Reggel felriadok a csörgő telefonra Maja hív hogy Dorkával már itt vannak a ház előtt. Gyorsan rá nézek az órára és igen késében vagyok. Ki pattanok az ágyból gyorsan felöltözöm, fel kapom a táskámat és már indulok ki a hajnali időbe.
-Jó reggelt. Bocsi, csak elaludtam. Valamiért nem szólt az ébresztőm
-Jó reggelt.-szólal meg hátulról Dorka
-Rendben ne aggódj még időben vagyunk úgyis kicsit korábban indultam mert tudtam hogy valaki úgyis késni fog. Tessék van itt kávé idd meg.-mondja Maja
-Na jól van menjünk
Ide értünk Annához és látjuk hogy már kint vár minket a kapuba és anyukájával beszél. Nyilván ő mindig pontos anyukájával együtt.
-Jó reggelt!!!!-kiabáljuk ki a lehúzott ablakon. Oda fordul hozzánk integet nekünk fülig érő mosollyal, gyorsan még egyszer elköszön anyukájától és rohan oda hozzánk.
-Sziaaa. Milyen jó kedven. Jó így látni téged. Csak így szeretnélek látni a következő 1 hónapban.-Jegyzi meg Dorka
-Sziasztok. Jó reggelt. Nyilván hogy nagyon jó kedvem hisz megyünk a Maldiv szigetre ki ne várná már. Várjatok hoztam nektek csokis kekszet, tegnap sütöttem miután elmentetek. Najolvan majd a repülőn oda adom most viszont gyerünk Maja nyomd a gázt nehogy le késsük itt nekem a gépet mert akkor viszont nagyon morcos leszek.
-Rendben, rendben megyek már.-Anna is közbe meg találta a kávét.-Nem nem te már nem ihatsz te már így is eléggé fel vagy pörögve inkább hagyd meg a lassúknak -és már ki is veszem a kezéből.
Megyünk az autópályán a térkép szerint már csak 2 perc oda az út de még nem latjuk a repülőket a fényeket ami fura mert már azért látnunk kéne valamit.
-Mikor érünk oda?? Mindjárt indul a gépünk. Hol vagyunk?-kérdezi Anna
-Térkép szerint már mindjárt ott vagyunk és ne izgulj el fogjuk érni a gépet.
És letelik az a 2 perc is de sehol semmi, sehol egy autó, sehol egy ember, sehol egy ház csak mi.
-Halljátok. Ide vezetett engem a térkép a semmi közepére. Jót írtál be Dorka? Mert itt nincs semmi. Itt csak a semmi közepe van szó szerint nem jár erre senki.
-Igen Maja jót írtam be vagyis azt amit te mondtál szóval csak magadat hibáztasd.
-Csajok, halljátok tuti nem vagyunk jó helyen szóval üljünk be és forduljunk vissza most mert nekem nagyon nem tetszik ez a hely-ülünk is vissza a kocsiba de nem indulunk-hallod Maja menjünk már
-Nem indul a kocsi.
-Tedd bele a kulcsot
-Úristen na ne szerinted nem próbáltam?? Képzeld még el is fordítgattam de nem indul. Benzin van benne ma reggel voltam tankolni. Várjatok megnézem a motorháztetőt-Felnyitottam és az arcomat el lepte a fekete füst-Csajok van egy rossz hírem szerintem le robbant a kocsi.
-Nenenee kérlek nee nem történhet meg ez velem. Muszáj csinálnunk valamit hogy el érjük a gépet.-Mondja Anna bosszankodva- Hívok egy taxit igen igen az jó lesz. Várjatok de mit mondjak? Hol vagyunk?
-Nem tudom hol vagyunk. Elment a térerő. Szóval vagy sétálni tudunk vagy várni és reménykedni hogy jár erre valakit. Szerintem várjuk meg míg fel megy a nap és ha addig nem jön erre senki akkor itt hagyjuk a kocsit és sétálunk vissza. Fel6 szóval úgy 1 órát várunk addig üljetek csak vissza és aludjatok majd én fent maradok és szolok ha bármi lesz
30perc múlva
-Csajok csajok felkelés van itt valaki. Elvisz minket a reptérre. Hozzátok a cuccokat és gyerünk.
-Jó napot a nevem Anna ott Maja, Dorka, Rebekát meg már ismeri. Mi csak meg szeretnénk köszönni hogy elvisz minket
-Szívesen de pakoljatok be és induljunk mert még hosszú út van előttünk.-mondja a bácsi.Gyorsan be is pakolunk és már indulunk is.Be kapcsoljuk a rádiót. Már kezd ismerős lenni nekem a környék vagyis legalább itt már vannak mások is. A bácsi szerint 5p és ott vagyunk. Ring, ring. Megszólal a bácsi telefonja. El kezdi keresgélni a táskájába és képszakadás. Nem tudom hol vagyok. Nem tudom mi történt, nem tudom ki nyitni a szemem, nem tudok beszélni, nem hallok semmit.
2 nappal később
Felkeltem, kórházban vagyok, próbálok fel kelni de be van gipszelve a lában.
-jó reggelt. Hogy van? Hogy érzi magát? Faj valamije? Én vagyok az orvosa autó balesete volt.-mondja az orvos
-Nem vagyok jól, nem tudom mi történt. Hol vannak a barátnőim? Hol van Maja, Dorka és Anna? Ők jól vannak.
-Nagyon sajnálom de Anna nem élte túl. De a többiek jól vannak nekik nem voltak komoly sérülései. Ha akarja akkor ide hívhatom őket.
-Köszönöm.
YOU ARE READING
A nyàri kaland
RomanceElkezdődik a nyàr 4 baràtnő elmegy nyaralni eggyik pillanatba megismerkednek a szerelemmel a masik pillanatba egy gyilkossàg közepèn talàljàk magukat