V-ati intrebat vreodată...cum este sa fi prințesa? Cum este sa ai servitori care sa iti faca toate poftele? Cum este sa îți cumperi tot ce vrei? Eu m-am intrebat.
Buna! Eu sunt Amelie. Am parul castaniu si ochii albastrii si sunt imbracata intr-un fel de rochita maro pana la genunchi, insotita de un sort alb, niste pantofiori si parul prins intr-o coada de cal ( asta este îmbrăcămintea pe care o poartă toate fetițele si femeile ). Am 15 ani si locuiesc intr-un sat foarte mic de lângă Roma. Am o casa destul de mica. Are doua camere ( mici ), o bucătărie, iar baia este afară. Este construită de catre tata. Oh da. Sa va prezint familia mea.
Mama - Suzan
Mi-a spus ca provenea din America. Nu stiu povestea ei. Stiu doar ca si pe mine m-a nascut in America
Tata - Michael
Sora/Frate - Emily
Cam atat. Pe restul rudelor nu ii/le cunosc. Nici măcar pe bunici. Nu am niciun prieten. Mai ales pentru ca e greu sa îți faci prieteni în satul ăsta in care faci numai treaba si nu mai apuci sa cunosti pe nimeni.
Oh da. Tata are o brutărie. Eu, mama si cu Emily muncim si noi la brutărie. Din pacate, nu se castiga mult.
Avem si un rege. Regele Mario. De cand a aparut au fost foarte multe războaie. De ce trebuia sa fie el regele? Se poartă îngrozitor.
Ex : Daca nicio femeie sau fata nu au parul prins vor fi lovite cu 15 lovituri de bici; câteodată le omoară pe loc.
Nu am o viața asa de roz ( cum s-ar zice ). Am o viață îngrozitoare.
Mi-as dori si eu sa locuiesc la palat, sa mi se cumpere tot ce vreau etc..., dar... asta nu se va intampla niciodată.
Cam atat despre mine, despre ce mi-as dori, despre familia mea.