra merdivenlerden çıkıyordum gözlerimi kapattım evet merdivenlerden
Çıkarken gözlerimi kapattım sonra ne olduğunu tam olarak görmedim galiba birisine çarpmıştım başımı kaldırıp baktığımda karşımda esmer ela gözlü uzun boylu ve aşırı derecede yakışıklı çocuk vardı.....
Devam edicek...