kop, kop. Kopogunk be Annához.
-Jó reggelt Anna még fent van a szobába menjetek csak fel-mondja nekünk hármunknak Anna anyukája
-Köszönjük-fel megyünk be nyitunk a szobába-Jó reggelt. Mindjárt megyünk mért vagy még ágyban? Azt hittük már kész leszel. Siess mert mennünk kell! Hahó Anna, itt vagy?
-Mi? Ja bocsi sziasztok. Bocs csak volt egy furcsa álmom. Majd a kocsiba elmesélem-Anna rá pillant az órára- Mikor indulunk?
-Most szóval siess!-sürgeti Dorka Annát
-Összepakoltál már?-kérdezi Maja
-nem még nem
-akkor te öltözz mi addig össze pakolunk neked
-köszi-20 perc múlva végre el is tudtunk indulni.
Anna el meséli hosszadalmasan az álmát, hogy elindultunk de aztán eltévedtünk,le robbant a kocsi nem tudtunk indulni, várnunk kellet, találkoztunk a bácsival ő el vitt minket, aztán meg ütköztünk és Anna nem élte túl.
-Azta hát szerencsére nem fog teljesülni az álmod mert már itt is vagyunk. Menjünk nehogy le késsük a gépet.
El indultunk gyorsan be csekkoltunk a táskánkat le tettük és szálltunk fel a gépre. Sajnos nem sikerült egy helyre szóló jegyet venni szóval mind a négyen külön ülünk de nem baj mert úgy is mindenki végig fogja aludni az 5 óra utat. Én egy idős néni mellé kaptam a helyet.
5 órával később. Megérkeztünk. Ki nyitottam a szemem és megcsapott a napsütés, meleg illata. Leszálltam a gépről és vártam hogy le jöjjenek a többiek. Megláttam Maját mentem oda hozzá de látom hogy valami sráccal beszélget szóval inkább nem is zavarom meg őket. Közbe megjött Anna meg Dorka is és várjuk hogy Maja jöjjön ide.
-Sziasztok-jön ide végre Maja
-Szia. Ki volt ő?
-Ő egy srác aki nagyon kedves és holnap estére el hívott minket hogy ünnepeljünk velük
-És mit ünneplünk?
-Azt hogy le érettségiztek. szóval bulii lesz. Na de hol van a szobánk? Már mennék lepakolni és fürdeni.
-Ja igen a szoba. Itt lesz egy 2 km-re. Menjünk
أنت تقرأ
A nyàri kaland
عاطفيةElkezdődik a nyàr 4 baràtnő elmegy nyaralni eggyik pillanatba megismerkednek a szerelemmel a masik pillanatba egy gyilkossàg közepèn talàljàk magukat