Capitolul 1:O tanara prințesă

181 14 5
                                    


_________________________________

Vântul adia ușor copacii în lumina plăpândă a soarelui de dimineață,era începutul unei zile ce se anunța a fi liniștite,fără nimic aparte,într-un pat cu baldachin o tânără printesa cu șuvițe aurii își odihnea trupul sub căldura provocata de pătura...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Vântul adia ușor copacii în lumina plăpândă a soarelui de dimineață,era începutul unei zile ce se anunța a fi liniștite,fără nimic aparte,într-un pat cu baldachin o tânără printesa cu șuvițe aurii își odihnea trupul sub căldura provocata de pătura din pene de gâscă care îi acoperea corpul,un ciocănit timid însă o făcuse sa se ridice în capul oaselor,încă privind nedumerita în camera ca și cum nu ar știi deja unde se afla,trecuseră deja 2 luni iar ea încă nu se putea obișnui cu noul statut pe care îl avea,în urma cu doua luni era o simpla fata a unui brutar,o simpla fata dintr-un oras micuț,iar acum era prinsa parca într-o cușcă,nu se putea obișnui cu noul trai modern,dar mai mult nu se obișnuise cu el,cel care a adus-o fără voie și a desparțit-o de familia ei,îl ura pana în măduva oaselor,însă nu putea,deși încercase,sa scape din ghearele sale,adevărul era ca încă spera ca totul sa fie un vis urat,spera ca prințul sa nu o fi ales tocmai pe ea,îi spunea des ca îi poate oferi orice,totuși de ce tocmai libertatea cea pe care și-o dorea din tot sufletul nu îi putea fi oferită?

- Cine este?
Rosti aceasta după alte câteva clipe de gândire privind încă absent catre ușa în continuare închisă.

- Servitoarea,domnișoara.
Am venit sa va pregătesc pentru micul dejun,astăzi îl ve-ti lua alături de prințul Min!

Cearșaful alb din mătase a fost stras cu putere de fata,la auzul acelui nume,a înghițit în sec apoi si-a poftit menajera în interiorul camerei.

- Nu s-a gândit ca poate eu nu vreau sa iau prânzul cu el?!a spus acesta imediat ce menajera și-a făcut apariția în camera.

- Regret domnișoara,este un ordin,prințul Min este de părere ca a-ti evitat prea mult întâlnirea cu el.rosti calm menajera apoi s-a apropiat de patul în care se afla în continuare tânăra printesa.

- Pai chiar nu vreau sa îl vad!!
Bineînțeles că l-am evitat dacă m-a adus fără voie aici!!țipă acesta către menajera,însă în clipa următoare ușa camerei s-a deschis din nou,iar în interiorul camerei se afla acum,însuși prințul Min.

- Ba o sa iei prânzul cu mine fie ca vrei sau nu,Emerald!!a strigat acesta către tanara prințesă.

- Am spus ca nu merg nicăieri!!
A ripostat imediat acesta privind catre tânărul monarh,cu furie.

- O sa fi soția mea în doua săptămâni,asa ca ma aștept sa îmi accepți ordinele,dacă în 10 minute nu ești în salon jur ca întreaga zi vei sta fără sa mănânci absolut nimic!!a spus aspru prințul apoi a ieșit nervos din camera,trântind ușa în urma sa.

- TE URĂSC!!
M-AI AUZIT?!TE URASC DIN TOT SUFLETUL,NICIODATA NU VOI FI SOȚIA TA!!a strigat printesa în urma acestuia,lacrimile curgând pe chipul ei luminos.

Cu toate acestea după fix 10 minute,tânăra printesa cobora deja scările catre salonul imens de la capătul acestora,ținând în maini rochia verde de mătase pe care o purta,a privit fugitiv catre masa lunga în capul cărei se afla însuși prințul Min,o masa lunga plina cu tot soiul de preparate atractive ochilor,însă cu toate astea prințesei nu îi era câtuși de puțin foame la vederea lor,tot ce își dorea era sa poată pleca cât mai repede și sa își petreacă restul zilei ascunsa în biblioteca palatului,singurul loc în care se simțea confortabil,când era pe punctul de a coborî ultimele trepte tanara prințesă a privit din nou către prințul care își verifica în continuare ceasul,însă în clipa în care o alta persoana și-a făcut apariția în salon, picioarele prințesei au împietrit parca în loc,fără sa mai poată privi catre cel care se afla acum în fața regelui,era chiar el...salvatorul ei era chiar în fata regelui...cel pe care îl iubea de atâtea luni era fix acolo,stând de vorba cu cel care peste doua săptămâni se presupunea ca îi va deveni soț...

𝐅𝐢𝐢𝐜𝐚 𝐁𝐫𝐮𝐭𝐚𝐫𝐮𝐥𝐮𝐢༆ 𝘔ⁱⁿ 𝘠ᵒᵒⁿᵍⁱUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum