Излязохме от киното. Вървяхме (защото таксито не дойде) около 10 минути и някой извика Дейвид.
- Хей, Дейвид! Кво става! - момчетата се поздравиха. Погледнах двамата, които прекъснаха разходката ни и ми изглеждаха познати. Погледнах телефона си: те са тези на локскрийна ми; Джак и Джак! Ударих Дейв в ръката, за да ни запознае и да знам дали са Джак и Джак или просто полудявам, и той започна.
- Брукс, това е Джак Джонсън, Джонсън, това е Брукс, най-добрата ми приятелка. А това е Джак Ги...
- ГИЛИНСКИИИИИИ!!!! - изпищях и ги прегърнах със всичка сила. - Откъде ги познаваш?
- Миналото лято бях със семейството ми в Омаха и Ашли ги разпозна и се запознахме.
- Аха... - още се хилех като луда. - Какво правите тук? - попитах и се сетих: - Ако може да попитам.
- Разбира се - отговори Джонсън - Имаме концерт днес и утре и така - кимнах и се сетих, че нямам билети... Натъжих се и Дейв ме видя.
- Имате ли останали билети? За зад кулисите - погледнах го невярвайки.
- Да, имаме 3 за зад кулисите - Гилински и Джонсън май се редуваха с отговорите; Аз се ухилих като луда и Дейвид ги погледна с погледа "Ще ни ги дадете." Засмях се. - Добре, ще ви ги дадем. А какво ще правим с третия билет?
- Е, Стейси няма да може да дойде сигурно...
- Направете нещо като томбола - момчетата се спогледаха и си помислиха "Добра идея". Усмихнах се.
- Добра идея - казах ви. - Както и да е, трябва да се връщаме за концерта.
- Довечера в 19ч, запомнихте ли? - Джонсън се пошегува и Наш го изгледа с отегчен поглед.
- Аре давай билетите и изчезвайте - аз буквално не спрях да се смея. Големи актьори са тези тримата 😂😂.
- Ето ви ги - Джонсън ни подаде билетите и извъртя глава обидено. Взех билетите и им изръкоплясках. Заслужаваха го. ;)С Дейвид влязохме вкъщи.
- Кракът ми вече не ме боли - обявих радостно.
- Хах, те ти помогнаха, а? - Дейвид се засмя.
- Мхм - и аз се засмях. - Къде е Кени? Обикновено те чака преди да си се прибрал още.
- Не знам - влязохме в хола и видяхме Кени и Мат на пианото.
- О, Мат, кво става - поздравих го. Матю Еспиноса? Същия. Познавам го от няколко години, когато Кени се запозна с него.
- Здрасти, Бру...КАКВО ТИ ИМА НА КРАКА?!!??!!?!??!!
- Нищо ми няма. А, Кени, ще ходя на концерт довечера и си махам гипса.
- Ако крака ти е добре си го махай - повдигнах вежда. Едно несигурно "Добре" излезе от устата ми и се качих в стаята си.След час:
Бях готова. Слязох и видях Мат, Кени и Дейвид да се смеят. Седнах при тях и си поговорихме. Оставаше половин час до концерта и с Дейв решихме да тръгваме. И Мат има билет и ще дойде с нас! Супер!Стигнахме и видяхме Джак и Джак. Поздравихме се и се настанихме отзад.
- За кой ще е третия билет?
- Едно момиче го спечели - Гилински я посочи.
- ЛИЯ?! - изкрещях и момчетата ме погледнаха. Мат я видя и реагира като мен. Тя е моя братовчедка, която буквално съсипва всичко и всички. Отдръпнахме се.Концертът започна и първата песен беше Tides. Боже, обожавам я!
- Stay away from the bad tides - Лия започна да пее, а с Мат се засмяхме тихо. Тя е толкова гадна... Заслужава го. Тя стоеше далече от нас. Още по-добре.
Хей! Съжалявам за забавянето на главата, но имах малко работа и леко откачане (не искам да се фукам, не съм курва) защото Наш ми хареса 2 снимки в инстаграм, а Махогани - 1. Също така намерих доста български фенове на Magcon и това наистина много ме зарадва. Да започнем нов хаштаг? Ако искате на вашите истории за тях сложете таг #OldMagconBulgaria, би било адски сладко. Чао!! ❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Обичам те и няма да си тръгна.
Teen FictionБрукс Сандърс и приятелите й преживяват много неща, които променят приятелството им, както и тях самите. ✌️✌