AYRIMCILIK

52 2 0
                                    

Multimedia yada kızımız Sıla...
Niye herşey benim başıma geliyor? Annemin beni sevmemesi zaten yeteri kadar bana koyuyor.Buna gerek yoktu.Sağolsun tüm olaylar üst üste geliyor.Teker teker gelin lan! Dün Muğla ya gittim.Okuldan erken çıktım. Evet! Doğru bildiniz. Benim insan sandığım varlıklar (arkadaşlarım) benim hakkımda kötü buldukları herşeyi yazmışlar. Bu da yetmezmiş gibi bağırıp çağırmışlar. Ayrımcılık var diye. Neyse ki bazıları onları susturmuş. Bu olanları öğrendiğimde anneme anlattım sanki umrunda annem de onları haklı buldu hem de ben haklıyken. Hasta olması benim suçum değil . Ama o tüm olanların acısını benden çıkararak kaçıyor. Ben ne yapayım? Ben kimden acısını çıkarmayım? Annemin sırf bu olanlar yüzünden beni sevmemesi ve sadece övünmek için kullandığı kuklası olmam... Babam o da hep kavga çıkarır ve beni sevmez zaten annwm dışında sevgilileri oldu. Annem bunların birkaçını biliyor. Oysa ben hepsini biliyorum. Kardeşim o da çok küçük annemin onu nasıl sevdiğini görmek canımı acıtsa da benim yaşayamadıklarımı yaşaması lazım ben de bunun için elimden geleni yapıyorum. Benim o yüzden bir ailem olduğu söylenemez. Sadece ben varım. Arkadaşlarım var sanıyordum ama yokmuş. Ben mi çok hata yaptım acaba? Aşk hayatım karmaşık bir üçlü var ama beni yoran bir üçlü .Yusuf, Savaş ve Baran. Bazen seni seven birileri olsun istersin ama olduğunda birçok zorluk çıkar. Tabi onların beni sevip sevmediği de meçhul. Yusuf niye beni durduk yer de takip ediyor ya da birilerini gönderiyor? Savaş neden sürekli benimle uğraşıyor üzgünken bana destek oluyor ve beni kıskandırmaya çalışıyor? Baran neden bana yapmacık gelen bir ifadesi var ve neden ben onla çıkarken bile birisiyle lafı duyuldu? Yanlış anlamayın Baran dan ayrıldım bir hafta sonra. Niye tüm bunlar benim başıma geliyor? Bazen gerçekten ölmeyi istiyorum ama o kadar ciddi bir şekilde değil. Aslında yaşamak için bir sebebim yok. Sadece beni bir kukla olarak gören ailem, beni sadece ihtiyacı olduklarında gören arkadaşlarım ve sadece başarılı bir öğrenci olduğum için beni okullarında burslu okutan müdürüm...Ama merak ettiğim şeyler var. Mesela gerçekten aşık olacağım adam. Çocuklarım ve eminim annemden iyi bir anne olacağım. Etrafa karşı mutlu görünmek kimin umrundaysa için yüzümde taşıdığım maskeyi kim düşürecek merak ediyorum.

YALNIZ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin