Трета глава//Бързи и яростни 7

235 27 0
                                    

- Какво е станало?! - Кени и Меган ни видяха и изпищяха.
- Ами...паднах - гледах сериозно-не се получи.
- Ще повторя: какво. е. станало?!! - Меган не млъква.
- Пад-нах, мамо.
- Мхм, повярвах ти. Все тая. Чао, отивам горе.
- Добре? Дейвид, ако искаш си тръгвай.
- Ако си добре...
- Навън е снежна виелица, виждате ли?!
- Оф, нали се качваше.
- Чао! - Меган ни помаха и вече се качи.
- Наистина вали... ако искаш остани, Дейв, а после ще извикаме вашите да те приберат.
- Добре... мерси - Дейв махна якето си и събу обувките си. Влязохме в хола и включихме телевизора. Снапчат? Снапчат. Всички започнахме да се снимаме като някакви кифли. 😄

След малко ни омръзна и аз се качих в стаята си. Извиках и Дейвид, разбира се. Решихме, че той ще остане през нощта, заради бурята. Ще спи в хола.

На следващия ден:
Събудих се и слязох долу.
- Как спа на дивана? - попитах го и се засмях.
- Ооо, беше чудесно - отново се засмяхме - Искам със Стейси да ми подарите такъв за рожденият ми ден.
- Ако искаш ще ти подаря нашия - смяхме се силно и Меган слезе.
- Хи - тя така поздравяваше. Погледна телефона си и се ядоса - Офф, Джинджър не може да дойде на филма.
- Кой филм?
- Бързи и яростни 7. Днес е предпремиерата.
- А ти ще ходиш ли? - много исках да видя този филм на предпремиерата, но билетите бяха продадени.
- Няма да ходя сама. Ако искаш отиди с Дейв.
- Наистина?
- Колко пъти да ти го повторя?
- Добре, мерси. Ще се облека - качих се и се оправих. Гипсът ми, ъм... успях да се обуя. Слязох. Какво си е облякъл Дейв? Прилича ми на блузата на Кени... Засмях се.
- Какво?
- Нищо. Хайде да тръгваме - излязохме и извикахме такси.

Взехме си пуканки и влязохме в киното. Мина повечето от филма и аз не спрях са се смея/плача/изнервям. Изнервих се, защото Джейсън Стейтъм играеше лош. 😡

Дойде краят... 5 минути пускаха кадри от предишните части на Бързи и Яростни. Заради Пол Уолкър... Разплаках се. Дейвид ме прегърна. :)

Обичам те и няма да си тръгна.Where stories live. Discover now