Capitolul 7 - "Planul"

25 5 0
                                    

Nu pot sa cred !!! Adica... se căsătorește !!! Nu vreau sa ma gândesc la asta.
Eu m-am urcat, de data asta, in trasura. Apoi m-am îndepărtat de palat din ce in ce mai mult.
Am ajuns acasa !!!
Mama : Mulțumim pentru ca ne-ati dus si adus cu trăsura si pentru ca am avut oportunitatea aceasta de ai servi pâinea noastra, regelui.
Generalul : Cu mare placere. -aplecandu-se-. Va urez o zi buna in continuare. La revedere !!!
M-am dus direct in camera mea. M-am asezat pe pat si m-am gândit la căsătoria aia.
Wow !!! Poate mama chiar avea dreptate cu "Nu alegi de cine te indragostesti". Poate ca il... ppp.... plac pe Christian. Dar...oricum el nu simte la fel. A dovedit-o. De acum in colo o sa-i fiu indiferenta.
~Perspectiva lui Christian~
O plac foarte tare pe Amelie. Dar tata ma obligă sa ma căsătoresc cu o prințesă.
Daca nu ar fi fost fata de rand... Daca nu ar fi fost fata de rand, ci o prințesă, ai fi putut sa te casatorești cu ea, nu cu Lorena. Da. Buna idee, conștiința. Dar cum poate sa fie o prințesă. O înveți tu !!! Ce? Eu? Nici eu nu le stiu pe toate. Oh haide. Off !!! Bine. Pentru Amelie.
Ies din palat, spunandu-i tatei ca merg sa ma plimb. Ajung in sat. Ciocan in geamul din camera ei. Ea stătea exact in pat doar ca cu spatele la geam.
Eu : Amelie...
Amelie nu spune nimic
Eu : Am o idee
Amelie : Nu ma interesează ce vrei sa spui. M-ai luat peste picior.
Eu : Am vrut sa îți spun...
Amelie : De ce trebuie sa te casatorești cu prințesa Lorena?
Eu : Ma obligă tata
Amelie : Credeam ca prințul are si el drepturi
Eu : Pai are dar... stai. Eu nu vorbeam despre asta. Am un plan în care sa nu ma căsătoresc cu prințesa Lorena.
Amelie vine spre geam
Amelie : Spune.
Eu : Trebuie să vi in spatele casei tale. Acolo nu ne vede nimeni
Amelie : Oh deci acum ti-e rușine de oamenii care se uita ca vorbim.
Eu : Nu. Doar ca tata mia interzis sa mai vorbesc cu tine
Amelie : De ce? Doar nu.
Eu : Exact
Amelie : Off !!! Trebuie sa ii explici tatălui tau ca nu ma placi
Eu : Dar... el a spus ca s-ar putea ca tu sa ma placi. Este adevărat?
Amelie : Nu. Sigur ca nu
Eu : Oh. Bine. Nici eu pentru tine.
Amelie : Da........ Bun... vin imediat. Ne întâlnim in spate. Hai. Miscă.
Apoi ea a venit in spatele casei.
Amelie : Bun... deci care e planul?
Eu : Planul este ca tu sa fi o prințesă si in loc de a ma căsători cu ea cred ca...
Amelie : Ce? Nu. Nu. Nu. Nu ma căsătoresc cu nimeni.
Eu : Va fi o căsătorie falsa.
Amelie : Sincer, sunt cam mica de înălțime. Cred ca nimeni nu o sa creadă ca am 16 sau 17 ani.
Eu : Hei. Te învăț eu. Cu tot cu maniere si îmbrăcăminte, bijuterii etc
Amelie : Interesanta idee
Eu : Ne întâlnim maine aici?
Amelie : Da. Dar unde poți sa ma înveți toate astea.
Eu : La palat. O sa îti cumpăr o rochie si o peruca si de acolo continuam
Amelie : Stai! Esti sigur de planul asta? Eu : Sunt 90% sigur ca da
Amelie : Bine. Măcar e cu 90.
Eu : Bine. Ne întâlnim maine aici
Amelie : Bine. Pa
Eu : Pa

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 20, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Regina MarabellaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum