Eljött a temetés napja Annával már 2 hete nem beszéltünk mert csak a szobájába ül, nem veszi fel a telefont ha hívjuk mindig csak annyit ír hogy nem ér rá. Nem jön suliba teljesen magába fordult szegény de nem is hibáztatjuk érte hisz nagyon jóban voltak a nővérével és most biztos rossz lehet neki. Lányokkal ki találtuk hogy el visszük nyaralni Maldiv szigetre hátha jobb lesz tőle hogy nem kell a házba maradni már meg vettük a jegyet már csak el kell neki mondani és rá kell venni hogy el is jöjjön velünk. Azt tervezzük hogy majd a nővére temetése után oda adjuk.
-Mindjárt kezdődik a temetés de Anna még sehol. Hol lehet? Ugye eljön a nővére temetésére?-kérdezi Dorka-Mi lesz ha nem jön el? Felhívom-Ring Ring....-Nem veszi fel. Hangposta. El menjünk hozzá? Elmegyek hozzá megnézem hogy hogy van.-Dorka fel alá járkál
-Nyugii Dorkaa!! Biztos eljön hisz a nővére temetése. Lehet csak késik pár percet. Még párszor próbáld meg fel hívni én addig meg kérdezem az anyukáját hogy tudja e hogy hol van a lány. Gyere Maja kísérj el.
-rendben pillanat és megyek.
Elmentünk meg keresni.-Jó napot tudja hogy Anna hol van? Nem veszi fel a telefont és még nem láttuk be jönni a templomba.
-Sziasztok. Nem nem tudom utoljára én még otthon láttam mielőtt elindultam. Épp öltözködött és mondta h menjek majd később utánam jön. Biztos már úton van. Várjatok itt megpróbálom felhívni-Ring ring...-Nekem se veszi fel
-Rendben azért köszönjük. Mi vissza megyünk a parkolóba hátha meg jött.-Mondja Maja Evelinnek(Anna anyukája)
-Na Dorka megjött?-kérdezem Dorkától
-Nem még nem. Pedig már itt kéne lennie hisz már bármelyik pillanatba elkezdhetik. Gyertek menjünk el hozzá és nézzük meg.-Beültünk a kocsiba.-Kop kop kop
-Szia Anna itt vagy? Hahooo. Valaki
-Fent-Kiabálja fentről valaki. Felszaladtunk és ott fekszik az ágyon Anna- Anna már mindenhol kerestünk. hívtunk. hol voltál? Mért nem jöttél el?
-Hát nem minden hol mert itt vagyok. Nem tudtam el menni. Nem tudtam volna mit mondani. Nem voltam rá képes. Mi van ha én leszek neki a következő? Nem merek ki menni. Addig nem míg meg nem találják a bűnöst ezért. Ki tehette ezt vele nem értem.? Mit csinálhatott?
-Héhéhééé nyugii itt vagyunk. Nem lesz semmi baj. Megfogják találni a tettest. Már biztos el kezdték a nyomozást. Nézd csak temetés után akartuk oda adni de ha már itt vagyunk tessék.-Oda adjuk neki a borítékot amibe a négy repülő jegy lapul- ez egy repjegy a Maldiv szigetre. MEGLEPETÉS. Gondoltuk jót fog tenni ha most egy időre el hagyjuk a várost. Ki szellőztetjük a fejünket. Egész nap csak napozunk, vásárolgatunk. Na mit mondasz?
-Tényleg nagyon köszönöm de nem lehet. Nem fogadhatom el. Nem hagyhatom itt anyát. Szüksége van rám. Már csak egymásnak maradtunk. Nem tehetem ezt vele hogy most el menjek mellőle 1 hónapra. Nagyon köszönöm de ezt most ki kell hagynom.
-Nem hagyhatod ki. Beszéltünk anyukáddal. Ő már bele egyezett hogy gyere. Sőt mondta is hogy úgyis jót tenne neked ez a nyaralás. Szóval nem fogadunk el nem leges választ pakolj és holnap korán jövünk érted.-közbe halljuk hogy nyitódik azt ajtó haza jött Anna anyukája
-Rendben akkor megyek. Köszönök mindent hogy vagytok nekem. El se tudom képzelni mit csinálnék nelkületek. De most menjetek mert beszélnem kell anyával, bocsánatot kell kérnem tőle.
-Rendben itt se vagyunk. Ne aludj el. Holnap reggel találkozunk 5kor . Legyél kész addigra nem lenne jó lekésni
YOU ARE READING
A nyàri kaland
RomanceElkezdődik a nyàr 4 baràtnő elmegy nyaralni eggyik pillanatba megismerkednek a szerelemmel a masik pillanatba egy gyilkossàg közepèn talàljàk magukat